Helsingissä se yksi lihava nainen kerjää aina rahaa. Mikähän senkin ihmiskohtalo on.
Kommentit (9)
kehtasi vielä sanoa minulle ( kun olin m-junaan menossa vaunujen kera ) että: älä tuo niitä vaunuja tänne junaan.. älä... meinasin oikeesti jo pamauttaa päin pläsiä, mutta hillitsin sentään itseni... seuraavana päivänä sama muija käsi ojossa kaivopihan edessä...
Sanokaa vielä, että täällä Aihe vapaa -palstalle mietittiin porukalla, niin voisitko kertoa.
Tosta saattais muuten tulla hyvä lehtijuttu.
kävi Krunikan Nordeassa, jossa itsekin asioin samaan aikaan, viemässä kolikoita tilille. Että sellainen tappaus. Jos tämä on se, joka hengailee Hakaniemessä, Aleksilla, Makkaratalon kulmilla päivittäin jne.
On nimittäin tosi aggressiivinenkin joskus.
vaunuja junaan tuoda.. itse sekin varmaan pummilla matkusti... se pyörii juuri kai tos m-junassa ja ydinkeskustassa pummimassa... Me jäätiin malminkartanossa pois ja tämä muija jatkoi siis matkansa vantaalle missä varmaan asuu...
Mielenterveysongelmainen ja asunnoton. Ja aggressiivinen, varokaa. Ja tiedoksenne: kyllä niillä asunnottomillakin on tilit pankissa, Kela ja sossu ei käteisellä maksa.
Monesti olen miettinyt samaa, miten on tuohon päätynyt...
se yksi on aina käsi ojossa ja tulee aik hyökkäävästikin päälle. kysyi aina enne " onks sulla markkaa?" ja kun tuli eurot niin kysyy " onks sulla euroo?" . aika korotus! :) tää siis juuri se, jolla " lumput" päällä: vanha hame, takki, pipo. tumma tukka.
Oon törmänny siihen ainakin sata kertaa. Aina käsi ojossa.