Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette saaneet ajan synnytyksen käynnistykseen?

Vierailija
21.12.2006 |

Odotan nyt toista lasta rv35 ja tämä alkaa tuntua isokokoiselta. Ensimmäinenkin painoi 4.5kg. Synnytys oli ihan hirveä. Syntyi viikolla 41+4 käynnistettynä kun vaadin tuolloin käynnistyksen. Ultran mukaan arvioivat ennen synnytystä 3.5-3.8kg, eli aika iso heitto oli.

Nyt todella toivon että tässä raskaudessa edettäisiin nopeammin. Supistuksia ei taaskaan ole, neuvolassa kävin tänään ja kohdunkaula on täysin kova ja kiinni.

Sain lähetteen kuitenkin sairaalaan inuttua painoarviota varten. Mitä minun siellä kannattaisi sanoa jotta minua uskottaisiin? Vaadin kohta pelkosektiota..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla esikoinen 3,590kg (poika) ja toinen 3,774kg (tyttö) Ja itse olen vaan 153cm pitkä eli aika pikkunen ja oli kyllä tytössä vääntämistä, meinas jumittuu hartioista kiinni...(ja mulle oli sikiöntutkimusyksikkö arvioinut puolessavälissä raskautta että syntyy juuri ja juuri 3 kiloinen tyttö...) eli heitti tolla 774g... Kanttaa tosiaan luottaa sitten myös omiin tuntemuksiin ja todella harkita sektiota/ vaatia käynnistystä ajoissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi