Taas tehtiin torissa oharit
Miksi ollaan tulossa hakemaan ja sitten ei saavuta paikalle eikä vastata?
Miksi ihmiset käyttäytyvät näin? En voi ymmärtää.
Kommentit (18)
Lopetin torissa myymisen juuri näiden ohareiden ja muun ikävän käytöksen takia.
Vien turhat tavarat nykyään suoraan kierrätyskeskukseen. Pääsen paljon helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko se Tori.fi:n vika?
Ei kukaan ole sitä väittänytkään, tässähän oli kyse ihmisten typerästä käyttäytymisestä.
mulle tehty oharit satoja kertoja.
Täytyy olla aika tyhmä että tällaista harjoittaa.
Sekin olisi vielä ok, että etukäteen ilmotettaisiin että en haluakkaan kyseistä tavaraa tai en pääsekkään sovittuun aikaan.
Kyllä maalaisjärkeä pitäisi käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vien turhat tavarat nykyään suoraan kierrätyskeskukseen. Pääsen paljon helpommalla.
Oon nyt kuukauden aikana myynyt ehkä 10 tavaraa torilla. Ohareita kolmet. Vetkutteluja ja noutosuunnitelmien muutoksia toiset kolme. Yhden kanssa meni hermot ihan totaalisesti.
Työkaverilla on kirppispöytä niin oon lahjoittanut hälle myyntiin tavaraa ja sitten paikallisen fb-roskalavan "otetaan vastaan vaatteita" ilmoitukseen vastaamalla pääsin eroon omista turhista vaatteistani.
Minä myyn vain postittamalla. Ensin maksu, sitten lähetän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Tori.fi:n vika?
Ei kukaan ole sitä väittänytkään, tässähän oli kyse ihmisten typerästä käyttäytymisestä.
Lue otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Toi tori.fi on ihan älytön kauppapaikka kun osapuolet ei voi antaa toisilleen palautetta. Mistä sä tiedät mikä venkula se vastapuoli on? Sitten käy juuri niinkuin yllä.
Ei mitään järkeä myydä tai ostaa tuolla mitään, kun vaihtoehtojakin on.
Miehet on tuollaisia paskoja jotka tekee aina oharit.
Mulle tehty kerran oharit ja oli kyllä nainen. Myyn kotiovelta. En myymistä lopeta muutaman oharin takia.
Nykyään mietin tarkkaan mitä ostan ettei tarvitse myydä enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tuollaisia paskoja jotka tekee aina oharit.
Totta, kaikki pojat ja miehet pitäis vain tappaa pois.
Myin tavaraa muuton yhteydessä. Eräs nainen varasi tavaraa ja sopi noutavansa tuotteet muuttopäivänä.
Tässä välissä kyseli muitakin myymiäni tavaroita.
Kun tuo noutopäivä viimein koitti ja kysyin tarkempaa saapumisaikaa niin ilmoitti että hänellä EI OLE RAHAA!!?
Mitä helvettiä? Ostetaan ja varataan jotain ilman että on rahaa siihen ostokseen.
Useimmat kyselyt tavarasta ovat olleet ohareita lopulta. Paras oli kun annoin ilmaiseksi erään tavaran ja yksi oli innoissaan tulossa hakemaan. Sovittiin päivä ja aika. Ei näkynyt ja annoin seuraavalle jonossa. Eka hakija sanoi että voi viikon päästä hakea. Kun ilmoitin tälle ekalle, että meni jo, vastasi että "onpa ankeeta" ja sanoin että joo on se ankeeta odottaa koko päivä ihmistä joka ei tule. Ei vastannut, mutta vieläkin naurattaa.
Minä olen vasten tahtoani tehnyt Torissa oharit ihan kyselytasolla kun en ole kyennyt vastaamaan. Sairastuin jälkitautina sairaalahoitoa vaatineeseen keuhkokuumeeseen ja olin sen jälkeen kotonakin muutaman viikon niin heikko, ettei tullut Tori mieleen. Myöhemmin hävetti lukea ihmisten meilejä. Jos olisin kertonut, kuinka minulle kävi niin se olisi vaikuttanut valehtelulta.
Voisko joku ohareiden tekijä kertoa että MIKSI teet niin?
En itsekään ymmärrä tätä, ei varmaankaan vaan välitetä.