Mitä mieltä Popedasta?
Se oli sitten siinä.1977-2023.Viimeinen keikka tänään.
Mitä mieltä olet Popedasta?
Kommentit (34)
Pobeda (ven. , ”voitto”) GAZ-M20 oli neuvostoliittolaisen GAZ-autotehtaan vuosina 1946–1958 valmistama automalli.
Jees. Iso osa Suomi-Rockin historiaa.
Kunhan eivät yritä Patea korvata millään. Ei pysty.
Aikansa tuotos, muutama hyvä biisi, äijä- ja öykkärimusaa, ei mun juttu.
Taskulämmintä kossua, lämpimällä keltaisella jaffalla lantattuna ja karvanopat tulee ekana mieleen. Niin ja kaiken kruunaa lippalakki. joka rennosti takaraivolla. Nissan, toyota porukkaa...
Vierailija kirjoitti:
Hirveätä junttisontaa.
Samaa mieltä.
T. Tamperelainen
Niillä on hyviä biisejä ja fiksuja sanoja, mutta yleisesti ei ole mun makuun. Fanit eivät valitettavasti ymmärrä ironiaa ja sivusta kuulioiltakin menee oikea sanoma kappaleissa ohi. Hence the juntti maine.
Pobeda oli isompi auto. Sopi Taksiin. Jäi pikkupoikana mieleen se paksu köysi etupenkkien takana.(myöhemmin Volgan sinertävä läpinäkyvä mittaristo kojelaudan päällä.)
Paras bändi omassa genressään.
Kiitos Pate ja kumppanit.
Iloisia ja hyviä hetkiä on kansanne saanut viettää useissa eri konserteissanne!
Kuunneltua tulee jatkossakin levyiltänne
Antoisaa vapaata teille!
Hyvän fiiliksen musaa. Toimii livenä hyvin. Kuuntelen musiikkia laidasta laitaan ja huomaan kyllä, mikä on laadukasta ja mikä ei.
Kuuluo nuoruuteen kasarilla, olen Tampereelta kotoisin. Sama se, onko junttibändi vai ei, saa jalan vippaamaan vieläkin, vaikken olw varsinaisesti kuunnellut enää vuosikymmeniin.
Kersantti Karoliina kiittää ja kumartaa erinomaisen kotimaisen rock- bändin esiintyjiä ja musiikkia.
Hyvää Jatkoa!
N.42
Pate voi nyt jatkaa harrastuksiaan ihan vapaasti , niin ei tarvitse keikkoja perua " sairaustapauksen" vuoksi.
Ei kiinnosta.