Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uskomattomia asioita sinulle on tapahtunut?

Vierailija
02.09.2023 |

Tai sellaista että täällä huudeltaisiin provoksi, jos avautuisit asiasta. Aloitan: kävin tinder-treffeillä yhden julkkiksen kanssa jota pidetään yleisesti todella ärsyttävänä tyyppinä julkisuuskuvansa takia. Oli oikeassa elämässä ainakin parien treffien ajan varmaan kohtelian ja mukavin tapaamani ihminen.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni niin, että kirjaimellisesti törmäsimme kadunkulmassa toisiimme. Sovimme treffit seuraavalla päivälle ja sillä tiellä ollaan. Naimisissa 25 vuotta.

Toinen juttu oli, kun sammutin tulipalon ennen palokunnan tuloa ja pelastin todennäköisesti ihmishenkiä. Palomiehet sanoivat, että eivät olisi ehtineet paikalle tarpeeksi ajoissa.

Olen myös pelastanut kolme ihmistä todella pahalta loukkaantumiselta Espanjassa. He istuivat selin yhdelle parkksipaikalle, joka oli mäessä. Yksi auto lähti vierimään heitä kohti ja sain kiljumalla heidät havahtumaan ja heittäytymään alta pois.

Vierailija
2/14 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaroita häviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse julkkis enkä mistään seurapiirisuvusta, mutta sukulaisissa, perhetutuissani ja ystäväpiirissäni on useampi julkisuuden henkilö. Tavallaan hassua vältellä näistä ihmisistä puhumista, jos joku heitä koskeva uutinen tulee puheeksi vaikkapa töissä kahvipöydässä. Ihmiset unohtaa ihan täysin että julkisuudessakin olevat ihmiset on normaaleja ihmisiä yksityiselämineen.

Vierailija
4/14 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenperheen riitani ovat kunnon saippuaoopperaa.

Vierailija
5/14 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä petti minua entisen koulukiusaajani kanssa.

Vierailija
6/14 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin nuorena sääliseksiä lapsuuden kaverilta, kun sain pakit tytöltä, johon olin ihastunut.

Vierailija
7/14 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin naisen.

M50

Vierailija
8/14 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin naisen.

-kiltti mies

Vierailija
9/14 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni yritettiin tuhota, mutta itseasiassa löysin parempia asioita tilalle, eikä tarvitse eläke ikäisenä seisoa kypärä päässä räntäsateessa, vaan teen tahitilta etätöitä!

Vierailija
10/14 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni on syntyjään sellaisesta maasta, jonka kansalaisiin liitetään tällä palstalla voimakkaita, negatiivisia stereotypioita. Uskoisin, että minua epäiltäisiin provoksi kun kertoisin, että liberaali ja moderni arvoiltaan ja loistava kumppani.

Vierailija
11/14 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain orgun oman mieheni kanssa!

Vierailija
12/14 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni suuteli äitiäni. Olen kertonut täällä ennenkin, kukaan ei varmasti usko. Eikä uskoisi sitäkään että jatkoin suhdetta, vaikka äitini vihjaili miehen yrittäneen tavata häntä vaikka tiesi etten ole paikalla.

Vierailija
13/14 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin kesämökin kuusinumeroisella summalla.😀 Rahaa on nyt loppuiäksi.

Vierailija
14/14 |
03.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni yritettiin tuhota, mutta itseasiassa löysin parempia asioita tilalle, eikä tarvitse eläke ikäisenä seisoa kypärä päässä räntäsateessa, vaan teen tahitilta etätöitä!

Iskikö hurrikaani myös sinne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä