Epäiletkö että et olekaan vanhempiesi biologinen lapsi?
Kommentit (32)
Gheenitestit väittää etten oo sukuu kummallekaan, lähetin salaa kun olin 18, asiasta meillä ei puhuta. PISTE.
Sitten on vaan uskominen ja oon nuorena saanut kuulla et tuollaisia ei meidän suvussa siedetä.
Teininähän sitä jokainen miettii, että mistä sitä onkaan lähtöisin.
Meitä oli kolme ystävystä, joista se epätodennäköisin epäili, että hänet on varmaan adoptoitu. Naurettiin kippurassa, kun hän on aivan kuin samasta muotista sisarusparvensa kanssa. Siinä naureskellessa etsin olohuoneen laatikosta äidin vanhaa valokuvakansioita paikasta, johon en ollut edes kiinnittänyt huomiota.
Löytyikin kirjekuori isyyden vahvistamisesta. Minun.
Siitähän se helvetti sitten aukesi...
Tuo hetki ei ikinä ole hävinnyt mielestä.
Vierailija kirjoitti:
En epäile minäkään. Olen perinyt terävän ajatuksenjuoksun isältäni ja liiallisen kilttiyden äidiltäni.
Ap
Sama ja olen ihan yhtä apinannäköinen kuin isäni.
En, näytän ihan äitini ja isäni risteytykseltä.
Kyllä olen vanhempieni lapsi. Samanlainen nenä kuin isällä ja silmät äidin.
Vierailija kirjoitti:
En epäile minäkään. Olen perinyt terävän ajatuksenjuoksun isältäni ja liiallisen kilttiyden äidiltäni.
Ap
Just näin on mullakin :)
Vierailija kirjoitti:
Kummallakin vanhemmallani oli tumma tukka, isälläni jopa pikumusta.
Minulla aivan vaalea, lapsena valkoinen.
Vanhat kotikuvat hauskoja, kun kun kahden tummatukkaisen vanhemman edessä vaaleahiuksinen lapsi.
Kuulin jälkeenpäin,että isäni oli todennut,olenko vaaleana hänen tyttärensä ollenkaan.Oli muutenkin huono kohtelu.
Kirjautukaa suomi.fi palveluun ja tsekataa sieltä omat henkilökohtaiset tietonne.
suomi.fi:stä sitä en todennäköisesti näe.
Isäni oli tummahiuksinen, ruskeat silmätkin, pituutta ainakin sellaiset 185cm.
Minä olen vaaleahiuksinen, silmät on siniset, pituutta vain 174cm. Näytän ihan Putinilta ja ennen kuin synnyin niin äitini vietti aikaa lomaillessa Venäjällä. Varmaan jonkun KGB ukon lapsi,