Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selluliitti pois reisistä normaalipainoiselta

sellu
02.09.2023 |

Apua kaipailen, olen normaalipainossa mutta aiemmin laihduttanut noin 15 kg.
Reidet on aivan järkyttävässä kunnossa selluliitin takia. Minulla on aina kertynyt läski nimenomaan reisiin ja vaikka olen saanut rasvaprosenttia pienennettyä niin selluliitti ei lähde pois.

Onko jotain vinkkejä (muita kuin rasvaimu/muu kirurgia) mitkä oikeasti ovat teillä toimineet?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittihan on rasvakudosta, jossa on tavanomaista vähemmän tukikudosta, jonka seurauksena se appelsiini-iho. Ainoastaan rasvakudoksen vähentäminen auttaa. Ihon paksuuntuminen esim. tiheään toistuvan hieronnan seurauksena auttaa myös hieman.

Vierailija
2/4 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukassahan tuo on ja geeniarvonnassa ei oo valitusoikeutta. Ite oon liikunnallinen mutta perseen ja sisäreisien rasvakohdat ei suostu häviämään ellen laihduta anorektikoksi.

Hassua kun reisien ulko-osat pullistelee lihaksista mutta sisäreisissä on selluliittia vaikka treenaan niitäkin.

Ainoa tie on hyväksyä asia, vaikeaa, mutta ainoa mahdollisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selluliittia on hoikillakin, siihen vaikuttavat paljon hormonaaliset tekijät (ehkäisyvalmisteet, raskaus, imetys, vaihdevuodet, häiriöt hormonitoiminnassa.) Joillain sidekudos taas vaan on sellainen että selluliittia tulee herkästi.

T. Kosmetologi

Vierailija
4/4 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukassahan tuo on ja geeniarvonnassa ei oo valitusoikeutta. Ite oon liikunnallinen mutta perseen ja sisäreisien rasvakohdat ei suostu häviämään ellen laihduta anorektikoksi.

Hassua kun reisien ulko-osat pullistelee lihaksista mutta sisäreisissä on selluliittia vaikka treenaan niitäkin.

Ainoa tie on hyväksyä asia, vaikeaa, mutta ainoa mahdollisuus.

Ilman kauneusbisneksen aivopesua et sinäkään ajattelisi että reisissäsi on jotain vikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi