Selluliitti pois reisistä normaalipainoiselta
Apua kaipailen, olen normaalipainossa mutta aiemmin laihduttanut noin 15 kg.
Reidet on aivan järkyttävässä kunnossa selluliitin takia. Minulla on aina kertynyt läski nimenomaan reisiin ja vaikka olen saanut rasvaprosenttia pienennettyä niin selluliitti ei lähde pois.
Onko jotain vinkkejä (muita kuin rasvaimu/muu kirurgia) mitkä oikeasti ovat teillä toimineet?
Kommentit (4)
Tiukassahan tuo on ja geeniarvonnassa ei oo valitusoikeutta. Ite oon liikunnallinen mutta perseen ja sisäreisien rasvakohdat ei suostu häviämään ellen laihduta anorektikoksi.
Hassua kun reisien ulko-osat pullistelee lihaksista mutta sisäreisissä on selluliittia vaikka treenaan niitäkin.
Ainoa tie on hyväksyä asia, vaikeaa, mutta ainoa mahdollisuus.
Selluliittia on hoikillakin, siihen vaikuttavat paljon hormonaaliset tekijät (ehkäisyvalmisteet, raskaus, imetys, vaihdevuodet, häiriöt hormonitoiminnassa.) Joillain sidekudos taas vaan on sellainen että selluliittia tulee herkästi.
T. Kosmetologi
Vierailija kirjoitti:
Tiukassahan tuo on ja geeniarvonnassa ei oo valitusoikeutta. Ite oon liikunnallinen mutta perseen ja sisäreisien rasvakohdat ei suostu häviämään ellen laihduta anorektikoksi.
Hassua kun reisien ulko-osat pullistelee lihaksista mutta sisäreisissä on selluliittia vaikka treenaan niitäkin.
Ainoa tie on hyväksyä asia, vaikeaa, mutta ainoa mahdollisuus.
Ilman kauneusbisneksen aivopesua et sinäkään ajattelisi että reisissäsi on jotain vikaa
Selluliittihan on rasvakudosta, jossa on tavanomaista vähemmän tukikudosta, jonka seurauksena se appelsiini-iho. Ainoastaan rasvakudoksen vähentäminen auttaa. Ihon paksuuntuminen esim. tiheään toistuvan hieronnan seurauksena auttaa myös hieman.