HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat
Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.
Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.
Kommentit (1453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkakaa vaan suomalaisten miesten demonisointia niin näette miten ihanaa se elämä on vieraalta maalta tulleiden kanssa. Ei mulla muuta.
Tai oli vielä yksi juttu: Kyllä se naisen elämä Suomessa näyttää olevan tosi raskasta vaikka toisin voisi luulla.
Ottakaa vastuu väkivallastanne sen sijaan että uhriudutte ja määitte. Miten te akat voitte elää tällaisten epävakaiden määkijöiden kanssa? Miehet on tutkitusti väkivaltaisia, vaikka kuinka syytätte lesboja. On se kumma millä innolla tuomitsitte Amberin pikkuläimäisyn, vaikka suhteessa väkivaltaa ja ta**oja tekee vakavammin miehet, jolloin mies syyttää uhria!
Mies suojelee aina tekijää ja omaa mainettaan, uhrilla ei mitään väliä. Minä minä minä minä.
Täällä se lesbo taas suu vaahdoten öyhöttää, vaikka toisessa ketjussa jeesusteli palstan "heterodraamasta". Tyypillinen kiero lesbo.
Näin on, mutta tuo lesbo brawlaa jätkät kaulaan myöteen mutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitten setäukkojen kauhistelijoiden kannattaisi mennä joskus käymään yöhön asti aukiolevissa baareissa tutustumassa tilanteeseen. Kyllä vaan sitä 40v äijää vonkaa ne 20-25v naiset vaikka mies kuinka hillitysti käyttäytyisi. Kosketuksia tulee ja jutellessa painaudutaan kiinni vaikka mies olisi sanonut, ettei ole seuraa hakemassa. Hankala sitä seuraa onkin hakea, ne ikäsopivat naiset joko puuttuvat kokonaan tai ovat niin täynnä itteänsä että miehet kiertävät heidät kaukaa ja saavat silti haukut näiltä "ikinuorilta" haaskoilta jos eivät näytä 20v alusvaatemallilta.
Ne setäukot voi tarjota ihan mielellään, ei tartte kun vähän antaa ymmärtää, että mahiksia ois.
Parikymppisenä peeaana oli hauska lähteä baariin tyttöystävän kanssa ja laitta tytöystävä maksattamaan juomat myös mulle. Yleensä tuun siinä jossain vaiheessa kun pöytä on täynnä juomia ja nelikymppiset tai vanhemmat on ostelleet niitä. Siinä sitten lihaksikkaana Tonynä tai Toddina alan siemailemaan juomia kuin mikäkin amerikkalaisen jalkapallon pelaaja.
Näin meillä toimittiin yliopistoaikana. Aika hiljaa ja tyytyväisesti äijät makseli juomat :D
Saivat jutella mun tyttöfrendin kanssa ja mä poika join. Ai että mä join.
Ja illalla nussin itteni nukuksiin.
En kyllä mene samaan vipuun nyt nelikymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitten setäukkojen kauhistelijoiden kannattaisi mennä joskus käymään yöhön asti aukiolevissa baareissa tutustumassa tilanteeseen. Kyllä vaan sitä 40v äijää vonkaa ne 20-25v naiset vaikka mies kuinka hillitysti käyttäytyisi. Kosketuksia tulee ja jutellessa painaudutaan kiinni vaikka mies olisi sanonut, ettei ole seuraa hakemassa. Hankala sitä seuraa onkin hakea, ne ikäsopivat naiset joko puuttuvat kokonaan tai ovat niin täynnä itteänsä että miehet kiertävät heidät kaukaa ja saavat silti haukut näiltä "ikinuorilta" haaskoilta jos eivät näytä 20v alusvaatemallilta.
Ne setäukot voi tarjota ihan mielellään, ei tartte kun vähän antaa ymmärtää, että mahiksia ois.
Ei onnistu enää nykyisten sukupolvien kanssa. Itseään kunnioittava mies ei enää jakele rahojaan, varsinkaan jos joku heitukka vähän antaa ymmärtää.
Nykyään on ostovoima alhainen ja rahat on vähissä duunariäijilläkin.
Ei ne ostele juomia kun ovat niin köyhiä. 2000-luvun alussa oli toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja naiset pukeutuvat niukkoihin toppeihin ihan itseään varten? Kaikki ylimääräinen tursuaa yli saumojen?😉
Itseään ja sitten niitä joita varten se on laitettu päälle. Muut katsokoot toiseen suuntaan.
Väitätkö nyt ihan tosissasi, kun tälläydyit nuorena mahdollisimman paljastaviin asuihin, että halunnut miesten katseita?
Leon 15 pitää olla katsomatta, jos toppi onkin puettu Miloa 15 v varten. Se pitää ymmärtää, vaikka Neea olisi pitänyt silmäpeliä aiemmin Leonkin kanssa, kun ei aluksi tiennyt tämän olevan nörtti. Entäpä, jos Miloa ei kiinnosta koko Neea, kun hän on jo päässyt kokeilemaan Nettaa.
Aika vaikea tilanne. Voihan kohde olla myös Neealle tuntematon naapuriluokan Rasmus, joka on autuaan tietämätön koko Neea ihastuksesta.
Leon, 75, pitää ymmärtää, että toppi on laitettu päälle 15 v luokkakavereita varten, jotta vaikuttaa kivalta ja hyvältä tyypiltä ja ehkä saa sen ihastuksenkin vilkaisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on sikoja!
Kaikki naiset on lehmiä!
Naisia on kiva katsella mutta kuka hullu semmoisen kotiinsa ottaisi?
Vierailija kirjoitti:
Useista noista tarinoista näkee sadan kilometrin päähän, että ovat keksittyjä.
Ai ihanko totta? Satuilet.
Vierailija kirjoitti:
Naisia on kiva katsella mutta kuka hullu semmoisen kotiinsa ottaisi?
Inselli herännyt. Keittikö mamma aamupuuron voisilmällä?
NE kattoo lihakset ja ananastukan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asia on niin tytöt, että ellei miehiä (ja niitä hirveitä mummoja) haluta oikeasti sulkea neljän seinän sisälle, on parasta vetää nöyrästi päälle se jätesäkki. Silloin ei kukaan näe mitään, mikä ei ole hänelle tarkoitettu, eikä varsinkaan jää katsomaan. Varmasti puhuminenkin vähenee, jos jätesäkissä on silmäaukon kohdalla ristikko, joten silmiäkään ei näe. Loistava ratkaisu, ja keksitty jo ajat sitten "ahdistelun" estämiseksi.
Itse totta puhuen kuljinkin ylisuurissa, väljissä peittävissä vaatteissa teininä ja parikymppisenä, oikeasti ahdisti tuijottelut. Jossain vaiheessa innostuin sitten leikittelemään korostavilla vaatteilla myös.
Miehenä myös ahdistaa hihattomassa paidassa kun käsilihakset näkyy niin selvästi, että huomaa muiden miesten kavahtavan ja pitävän minua turvallisuusuhkana heille, kun alfa steppailee kävelykadulla tonnin lenkkareissa lihakset vilkkuen.
Sun lenkkarisi kiinnostaa korkeintaan sun kummitätiä. Wt:t oikein korostaa köyhyyttään ylipukeutumalla muka kalliisti.
Rikkaat ei törsää joutavaan ja ovatkin siksi rikkaita.
Vierailija kirjoitti:
Kun lehteen tehdään näitä juttuja, niin näissä liioitellaan, valehdellaan ja provosoidaan aina.
Tietenkin ahdistelua on ja se on tuomittavaa.
Lisäksi näissä sensaatiohakuisissa jutuissa kerrotaan faktana ahdistelusta joka on vain kirjoittajan
ajattelua, että häntä ahdistellaan, kun joku vilkaisee hänen suuntaansa.
Yleisesti nämä tietoon tulevat tapaukset ovat jäävuoren huippu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo näköjään mikään muuttunut siitä kun itse olin nuori, nyt vielä tullut some lisäksi.
Samaa mietin. Vielä entistäkin härskimpää menoa. Tänään jokainen äiti voisi jutella asiasta tyttöjensä kanssa. Kysyä onko tullut peniskuvia tms. Jos on, ne kannattaa pistää eteenpäin viranomaisille. Niiden lähettäminen on uudessa voimaan tulleessa lainsäädännössä kriminalisoitu.
Tarkoitit varmaan, että jokainen isä voisi jutella poikiensa kanssa. Kertoa, että ei ole ok lähetellä peniskuvia tms. eikä muutenkaan ahdistella ketään.
Nussittuna ja kännissä nukut parhaiten kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä peeaana oli hauska lähteä baariin tyttöystävän kanssa ja laitta tytöystävä maksattamaan juomat myös mulle. Yleensä tuun siinä jossain vaiheessa kun pöytä on täynnä juomia ja nelikymppiset tai vanhemmat on ostelleet niitä. Siinä sitten lihaksikkaana Tonynä tai Toddina alan siemailemaan juomia kuin mikäkin amerikkalaisen jalkapallon pelaaja.
Näin meillä toimittiin yliopistoaikana. Aika hiljaa ja tyytyväisesti äijät makseli juomat :D
Saivat jutella mun tyttöfrendin kanssa ja mä poika join. Ai että mä join.
Ja illalla nussin itteni nukuksiin.
En kyllä mene samaan vipuun nyt nelikymppisenä.
No ei kait siinä mitään, jos tyttökaverisi sai kuitenkin olla häirinnältä rauhassa? Drinkin tarjoaminen ei ole ahdistelua, jos homma jää siihen. Mutta jos tyttökaveri on joutunut istumaan ahdistuneena lääpittävänä, eikä ole uskaltanut lähteä yksin kotiin, niin sitten on toinen juttu.
Hyvä kun tiedostat, että ei kannata itse jatkaa setien typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koetetaan luoda validointia rakenteelliselle sorrolle (miesten tarve saada polkea naisia alemmas kulttuurisesti, patriarkaatin ominaisuutena) ja siten saada näyttämään miehet kelvottomina sellaisinaan, jotenkin lähtökohtaisesti toivottomina olioina, joita täytyy vain sietää.
Tähän ympätäänkin sitten kätevästi sukupuolen luvuttomuus ja suvuttomuus naisten kavereina ja liittolaisina. Kunhan on vain ei-mies. Nämä enkelithän eivät voi syyllistyä mihinkään ahdistavaan, se on täysin mahdottomuus, kun eivät ole miehiä.
Tällä älyllisyyden tasolla tässäkin fiktiotuotannossa liikutaan. Siis paisutetaan jotain kyllä todellista ilmiötä täysin koomisiin mittasuhteisiin, niin että lopulta kukaan ei ota feministien kirkumaa ahdistelua tosissaan, niin pilattu sen käsite on uskottavuudeltaan. Tätäkö halutaankin? Pahoja ihmisiä ei tarvitse olla isoakaan joukkoa käyttääkseen valtavia massoja hyväkseen omia täysin itsekkäitä tavoitteita ajaakseen. Feminismi tuntuu olevan kaapattu johonkin tälläiseen käyttöön. Naisten todellista etua se ei ainakaan aja.
Tässä on kyse siitä, että aikuiset miehet jättävät lapset ja nuoret naiset kasvurauhaan. He eivät halua teidän seksualisointianne ja siihen littyviä lähentymisiänne. Ne eivät ole oikein. Siinä kaikki. Perin simppeliä.
et tuomitse naisia jotka ahdistelevat lapsia ja nuoria miehiä. Ne eivät halua teidän seksialisointia ja siihen liittyvää lähestymisiänne. Ne eivät ole oikein. Tämän lisäksi tulee tuomita miehet samoista teoista. Perin simppeliä.
Tietenkin. Se ei ollut nyt tuon ap:n linkkaaman jutun aihe. Mutta tietysti aikuiset jättävät lapset ja nuoret seksuaalisesti rauhaan. Naisille tämä ri tuota samanlaisia ongelmia kuin miehille jostain syystä.
Tuottaahan. Se että väität ettei ongelmaa ole on osa ongelmaa.
Kaikki aikuiset jättävät kaikki lapset ja nuoret seksuaalisesti rauhaan. Asia selvä?
Minulle asiassa ei ole koskaan ollut mitään epäselvää. Naisia tässä on pitänyt sivistää.
Hyvä että päästiin lopputulokseen.
Ei varsinaisesti. Naiset väittävät ettei naiset ahdistele lapsia. Pojilla on kokemusta muusta.
Miksi ristiriita naisten väittämän ja miesten kokeman välillä?
Muista: ahdistelu on ahdistelua vaikka poika ei osaisi loukkaantua asiasta.
Jos poikaa ahdistellaan lapsena, häntä kehotetaan puolustamaan itseään. Tyttöjä kehotetaan kantelemaan jollekin. Sinänsä ihan hyvä on kertoa ongelmista aikuisille, mutta ihmisen itsensä kannalta olisi parempi oppia tavat puolustautua, jotta ei opi uhriutumaan.
Poikia ei todellakaan kehoiteta hakkaamaan naista joka häntä ahdistelee. Päinvastoin, naista ei saa lyödä on se viesti mitä kerrotaan.
Naiset taas saa aina hakata miehiä. Avokämmenellä kasvoihin on se perusjuttu millä lähdetään liikkeelle. Potku munille seuraavana.
Missä pojille opetettaisiin noin? Jos ei naisen jutut miellytä, hakkaa se ja käytä niin paljon voimaa kuin lähtee.
Yleensä mies on paljon isompi kuin ahdisteleva nainen, ei hänen tarvitse vetää sitä eukkoa turpaan, ihan riittää että työntää sen kauemmas. Näin ainakin olen omille pojilleni kehottanut, enkä ole kuullut kenenkään miehen irl tulleen naisen raisskaamaksi. Mutta tietenkin av-palstalla tämä on jokapäiväistä.
Vaikka itse et ole kuullut jotain, ei se tarkoita ettei sitä tapahdu. Hyvä (mies)ystäväni raiskattiin vanhemman tutun naisen toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä asia on niin tytöt, että ellei miehiä (ja niitä hirveitä mummoja) haluta oikeasti sulkea neljän seinän sisälle, on parasta vetää nöyrästi päälle se jätesäkki. Silloin ei kukaan näe mitään, mikä ei ole hänelle tarkoitettu, eikä varsinkaan jää katsomaan. Varmasti puhuminenkin vähenee, jos jätesäkissä on silmäaukon kohdalla ristikko, joten silmiäkään ei näe. Loistava ratkaisu, ja keksitty jo ajat sitten "ahdistelun" estämiseksi.
Itse totta puhuen kuljinkin ylisuurissa, väljissä peittävissä vaatteissa teininä ja parikymppisenä, oikeasti ahdisti tuijottelut. Jossain vaiheessa innostuin sitten leikittelemään korostavilla vaatteilla myös.
Niin, ja tiedätkö tämä on vielä nykyäänkin ihan mahdollista! Oikeasti ei ole mikään pakko paljastella itseään tyrkkytopeissa ja pakarahousuissa. Pukeutumalla asiallisesti ja meikkaamalla vain hillitysti tai jopa ei ollenkaan välttää todella helposti asiattomat tuijotukset ja kommentoinnin. So simples.
Tuijottaja sen sijaan välttää asiattomat tuijotukset ihan vaan kääntämällä katseensa (ellei ole jäänyt jotenkin pikkulapsen tasolle tms), asiattoman kommentoinnin välttäminen on vielä helpompaa: älä avaa suutasi tai näpyttele asiattomuuksia. Säästät aikaa ja vaivaa, so simples!
Tyttövauvan isänä oli ikävää luettavaa. Ei tee mieli päästää nuorten kemuihin tai aspa-työhön isompana häntä.
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä minä olen uhri, olen nuori ja avuton, vanhempi mies on korkeammassa asemassa ja kokeneempi, en voi tehdä mitään jne.
Ihan oikeasti, minä te oikein pidätte jotain lähikaupan Penaa, joka tulee sössöttämään tökeröä iskuyritystä? Kannattaa vastata napakasti takaisin tuollaiselle surkimukselle. Ja jos se ei auta, ilmoittaa pomolle/poliisille. Johan luulisi noiden idioottienkin tajuavan, ettei sinulle tulla aukomaan päätään.
Eikö ne penat vaan käyttäytyä asiallisesti ja olla häiriköimättä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Useista noista tarinoista näkee sadan kilometrin päähän, että ovat keksittyjä.
Kouluajoilta pystyn kuvittelemaan kaikkiin tapauksiin jonkun sopivan tekijän, useimmat koulukavereita.
Toimikaa itse kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näitä asioita käsitellään kotona ja kouluissa? Millaista seksuaalikasvatusta nuoret saavat? Minulla ei ole lapsia, joten en tiedä.
Tuon kouluterveyskyselyn tulokset ovat kyllä huolestuttavia. Miehet ovat käytöksessään rajattomia. Muistan sen kyllä omastakin nuoruudestani. Tuntui ettei omilla mielipiteillä ja tahdolla ollut mitään merkitystä. Ahdistelivat, koska halusivat ja pystyivät, minusta välittämättä.
Kyllä tyttö voi laittaa rajat! Ihan vaan turpa kiinni tai ylimielinen nauru tehoaa. Älkää nyt väittäkö, että ei muka voi.,Just sillä annatte vallan niille.
Tuossahan joku kertoi että oli pakko lyödä ahdistelevia miehiä. Mutta miksi naiset ja tytöt pakotetaan väkivaltaan? Eikö lähtökohtan pitäisi olla, että kukaan ei tule ahdistelemaan. Tai että se ahdistelu tuomitaan ja pysäytetään, jos sitä nähdään. Minuakin on ahdisteltu teininä bussissa ja junassa eikä kukaan tehnyt ikinä mitään. Itse olin neuvoton, sillä nämä ahdistelijat eivät tunnu uskovan ymmärtävän/puhetta. Ovatko jotenkin vajaita ihmisiä. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja tiedätkö tämä on vielä nykyäänkin ihan mahdollista! Oikeasti ei ole mikään pakko paljastella itseään tyrkkytopeissa ja pakarahousuissa. Pukeutumalla asiallisesti ja meikkaamalla vain hillitysti tai jopa ei ollenkaan välttää todella helposti asiattomat tuijotukset ja kommentoinnin. So simples.
Paljastella itseään? Kaapuunko pitäisi siis pukeutua? Luoja näitä kommentteja.
Täällä se lesbo taas suu vaahdoten öyhöttää, vaikka toisessa ketjussa jeesusteli palstan "heterodraamasta". Tyypillinen kiero lesbo.