Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Lukiota käyvien ahdistelupäiväkirjat

Vierailija
02.09.2023 |

Olipa taas mieltäylentävää luettavaa. Toivottavasti moni mies lukee jutun ja tuntee piston sydämessään.

Jättäkää nuoret naiset ja tytöt rauhaan.

Kommentit (1453)

Vierailija
21/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet on sikoja!

Vierailija
22/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lehteen tehdään näitä juttuja, niin näissä liioitellaan, valehdellaan ja provosoidaan aina. 

Tietenkin ahdistelua on ja se on tuomittavaa.

Lisäksi näissä sensaatiohakuisissa jutuissa kerrotaan faktana ahdistelusta joka on vain kirjoittajan 

ajattelua, että häntä ahdistellaan, kun joku vilkaisee hänen suuntaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näitä asioita käsitellään kotona ja kouluissa? Millaista seksuaalikasvatusta nuoret saavat? Minulla ei ole lapsia, joten en tiedä.

Tuon kouluterveyskyselyn tulokset ovat kyllä huolestuttavia. Miehet ovat käytöksessään rajattomia. Muistan sen kyllä omastakin nuoruudestani. Tuntui ettei omilla mielipiteillä ja tahdolla ollut mitään merkitystä. Ahdistelivat, koska halusivat ja pystyivät, minusta välittämättä.

Vierailija
24/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole mitään käsitystä siitä millaista on elää naisena tai muunsukupuolisena tässä yhteiskunnassa. Menit minne tahansa niin kohtaat sortoa.

Vierailija
25/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei ahdisteltu teininä juuri ollenkaan mutta siinä 22 vuotiaana alkoikin ihan urakalla. Mäpäs sanonkin vastaan ja siitähän nämä "miehet" ei tykkää. Sönköttävät aina jotakin pas kaa. Ihan sairaan ärsyttävää. Itsestäni on ainakin tullut hieman miesvihamielinen.

N26

Hyvä, pysy vain kotona ja jatka miesten vihaamista. Se tekee tutkimuksen mukaan naiset onnelliseksi, kun elää sinkkuna ja vihaa miehiä.

Olen hyvinkin onnellinen: minulla on opiskelupaikka ja ystäviä joita tapaan usein. Vihaan miehiä, mutta se ei määritä minua

eri

Vierailija
26/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hyvät tissit on aina törkeä kommentti, mutta onhan se törkeämpi, jos sen sanoja on mun faijan ikänen. Se on vanhempi ja kokeneempi ja kaikkein pystyvimmässä asemassa. Oman ikäiselle on helpompi haistattaa vitut."

Siinä kassaneitejä jututtaville palstasedille. Ottakaa kestohaistatteluna ja antakaa niiden tyttöjen olla rauhassa.

Mikä on pystyvin asema?

Vierailija
27/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää käydä lukemassa se juttu jostain, mulle ei tule Hesaria.

Hyvä jos nuoret tunnistavat ahdistelun paremmin nykyään kuin ennen. Se on pahantahtoista vallankäyttöä, ei mitään ystävällistä kiinnostusta.

N53

Vierailija
28/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin sitä, että jo miehen katse koetaan sellaisena ahdisteluna, että siitä kirjoitetaan monta riviä. Kyllä, on olemassa kaikenlaisia katseita, mutta metrossa olen havainnut yhä useamman miehen tuijottajan varpaitaan tai puhelinta nähtävästi siksi, että jo paikalta nouseminen ja kohti ovea eteneminen kirvoittaa nuorissa naisissa sähinää "älä tuijota".  Silmät ummessa on hankala päästä vaunusta pois!

Vierailija
29/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen setämies, nainen tuli kehumaan persettäni. En ahdistunut, tykkäsin ja kiitin kehuista.

Vierailija
30/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hyvät tissit on aina törkeä kommentti, mutta onhan se törkeämpi, jos sen sanoja on mun faijan ikänen. Se on vanhempi ja kokeneempi ja kaikkein pystyvimmässä asemassa. Oman ikäiselle on helpompi haistattaa vitut."

Siinä kassaneitejä jututtaville palstasedille. Ottakaa kestohaistatteluna ja antakaa niiden tyttöjen olla rauhassa.

Mikä on pystyvin asema?

En tiedä, mutta mitä olet mieltä siitä, että keski-ikäiset miehet häiriköivät seksuaalisesti lukiolaistyttöjä näiden ollessa töissä?

Vierailija
31/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää käydä lukemassa se juttu jostain, mulle ei tule Hesaria.

Hyvä jos nuoret tunnistavat ahdistelun paremmin nykyään kuin ennen. Se on pahantahtoista vallankäyttöä, ei mitään ystävällistä kiinnostusta.

N53

Ehei, nykyisin ihan kaikki on ahdistelua, jos sen ahdistavaksi kokee.

Vierailija
32/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten näitä asioita käsitellään kotona ja kouluissa? Millaista seksuaalikasvatusta nuoret saavat? Minulla ei ole lapsia, joten en tiedä.

Tuon kouluterveyskyselyn tulokset ovat kyllä huolestuttavia. Miehet ovat käytöksessään rajattomia. Muistan sen kyllä omastakin nuoruudestani. Tuntui ettei omilla mielipiteillä ja tahdolla ollut mitään merkitystä. Ahdistelivat, koska halusivat ja pystyivät, minusta välittämättä.

Tässä on pojille polttoainetta naisilta itseltään: "Mä tykkään, että mies niinkuin ottaa, mitä se haluaa. En halua, että mies on sellainen tossukka, joka ei uskalla lähestyä naista ja osoittaa kiinnostustaan. Sitä paitsi, jos mies odottaa mun lähestyvän, niin se on sit kyllä ihan perässävedettävä suhteessakin".

Eli edelleen odotetaan, että mies on röyhkeä, dominoiva ja ottaa naisen niin halutessaan.

Vierailija
33/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä ei ole mitään käsitystä siitä millaista on elää naisena tai muunsukupuolisena tässä yhteiskunnassa. Menit minne tahansa niin kohtaat sortoa.

En minäkään tiedä millaista on elää muunsukupuolisena, vaikka olen nainen. Mikä se edes on?

Vierailija
34/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi taktiikkaa. Sivuuttakaa tyyppi täysin. Ei edes katsetta. Toinen; Sanotte vaan, että häivy äijä, ei kiinnosta. Se auttaa. Olkaa vahvoja ja näyttäkää voimaa.

Ok, olen itse 185 cm pitkä ja rinnat A-kuppi. Eipä tule kukaan huutelemaan vaikka näytän mallilta.

Vierailija
35/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lainsäädäntöä on kiristetty. Mutta ditä pitää hyödyntää, muuten se ei toimi pelotteena. Saadut kalukuvat viranomaisille. Siitä se lähtee. Samoin kaikki alaikäisiin kohdistuvat seksuaaliset lähentymiset.

Vierailija
36/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pystyvin asema?

En tiedä, mutta mitä olet mieltä siitä, että keski-ikäiset miehet häiriköivät seksuaalisesti lukiolaistyttöjä näiden ollessa töissä?

Tää on mielenkiintoinen ilmiö, josta ei minun elämänpiirissäni ole mitään havaintoa. Olen 29v nainen, normaalivartaloinen ja tavallisen näköinen, istunut kaupan kassalla melkein 13 vuotta tai enää en tee kuin satunnaisesti niitä töitä, mutta koskaan ei tavallinen keski-ikäinen mies ole häiriköinyt seksuaalisesti. On sanottu ole hyvä ja kiitos ja hyvää päivänjatkoa jne. Enemmän ongelmia on ollut humalaisista nuorista naisista, omanikäisistä. Naisen huutama "saatanan lehmä" ei ole seksuaalista ahdistelua, se on itseilmaisua?

Vierailija
37/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät tuomitse tällaista tiktokteinien kuolaamista saati ahdistelua? Eniten hämmästyttää ihmiset, jotka syyttävät teinejä/lapsia siitä, että heitä ahdistellaan. Emmehän me laita esimerkiksi ihmisille kuonokoppaa vaan purevalle koiralle. 

Vierailija
38/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin tuon mitä ilmaiseksi oli luettavissa niin olipas naurettavaa valitusta turhasta.

Sukupuolesi ja ikäsi?

Oliko tuo argumentti? 

Vierailija
39/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikki on seksuaalista ahdistelua, mutta silti halutaan se oma Onlyfans-tili.

Vierailija
40/1453 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet eivät tuomitse tällaista tiktokteinien kuolaamista saati ahdistelua? Eniten hämmästyttää ihmiset, jotka syyttävät teinejä/lapsia siitä, että heitä ahdistellaan. Emmehän me laita esimerkiksi ihmisille kuonokoppaa vaan purevalle koiralle. 

Kuka siitä on vastuussa, että alaikäisellä tytöllä on paljasteleva TikTok-tili?