Friggs Riisikakut
Tietäisikö joku..
Ostin Friggs luomuriisikakkuja. Pakkauksessa lukee, että ei lisättyä suolaa. Tarkoitus oli antaa niitä meidän 8,5kk poitsulle. Luin tarkemmin pakkausta ja ravintosisältö ilmoittaakin, että suolapitoisuus on <0,3g/100g. Mitäs tämä on? Mitä suolaa se on, jos kerran riisikakkuihin ei ole lisätty suolaa? Eli voinko antaa niitä pojalle ollenkaan?
Ellamaija ja poitsu
Kommentit (5)
kuinkas kauan lapsesi saa niitä syödä, että saa edes tuon 0.3g suolaa?? Niin että minä ainakin antaisin. Tuota en tiedä että mistä suola on peräisin, mutta vähän sitä on. Ja yleensä lapsi ei syö sitä yhtä kakkua edes kokonaan kovin nopeasti... Ja s eie kyllä paina paljoa.
ettekö pelkää että vauva tukehtuu näihin? minäkin haluaisin antaa näitä mutta pelkään että hän tukehtuu. poika 9kk
En ole huomannut tuota suolaa. Itse olen antanut molemmille muksuille 6kk lähtien noita riisikakkuja. En usko pienestä suolamäärästä olevan haittaa, voihan vauvoille antaa vähäsuolaista ruisleipääkin.
Edelliselle kirjoittajalle. Meillä kumpikaan muksu ei ole ollut sihtikurkku, joten olen uskaltanut antaa riisikakkuja aika pienestä, tosin syöttötuolissa vain olen antanut syödä ja siten, että itse olen ollut keittiössä.
uskaltaudun antamaan. Ei kai se yksi riisikakku tosiaan paljoa suolaa sisällä:) Ihmetyttää vaan, jos sanotaan, että ei lisättyä suolaa ja sitten kuitenkin sisältää suolaa..
Kiitokset kaikille vastanneille!
En tiedä Friggseistä, mutta itse annoin sellaisia riiskakkuja tuon ikäiselle joissa tuoteselosteessa ei ollut suolaa. Luulisi että noita voi antaa, kun ei ole lisätty suolaa. En kyllä tiedä, mistä tuo vähäinen suolamäärä sitten voisi tulla.