Erosin reservistä
En tiennyt sen olevan edes mahdollista ennenkuin näin jokun täällä tekevän samoin. Maailmantilanne syynä ja Usan toimet, Usa ei halua rauhaa ja nyt me olemme heissä kiinni entistä enemmän mikä ei lupaa hyvää.
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iigor, et sinä Suomen reservissä ole koskaan edes ollut, ja rysylän reservistä eroaminen tuskin onnistuu.
Joka kerta naurattaa, kun joku käyttää sanaa rysylä 😁
Reservistä voi jänishousut erota, kriisiaikana valitettavasti ei velvollisuuksia pääse pakoon. Käpykaartiinko liityt?
ei sinne kukaan tahdo ihmisiä jotka sielä ei tahdo olla. se kun syö kaikken moraalia ja aiheuttaa vaan ongelmia
Meillä on tässä maassa paljon sellaisia ihmisiä joiden suvuilta rssät varastivat maat ja omaisuudet. Me emme sitä maata enää takaisin halua koska rssät ovat sen ryssyydellään saastuttaneet mutta kosto on vielä saamatta. Joten olet iigori hyvin tyhmä jos kuvittelet meitä pelottelevasi. Kosto elää ja sen aika on vielä tuleva!
"Noniin läskipetteri-iigori. Menehän nukkumaan välillä pääsi selväksi niin voit huomenna taas jatkaa jauhamistasi. Olet selvästi aivan liian tyhmä tajutaksesi että sinulle ja muille kaltaisillesi nauretaan tällä palstalla."
Kuten sanoin poju, niin voidaan ottaa matsia koska tahansa. Tuu näyttää mulle onko se sun paljonpuhuma armeijas tehny sulle yhtään mitään, vai ootko vaan tyhjää uhoa;))
Annan sulle SÄÄLIPiSTEEN -0.punikki häivy jo pois suomesta,tosin tiedän että paskahousu et ole koskaan edes inttiä käynyt joten turha uutinen sulta luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sitä ennen rynnäkkökiväärillä varustettu sotilas on ampunut läskikasaryssänmielisdesantin täyteen reikiä. Sori vaan poju mutta sinä olet vässykkä luuseri joka inisee aamusta iltaan palstalla ja uskoo kaikenmaailman anus turpiaisten paskapuheisiin."
Näittekö, teillä pelkureilla ei oo rohkeutta kohdata mua ilman aseita, saatte viel tasotusta, ja voitte kaikki tulla samaan aikaan;))
Haiset kuin rssä joten ei ole rohkeutta. Parempi vaan losauttaa sinut päiviltä jo pitkältä etäisyydeltä.
Sä osaa ees asettas käyttää. Kuitenkin laitat väärän kaliiberin luodit tai et saa lipasta kunnolla paikoilleen
Voi kuule rysypoju, minä voin taata että minä tunnen palvelusaseeni kuin omat taskuni.
tuskin tiedät muuta kun kaalisoppa reseptejä vladimur lapsenraiskaaja
putinin pitäs imasta bidenin alzheimer kiklaa
Vierailija kirjoitti:
Annan sulle SÄÄLIPiSTEEN -0.punikki häivy jo pois suomesta,tosin tiedän että paskahousu et ole koskaan edes inttiä käynyt joten turha uutinen sulta luuseri.
Heh, arvasin tän. Pelkurimies:DD
Vierailija kirjoitti:
"Noniin läskipetteri-iigori. Menehän nukkumaan välillä pääsi selväksi niin voit huomenna taas jatkaa jauhamistasi. Olet selvästi aivan liian tyhmä tajutaksesi että sinulle ja muille kaltaisillesi nauretaan tällä palstalla."
Kuten sanoin poju, niin voidaan ottaa matsia koska tahansa. Tuu näyttää mulle onko se sun paljonpuhuma armeijas tehny sulle yhtään mitään, vai ootko vaan tyhjää uhoa;))
No kerrohan sohvasoturi osoitteesi niin tulen heti. Minä luopaan että otan välittömästi auton alleni ja ajan luoksesi ottamaan matsia kun kerrot vaan osoitteesi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä maata puolustaa jos on jotain mitä puolustaa. Jos täällä ei omista mitään puolustamisen arvoista niin aika vajailla valoilla saa kulkea että lähtee henkeään heittämään toisten omaisuuden puolesta. Kautta aikojen vaan ne joilla on varallisuutta ovat niitä jotka aina onnistuvat välttelemään vastuutaan. Heitä ei kiinnosta omaisuutensa puolustaminen koska mitä sillä omaisuudella tekee jos henkikulta pakenee. Eikä noita sotiakaan koskaan ole aloittanut tavallinen ihminen vaan ne rikkaimmat.
No jos täällä ei ole mielestäsi mitään puolustamisen arvoista niin ole hyvä ja poistu maasta välittömästi! Emme me sinunkaltaistasi maanpetturia täällä ala elättämään. Häivy saatanan torakka loinen!
Ei rybyt o ennenkään suomea puolustanu.
Vierailija kirjoitti:
No tuleeko sitä osoitettasi niin otetaan se matsi. Katsotaan miten 130 kiloa velttoa lihaa rysähtää maahan :D
Ukrainan tukea on lisättävä
Putin on sanonut, että Suomi pitää liittää venäjään! Sanoi suoraan, että Katariina Suuren rajat on saatava takaisin!
Iltalehti: Niinistö vastaa Putinin vaatimukseen Katariina Suuren rajojen palauttamisesta
Niinistö vastaa Puten uhoon Katariina Suuren rajoista: Historia ei toistu meidän kohdallamme alkuunkaan
Me ollaan samassa veneessä Ukrainan kanssa - upotkoon venäjä Ukrainan suohon
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c53dacd6-ce6c-4648-aaca-0f5254780…
Kaikki aseet mitä Ukrainalle annetaan menee tehokkaimmalla mahdollisella tavalla Suomen puolustamiseen. Pitäisi antaa puolet panssareista ja moukareista, ja laittaa ostoon kaksi kertaa annettu määrä uusia itselle. Niin kauan kun Ukraina taistelee tai kun Ukraina voittaa meillä ei ole mitään vaaraa.
Venäjä tekee kansanmurhaa Ukrainassa
Tuolla voi lahjoittaa Ukrainalle:
Tuolta Varustelekan sivulta voi lähettää rahaa Ukrainan Armeijalle:
https://www.varusteleka.fi/fi/page/usein-kysytyt-kysymykset-ukraina/738…
Ukraina ostaa meille aikaa verellä - ei unohdeta sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä maata puolustaa jos on jotain mitä puolustaa. Jos täällä ei omista mitään puolustamisen arvoista niin aika vajailla valoilla saa kulkea että lähtee henkeään heittämään toisten omaisuuden puolesta. Kautta aikojen vaan ne joilla on varallisuutta ovat niitä jotka aina onnistuvat välttelemään vastuutaan. Heitä ei kiinnosta omaisuutensa puolustaminen koska mitä sillä omaisuudella tekee jos henkikulta pakenee. Eikä noita sotiakaan koskaan ole aloittanut tavallinen ihminen vaan ne rikkaimmat.
No jos täällä ei ole mielestäsi mitään puolustamisen arvoista niin ole hyvä ja poistu maasta välittömästi! Emme me sinunkaltaistasi maanpetturia täällä ala elättämään. Häivy saatanan torakka loinen!
Et sinä minua elätä. Olen vain sattumalta vähän älykkäämpi kuin sinä enkä usko järjett
Eli sinä olet niitä typeryksiä jotka ottavat kermat kakun päältä. Luulet reppana että sinulla on vain oikeuksia mutta ei mitään velvollisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä minua elätä. Olen vain sattumalta vähän älykkäämpi kuin sinä enkä usko järjett
Eli muut saavat tarpeen tullen puolustaa sinua. Olet saanut syntymästäsi lähtien kaiken mitä tämä valtio tarjoaa ja yhtään et mielestäsi ole velvoitettu antamaan sille maalle joka on kaiken sinulle tarjonnut? Ehkä on parempi jos muutat venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä pelle tajuat miten koomiselta vaikuttaa kun sinä palstajankuttaja väität olevasi älykkäämpi kuin yhtään kukaan? Sinua tyhmempää ihmistä saa hakemalla hakea.
Loppu tulee ryssälälle ja ryssäntrolleille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä minua elätä. Olen vain sattumalta
En minä luule mitään. Minä tiedän paljon.
LOL! Meitä koittaa täällä valistaa ja opastaa rysymielinen loispaska jonka elämäntehtävä on spämmätä palstalla aamusta iltaan. Ja tuo ressukka ei osaa edes kirjoittaa! LOL! :D
Noniin läskipetteri-iigori. Menehän nukkumaan välillä pääsi selväksi niin voit huomenna taas jatkaa jauhamistasi. Olet selvästi aivan liian tyhmä tajutaksesi että sinulle ja muille kaltaisillesi nauretaan tällä palstalla.