Yksinasujat - mitä teette iltaisin 18 eteenpäin?
Olen todella huono keksimään sisältöä elämään, varsinkin arki-iltoihin. Erityisesti silloin kun väsyttää eikä jaksa lähteä mihinkään harrastuksiin tai muuten pois kotoa.
Kommentit (24)
Kuuntelen podcasteja, treenaan kotona, luen, opiskelen kieliä, rakennan omaa pientä bisnestä. Mitä sitä nyt keksii. Siis jos olen kotona. Sitten jos lähden jonnekin, niin siinä on taivas rajana.
PElaan, olenhan ollut gamer siitä lähtien kun kotitietokoneet tuli markkinoille.
Vierailija kirjoitti:
Saako vastata, jos on yksineläjä vain osan aikaa, mies matkatöissä. Tällöin nautin yksinäisyydestä, tosin koiran kanssa. Eihän sen kanssa lenkkiin mene kuin n. tunti illalla, joten sen muun ajan luen kirjaa sohvan nurkassa ja neulon samalla sukkia. Tai katson telkkarista jotain sarjaa, yleensä Areenasta, koska tv:stä ei tule mitään hyvä - ja neulon villasukkaa samalla =). Ja osan illasta voin käyttää vaikka Sims4 -tietokonepeliin, se on sellainen hidas ja leppoisa peli, joka sopii aikuisillekin. Näiden lisäksi harrastan sukututkimusta, joka on tosin nyt vähän jäänyt jumiin, kun kaikki löydettävä on löydetty, harmillista. Tähän liittyy oleellisena osana Facen sukututkimuspalstat, joilla siis tulee luuhattua kyseisen harrastuksen parissa. Netti on myös aivan pohjaton kaivo, kun etsii oman suvun vaiheita, siellä löytyy digitoituna kaikkea tosi jännää! Esim. iso-isovanhemmista lehtijuttuja. Voin suositella! Kaivapas esiin Hiski-sivut ja etsi sukulaisiasi, menneitä polvia. Ja geni-sukuselvityssivusto. Voin sanoa, että tunnit loppuvat illoista ja päivistä!
Sinä olet minun kopioni paitsi, ettei minulla ole koiraa.
Lopetin juuri kirkonkirjojen selaamisen ja siirryin kutomaan sukkaa sekä avasin telkkarin. Sukututkimukseen kuluu hyvin aikaa ja helposti lähtee "sivuraiteille", kun löytyy mielenkiintoista.
Runkkaillaan tietenkin.