Taktinen äänestäjä
Harmittaako?
Sanna keräsi äänet mutta ei suostu nykyään edes keskustelemaan interaktiivisesti, vaan ainostaan julistaa juttuja yksisuuntaisesti. Sivu kääntyi ja äänet menivät demariavaruuteen.
Kommentit (14)
Jokainen voi pohtia, kumpaa harmittaa enemmän, persujen äänestäjää vai Sanna Marinin äänestäjää.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi pohtia, kumpaa harmittaa enemmän, persujen äänestäjää vai Sanna Marinin äänestäjää.
Kyllähän persujen äänestäjiä harmittaa, koska ... odostas, kohta tulee mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän persujen äänestäjiä harmittaa, koska ... odostas, kohta tulee mieleen.
Koska petti lupaukset.
Sipilä oli aikanaan historian huonoin pääministeri mutta ei joutunut pitämään sitä titteliä kovin kauaa. Nyt sitä ei juuri kukaan edes muista.
Tämä onkin persu-perjantai.
Nyt ei tilattu paskaa, mutta sitä saadaan näköjään koko ilta.
Perseet on taas Sanna-manian vallassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt get over it.
Tykkään nostaa kuitenkin liksaa kansan edustamisesta. Get over it... tulee aamupalat mieleen
Vierailija kirjoitti:
Sipilä oli aikanaan historian huonoin pääministeri mutta ei joutunut pitämään sitä titteliä kovin kauaa. Nyt sitä ei juuri kukaan edes muista.
Jokaisella on omat mittarit siihen, kuka on hyvä ja huono. Itse arvostin Sipilän politiikkaa niin paljon että annoin Keskustalle äänen seuraavissa vaaleissa. Virhe, jonka myönnän. Sipilä oli kyllä aika pitkään hallituksessa ja hän ei kyllä juossut karkuun haastatteluita. Kuten tietyt reppanat
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin persu-perjantai.
Nyt ei tilattu paskaa, mutta sitä saadaan näköjään koko ilta.
Perseet on taas Sanna-manian vallassa.
Sanna oli taas perseilemässä, niin ehkä tämän takia aihe on aktiivinen.
Ehkä Sanna ei osaa interaktiivista kieltä.
Idiootti ap lopeta jo typerät juttusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt get over it.
Tykkään nostaa kuitenkin liksaa kansan edustamisesta. Get over it... tulee aamupalat mieleen
Minkä puolueen kansanedustaja sä olet?
Persujen äänestäjä. Harmittaako? Äänestjiä kusetettiin ja vaalilupakset unohdettiin.
Harmittaa