Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
1621/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri näki vaimonsa menevän kollegan kanssa samaan autoon, mitä jos menivät syömään lounasta ravintolaan? Oho, onpa suuri rysän päältä kiinni jääminen. Mistään seksistä ei todellakaan ollut kyse vaan, Petri näki heidän menevän samaan autoon. 

Jos Petrillä ei olisi mitään syytä epäillä, niin miksi hän olisi reagoinut noin? Itsehän hän sanoi, että salasuhde oli paljastunut jo aiemmin, ja Karita oli luvannut lopettaa sen. Eipä kuitenkaan tainnut lopettaa.

Täytyy ihmetellä ihmisten medialukutaitoa. 

Mielenterveysongelmainen kuvittelee asioita omassa päässä ja luulee, että ne kuvitelmat ovat tosia. 

Karita on tunnetusti pettänyt ennenkin.

Kaikki tukee Petrin tarinaa.

Vierailija
1622/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös joogaihmiset ole notkeita, kestäviä ja pystyvät pidättelemään siemensyöksyäkin pitempään kuin muut?

Näin se vain on! Osaavat mm. paisuttaa terskan luumun kokoiseksi ohjaamalla veren siittimen kärkeen.

Kun on Kuuma luumu limassa niin palverissa voi vierähtää tavallista pitempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on tullut Karitan somesta myöskin se mielikuva, että elää häkissä. 

Kyllä toinen kohtalotoveri aina toisen tuntee. 

Vierailija
1624/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Petri puhisee, ettei ole antanut Seiskalle mitään lausuntoa.

Seiska kieltämättä kirjoittaa, ikäänkuin olisi tavoitettu puhelimen päähän

Seiska osaa tehdä klikkiotsikot aivan tyhjästä.

Vierailija
1625/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö terve mies seuraavaa:

Ratsaa toisen puhelinta

Seuraa vaimoaan

Nolaa toisen julkisesti

Vetää mukaan lapsensa

Vetää eksänsä mukaan

Uhriutuu julkisesti

Pitää itseään täydellisenä aviomiehenä

Joku hermoromahdushan tuo on. Ehkä oli jo masentunut taloustilanteestaan ja nyt napsahti.

Pettämiset erikseen. Niitä tapahtuu ja tulee tapahtumaan. Monille. Ei kaikille.

Tekee.

Vierailija
1626/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko Karita pettänyt, voi olla. Mutta yhtä hyvin on mahdollista näillä tiedoilla, että tuolla miehellä on jotenkin naksahtanut päässä. Tulee viboja minun entisestä miehestä, jonka mielestä esim kynsilakan laittaminen oli keimailua ja merkki pettämisestä. Samoin kuin iltakymmenen aikaan tullut viesti kaveriltani oli miehen mielestä viesti joltain muulta mieheltä. Seuraavana päivänä mies ilmoittikin haluavansa avioeron sen takia, että minä petän häntä. Ja en siis ikinä pettänyt häntä, mutta sairaalloisen mustasukkainen näkee vaaroja kaikkialla ja tekee käsittämättömiä, nopeita virhepäätelmiä. Entinen mieheni vain yhtäkkiä keksi, ketkä esim uusista tai vanhoista facebook- kavereistani on niitä, joiden kanssa minulla on jotain " peliä" tai joiden kanssa "sovin" meneväni esim harrastukseen hänen selkänsä takana. Ja jos tuontyyppisessä tilanteessa, jossa toinen elää omissa kuvitelmissaan, pitäisi sitten nähdä ja tehdä yhteistyötä, on Tykän kaltainen tilanne aivan mahdollinen, vaikka kukaan ei olisi pettänyt ketään.

Tässä kyllä en luule tuollaista. Jos kuitenkin Karita on myöntänyt pettäneensä ja luvannut lopettaa suhteen. Mutta toisin kävi, eilen jäi tuoreeltaan kiinni tämän Teemun kanssa.

Niin kun nousi Teemun kanssa tämän autoon.

Karita ei ole myöntänyt mitään! Koska ei ole pettänyt. Petri on äärimmäisen omistushaluinen, siitä syystä Karita ei ole koskaan saanut käydä missään. Karita on viime vuodet kulkenut varpaillaan ettei suututtaisi Petriä. Teemu on Karitan pitkäaikainen kollega ja yhteistyökumppani, jonka kanssa ei ole koskaan ollut mitään. Eilen Karita meni lounastapaamiseen, ajoi siis Teemun salille ja lähtivät samalla autolla eteenpäin. Vain sairaalloinen mieli keksii, että joo ne menee varmasti panemaan. Vain sairaalloinen puoliso seuraa vaimoaan ja salakuvaa tätä kuvitellen että se todistaa jotain kun nousevat samaan autoon keskellä kirkasta päivää keskellä Helsinkiä.

Miksi Karitan pitäisi lopettaa yhteistyökuvio vain siksi kun Petri kuvittelee fantasioitaan? Fantasiat lähtivät liikkeelle niinkin pikkujutusta kun Karita oli lähettänyt Teemulle kiitosviestin vastustuksena Teemun tsemppiin ja duuniasioiden jälkeen kirjoittanut loppuun olet aurinko EI VALO! EIKÄ ELÄMÄNI VALO!

Tämän viestin Petri näki kun sattui saamaan käsiinsä Karitan puhelimen siten että siitä ei ollut lukitus ehtinyt mennä päälle. Selasi WA-viestejä kuumeisesti etsien evidenssiä pettämisestä. Toi yksi lause riitti hänelle. Hän sai hirveän raivarin ja mm hajotti kaksi kallista esinettä vaikka Karita vakuutti että mitään suhdetta ei ole ja rakastaa häntä. Petri uhkasi jättää Karitan jos tämä vielä kerrankin tapaa Teemun. Tähän Karita ei sanonut MITÄÄN.

Ja tämän jälkeen Petri aloitti seuraamisen. Jäi seuraamisesta ja vakoilusta kerran kiinnikin Karitalle. Joka tapauksessa Karita meni sovittuun paltsuun jonka Petri tulkitsi pettämiseksi.

Kun Karita tuli kotiin, tapahtui sellaisia asioita että Karita pakkasi kassin ja lähti sukulaisensa luo turvaan. Myös lapsi lähti mukaan.

Mulla tuli ihan sama mieleen, ehkä siksi kun olen ollut vastaavassa suhteessa. Suhde loppui kun lähdin huoraamaan = laitoin tavallista fiksummat vaatteet päälle kun lähdin Nordeaan keskustelemaan asuntolainastani PÄIVÄLLÄ. Näytin kuitteja kun tulin kaupasta ja niistä kellonajat, ei auttanut kun mulla oli joku mies jossain. Kysyin että Prismassako se mua venaa? En vieläkään käsitä miksi kestin edes kolme vuotta

Jos kerroin kuinka töissä meni ja "Jaska" sanoi jotain hauskaa (olin miesvaltaisella alalla töissä), mulla oli suhde Jaskaan. Jos en kertonut miten töissä meni, se johtui siitä kun paneskelin niitä kaikkia.

Tuollainen tyyppi kääntää kaiken siten että hän on viaton ja muut on syyllisiä. Ehkä hän on ollut kumppanina niin raskas että ei ollut muuta vaihtoehtoa kun lähteä. Tai ehkä Karita petti mutta se on heidän asiansa

Vierailija
1627/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Petrille voimia, jotenkin ymmärrän tuon FB postauksen. Sehän on täynnä tuskaa ja epätoivoa, koska elämänkumppani, siis vaimo on tuhonnut heidän yhteisen elämän.

Varmasti Petri halusi selkeästi tuoda esille mitä on tapahtunut, kun vaimolla tuollainen puhtoinen imago - joka nyt siis mennyttä.

Ettei joudu lukemaan jotain höttöjuttuja vaimon sanoin jossain elämää suuremmassa naistenlehden haastattelussa. Näin Petri sai kertoa mistä erossa on kyse, omin sanoin.

Olen nainen jonka mies petti, vasta eron jälkeen tajusin että pettäminen oli jatkunut pitkään.

Vaikka itse hain eroa ja lähdin liitosta, se että pettäminen oli jatkunut jo kauan, teki toipumisestani paljon vaikeamman.

Itse toivuin terapian ja ystävien avulla, ei ollut mikään lyhyt juttu. On vaikeata luottaa tuon pettämiskokemuksen jälkeen. Voimia!

Vierailija
1628/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on tullut Karitan somesta myöskin se mielikuva, että elää häkissä. 

Kyllä toinen kohtalotoveri aina toisen tuntee. 

Jos raportoi elämäänsä jatkuvasti someen, niin kyllä minä sitä häkkinä pidän. Varsinkin, kun larppaa jotain muuta kuin oikeasti on.

Vierailija
1629/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jostain luin, että tällä Teemulla olisi vaimo ja kolme lasta. Tai ainakin avovaimo tai jotain.

Karita ja Teemu paskoivat kerralla aika monta elämää

Teemu on sinkku. Know your facts.

Miksi hänestä löytyy yhdellä haulla kuva, jossa kertoo reissaavansa asuntoautolla perheensä kanssa. Kuvassa kolme lasta ja vaimo.

Vierailija
1630/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisiko tässä käynyt näin, että mies on se petturi ja kääntänyt asiat nurinpäin niin kuin venäjän veijari.

On käynyt vain niin että olet ihan tavis av-mamma jonka aivot on yksinkertaisesti lukittuneet niin vinksalleen että aina on miehen vika.

Vierailija
1631/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan AV-mammoilla taas draamaa seurattavaksi. 

Vierailija
1632/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmöstä. Tottahan se taitaa olla että kun rahan tulo vaikeutuu niin rakkaus lentää sen siliän tie ikkunasta ulos.

Tai että kesälomien jälkeen melkein kaikki eroavat. Meilläkin avioliitossa meneillään kriisi.

Mä olen ihan kypsä eroamaan. Ukko hanaa vielä vastaan.

Vierailija
1633/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö terve mies seuraavaa:

Ratsaa toisen puhelinta

Seuraa vaimoaan

Nolaa toisen julkisesti

Vetää mukaan lapsensa

Vetää eksänsä mukaan

Uhriutuu julkisesti

Pitää itseään täydellisenä aviomiehenä

Joku hermoromahdushan tuo on. Ehkä oli jo masentunut taloustilanteestaan ja nyt napsahti.

Pettämiset erikseen. Niitä tapahtuu ja tulee tapahtumaan. Monille. Ei kaikille.

Petrihän sanoi omassa kirjoituksessaan että on mokannut monta asiaa.

Sanoi vain olleensa täydellisen sitoutunut Karitaan.

Karitaa taas väitetysti kiinnosti enemmän "harjoitukset" jännän joogaopen kanssa.

Vierailija
1634/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä katuu tuota avautumistaan myöhemmin. Itsellä erosta pari vuotta ja siinä alkuvaiheessa kun tunteet lyö yli niin tosiaan tekee mieli puhua siitä kaikkien kanssa ja hakea sympatiaa. Itse en onneksi mitään suurempia facebook avautumisia sentään kirjoitellut, mutta ihan liikaa tuli avauduttua melkein uppo-oudoillekkin. Sitä vaan sekoaa tuossa vaiheessa niin totaalisesti. Tsemppiä vaan. Ja tsemppiä Karitallekkin. Se uus rakkaus on aika kovilla tuollaisessa mediapyörityksessä.

Vierailija
1635/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua huolestuttaa eniten miten Karita voi säilyttää elämäntyylinsä jos ei saa erossa rahaa. Ihan itkettää jos joutuu johonkin lähiöön asumaan. Miten Teemullekin käy jos asiakkaat loppuvat ja se Porsche menee myyntiin!

Ihan kauheaa. Soitan palvelevaan puhelimeen. Yrittäjää jaksaa!

Karita tienaa yli 100t vuoteen joten eiköhän pärjää.

Tienaa, koska imago on ollut niin siloiteltu. Nyt tuli iso ryppy. Kuka tuon jälkeen haluaa hänet minkään keulakuvaksi tai puhumaan rakkaudesta ja laifstailista?

Vierailija
1636/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko Karita pettänyt, voi olla. Mutta yhtä hyvin on mahdollista näillä tiedoilla, että tuolla miehellä on jotenkin naksahtanut päässä. Tulee viboja minun entisestä miehestä, jonka mielestä esim kynsilakan laittaminen oli keimailua ja merkki pettämisestä. Samoin kuin iltakymmenen aikaan tullut viesti kaveriltani oli miehen mielestä viesti joltain muulta mieheltä. Seuraavana päivänä mies ilmoittikin haluavansa avioeron sen takia, että minä petän häntä. Ja en siis ikinä pettänyt häntä, mutta sairaalloisen mustasukkainen näkee vaaroja kaikkialla ja tekee käsittämättömiä, nopeita virhepäätelmiä. Entinen mieheni vain yhtäkkiä keksi, ketkä esim uusista tai vanhoista facebook- kavereistani on niitä, joiden kanssa minulla on jotain " peliä" tai joiden kanssa "sovin" meneväni esim harrastukseen hänen selkänsä takana. Ja jos tuontyyppisessä tilanteessa, jossa toinen elää omissa kuvitelmissaan, pitäisi sitten nähdä ja tehdä yhteistyötä, on Tykän kaltainen tilanne aivan mahdollinen, vaikka kukaan ei olisi pettänyt ketään.

Tästä tulee mieleen kaksi ystävääni, jotka kertoivat, että kotoa tyttöjen iltaan lähtiessä pitää pestä hampaat salaa, kun muuten mies alkaa epäillä jotain. Kuinka vainoharhaisia ihmiset voivat olla?

Vierailija
1637/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kyllä en luule tuollaista. Jos kuitenkin Karita on myöntänyt pettäneensä ja luvannut lopettaa suhteen. Mutta toisin kävi, eilen jäi tuoreeltaan kiinni tämän Teemun kanssa.

Niin kun nousi Teemun kanssa tämän autoon.

Karita ei ole myöntänyt mitään! Koska ei ole pettänyt. Petri on äärimmäisen omistushaluinen, siitä syystä Karita ei ole koskaan saanut käydä missään. Karita on viime vuodet kulkenut varpaillaan ettei suututtaisi Petriä. Teemu on Karitan pitkäaikainen kollega ja yhteistyökumppani, jonka kanssa ei ole koskaan ollut mitään. Eilen Karita meni lounastapaamiseen, ajoi siis Teemun salille ja lähtivät samalla autolla eteenpäin. Vain sairaalloinen mieli keksii, että joo ne menee varmasti panemaan. Vain sairaalloinen puoliso seuraa vaimoaan ja salakuvaa tätä kuvitellen että se todistaa jotain kun nousevat samaan autoon keskellä kirkasta päivää keskellä Helsinkiä.

Miksi Karitan pitäisi lopettaa yhteistyökuvio vain siksi kun Petri kuvittelee fantasioitaan? Fantasiat lähtivät liikkeelle niinkin pikkujutusta kun Karita oli lähettänyt Teemulle kiitosviestin vastustuksena Teemun tsemppiin ja duuniasioiden jälkeen kirjoittanut loppuun olet aurinko EI VALO! EIKÄ ELÄMÄNI VALO!

Tämän viestin Petri näki kun sattui saamaan käsiinsä Karitan puhelimen siten että siitä ei ollut lukitus ehtinyt mennä päälle. Selasi WA-viestejä kuumeisesti etsien evidenssiä pettämisestä. Toi yksi lause riitti hänelle. Hän sai hirveän raivarin ja mm hajotti kaksi kallista esinettä vaikka Karita vakuutti että mitään suhdetta ei ole ja rakastaa häntä. Petri uhkasi jättää Karitan jos tämä vielä kerrankin tapaa Teemun. Tähän Karita ei sanonut MITÄÄN.

Ja tämän jälkeen Petri aloitti seuraamisen. Jäi seuraamisesta ja vakoilusta kerran kiinnikin Karitalle. Joka tapauksessa Karita meni sovittuun paltsuun jonka Petri tulkitsi pettämiseksi.

Kun Karita tuli kotiin, tapahtui sellaisia asioita että Karita pakkasi kassin ja lähti sukulaisensa luo turvaan. Myös lapsi lähti mukaan.

"Seiska yritti tavoitella Karitaa, mutta hyvinvointivaikuttaja löi luurin korvaan. Suhteen kolmanneksi osapuoleksi väitetty mies sen sijaan ilmoitti tekstiviestillä, ettei hän voi puhua juuri nyt."

Ei savua ilman tulta.

Hyvinvointinaikkonen paljastui likaiseksi petturiksi. Mitenköhän hän perustelee lapselleen perheensä huijaamisen toisen naimisissa olevan ihmisen kanssa ? Olisi eronnut ensin ja alkanut vasta sitten heilastelemaan uuden kanssa.

Vierailija
1638/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus, sen tietää vain ja ainoastaan pari itse.

Miehen raivoisa ulostulo on sekopäinen, kuitenkin keski-ikäinen mies ja lapsi joka tässä nyt kärsii eniten. Sairaan mustasukkainen mies ja kehitellyt koko pettämisen?

Vaimo tuskin olisi avioliittoa hehkuttanut vain viikkoa aikaisemmin jos pettäjä olisi, sitä en hänestä usko, pikemmin halunnut miehelle liittoa hehkuttaa kun perättömiä syytöksiä mustasukkaisella miehellä ollut?

Vierailija
1639/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies pettää asiasta ei nouse tällaista pkamyrskyä ikinä.

Vierailija
1640/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas tämä Teemu Eguavoen sitten on miehiään? Joku osteopaatti-thaihieroja (😄) toki, mutta entä muuta?

Toimari yrityksessään, ei taida mikään köyhä hierojapoika olla.

Ei, jos hieroo rikkaita edustusrouvia kokonaisvaltaisesti.

"Hoidoissani pyrin valitsemaan mahdollisimman pehmeät otteet hyvän tuloksen päämäärän saavuttamiseksi. Hoidoissa käytän kaikkia edellä mainittuja tekniikoita sinun tarpeidesi mukaan. Ensimmäiseen käyntiin kuuluu perusteellinen tutkimus ja tilanteen kartoittaminen, jonka pohjalta laaditaan hoitosuunnitelma. Hoitoon voi tulla myös vaikkei mitään vaivaa olisikaan. Olet tervetullut rentoutumaan tai ylläpitämään kuntoasi."

Kyllähän tuo nyt hiukka erilaiselta kuulostaa kuin mun urheiluhierojan somemainonta.

Teme antoi uuden merkityksen "hoidoille".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi