Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa
IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html
Kommentit (5330)
Vierailija kirjoitti:
Petri ajoi Karitan pois kodistaan. Karita lähti lapsen kanssa isänsä luokse eilen.
Ai Kuopijoon lähtvät?
Voisiko olla kaksisuuntainen? Aika pelottavan raju ulostulo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keke007 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan helvetin noloa avautua julkisesti ja kertoa vielä sen kolmannen osapuolen koko nimi. Jeesus mikä pelle.
Noloa?
No on todellakin noloa puida suhdeasioitaan somessa kaiken kansan nähtävillä.
Noloa on myös esittää seesteistä hyvinvointivalkkua somessa 😁
Luuletko yleensäkin että mainokset ovat todellisuutta? Paljon on sinulla sitten pettymystä elämässä.
Eli jokaisen pitäisi ymmärtää, että jos joku myy ja mainostaa jotakin, se on _tietysti_ järkyttävää scheissea ja myyjä narsistinen demoni?
No sinun on sitten varmaan jatkettava sen uskomista, että brändi on yhtä kuin ihminen. Kukin tavallaan.
Petri on naiivi. Tuskin on Karita ensimmäistä kertaa petosreissulla. varmasti tehnyt sitä jo 10v sitten kun oli vielä nuori ja haluttu. Karitalla ollut tarjokkaita näinä 20 vuotena niin paljon, että tuskin on ollut uskollinen, jos kerran nytkin pystyy pettämään. Ei ole vain jäänyt kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun ihmiset tajuaisivat oman ja muiden ihmisten yksityisyyden päälle. Nämä julkiset puinnit ovat noloja. Shit happens. Move on.
Niinpä.
Minulle tuli vähän oudot vibat tästä tilityksestä. On toki ikävää ja väärin, jos puoliso pettää, mutta siitäkin huolimatta julkisuudessa asian vatvominen on minusta asiaankuulumaton.
Kai tuossa on kyseessä joku kostoisku tietysti, mutta kun parilla lapsikin, niin olisi antanut olla.
Tuo päivitys oli todella vihan täytteinen ja tuli vaan auttamatta mieleen, että lapsi joutuu helposti oheiskärsijäksi. Ihan jo asian julkisuuden takia, mutta myös tuo, että osaako isä pitää lapsensa kanssa mölyt mahassa vai alkaako äidin mustamaalaaminen lapselle?
Eikä ne asiat aina ole myöskään ihan mustavalkoisia. Nythän tässä on tuotu julki vain toisen näkökannalta asia.
Pettäminen on aina väärin, mutta syyt siihen eivät välttämättä aina ole vain pettäjän syy.
Tässähän tämä Petri kiillottaa omaa kuvaansa voimakkaasti, rakkauttaan, toisen kohtelua ym. Ja mainitsee, että yhtenä syynä tähän voisi olla taloudelliset ongelmat ja miehen "alakuloisuus" siitä johtuen.
Mutta mikä on toisen alakuloisuuden aste? Omasta mielestä se voi olla vain alakuloisuutta, mutta toisen mielestä se voikin olla hiljaisuutta, mököttämistä, raivoamista, toisen syyttelyä jne.
En voinut sille mitään, että tästä Tykystä itselleni tulee oma mies voimakkaasti mieleen. Ollaan siis yhdessä oltu vuosikymmeniä, eikä ikinä ole ollut mitään pettämisiä yms. Mutta meillä mies aina erimielisyyksien tullen kiillottaa omaa kuvaansa. Oli asia/riita mikä hyvänsä, mies jossakin kohtaa pyöräyttää aina minun syyksi asiat ja korostaa, kuinka hän on tehnyt oikein ja jos jotakin väärää löytää omasta tekemisestään, tämäkin lopulta kaatuu minun niskaani, että olen jotenkin toiminnallani sen aiheuttanut.
Ja joka päivä on jatkuvaa valitusta siitä, kuinka kaikki menee pieleen, mikään ei koskaan ole hyvin ja joka asiasta löytyy aina se negatiivinen puoli.
Jos meille kävisi samalla tavalla kuin kyseiselle pariskunnalle, mies varmasti kertoilisi kaikille, kuinka hyvä hän on ollut suhteessa ja minä olisin se sysimätä koko suhteessa. Ei tulisi myönnytyksen häivääkään, että hän olisi voinut asiaan myötävaikuttaa.Ja mitä tämän pariskunnan tilanteeseen tulee, niin jokuhan oire jostakin on tämän aiheuttanut. Tuskin on onnelliseen suhteeseen joku väliin päässyt.
Väärin hoitaa asia pettämällä, mutta väärin on myös julkisuudessa pudottaa paska toisen niskaan.
Minulta ei ainakaan myötätuntoa herunut miehelle jutun luettuani.
Mulla tulee myös oma ex mieleen siltä osin, että kaikki oli aina minun vika. Mihinkään saavutukseen ei ikinä ollut tyytyväinen ja elämä oli yhtä marmatusta siitä miten kaikilla muilla on hienommat autot ja metsää ja rahaa jajajaja töissä häntä ei arvosteta. Leimakirves heilahti aina kun minä olen "sellainen" tai "tällainen", ilman mitään perusteluja, se oli vaan fakta, että sellainenhan minä olen. Joi liikaa ja mielialasta huomasi, että alkuviikosta kaikki mikä ei ollut pskaa oli ksta, loppuviikkoa kohti sitten tuli esiin se mies johon rakastuin. SItten viikonloppu kuin viimeistä päivää ja sunnuntaina taas kireä kuin viulunkieli. Kiivasteli humalaspäissään millon mistäkin.
MUTTA. Kun halusin erota, erosimme tosi fiksusti toisiamme tukien ja niin, ettei perhe hajonnut heti vaan lapsi sai aikaa tottua ajatukseen erillisistä elämistä. Hän ajatteli lastaan ensin, piti pään kylmänä ja toimi kaikinpuolin fiksusti. SE oli se mies johon alunperin rakastuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa itsekin kokenut miehenä. Masennus iski ja olisin tarvinnut ensimmäisen kerran kumppanin tukea. Sen sijaan tuli puun takaa eroilmoitus, vaikka sitä ennen näytteli että kaikki on oikein hyvin. Nykynaiset eivät tue miestään, vaan lähtevät pahimpaan aikaan, kun mies on heikoimmillaan. Esim. Miki ja Behm. Käsittelin yksin eron sekä masennuksen ja nousin kaikesta huolimatta ylös, onneksi. Mitään tukea en saanut exältä, ei kertaakaan edes kysynyt kuinka voin, vaikka oltiin hankkimassa perhettä. Naiset näkevät miehet vain hyödykkeinä.
Miehet jättävät sairastuneen vaimonsa useammin kuin toisin päin. Facts. Miksi naisen pitäisi aina uhrautua? Jos masentunut mies ei esim. Ole kiinnostunut seksistä niin ilmanko pitäisi loputtomiin olla?
Ei toki, pettämään vain siinä tapauksessa!!! Vai???
Niinhän ne miehetkin ovat kautta maailman sivun toimineet. Onko se miehinen oikeus vain? Huoritteletteko Halla-ahot ja muut puliveivarit samalla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari juttua jotka Petri jättänyt vuodatuksessaan mainitsematta:
Hän sairastui jo jokin aika sitten masennukseen ja kun tuli tiettyjä muutoksia yritystoiminnassa, ne veivät vielä syvempiin vesiin.
Tästä seurasi tiettyjä asioita.Petri itse puhuu että on ollut alakuloinen taloudellisten ongelmien takia. Lievä understatement!
Ei ole esimerkiksi varmaa, saavatko pitää taloaan, se on ihan lainoitettu.
Joo toki puolison masennus on lieventävä asianhaara aloittaa pettäminen!
Masennus saattaa viedä erektion. Yritä siinä sitten pitää naisesi tyytyväisenä.
Karitahan suorastaan hyrisi onnea, rakkautta ja tyytyväisyyttä vain muutaman viikon takaisessa pusihali-hääpäiväpäivityksessään...
Mulla on mennyt puoli työpäivää nyt tämän casen seuraamiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vielä onko tuon miehen toiminta oikein, että julkisuudessa tuo kaiken esiin. Siinä on hänen lapsensa mukana myös. Nyt kaikki tietävät lapsen äidin touhusta ja voi poikakin kärsiä siitä. Kiusataan vähemmästäkin. Jos ei olisi lasta tai tämä olisi aikuinen niin tilanne olisi vähän eri. Nyt poika on hyvin herkässä iässä ja nuoruus alkamassa. Tietenkään en puolustele äitiä, mutta onko oikein tavallaan nolata koko perhe tuossa kaikessa. Poikakin tulee varmaan kärsimään tuosta kaikesta.
Miltähän pojasta tuntuu kun äiti H u o r A A siellä ja täällä? H u o ri teko nimitys tulee raamatusta.
Tämä.
Pettäjällä on aina se toinenkin mahdollisuus päättää liitto, nimittäin reilu ja puolisoa kunnioittava ero.
Lisäksi lupasi jättää panokumpoaninsa, valehteli senkin. Hyi mikä äm mä.
Vierailija kirjoitti:
Hän sairastui jo jokin aika sitten masennukseen ja kun tuli tiettyjä muutoksia yritystoiminnassa, ne veivät vielä syvempiin vesiin.
Tästä seurasi tiettyjä asioita.Petri itse puhuu että on ollut alakuloinen taloudellisten ongelmien takia. Lievä understatement!
... for better and for worse, in sickness and in health...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa itsekin kokenut miehenä. Masennus iski ja olisin tarvinnut ensimmäisen kerran kumppanin tukea. Sen sijaan tuli puun takaa eroilmoitus, vaikka sitä ennen näytteli että kaikki on oikein hyvin. Nykynaiset eivät tue miestään, vaan lähtevät pahimpaan aikaan, kun mies on heikoimmillaan. Esim. Miki ja Behm. Käsittelin yksin eron sekä masennuksen ja nousin kaikesta huolimatta ylös, onneksi. Mitään tukea en saanut exältä, ei kertaakaan edes kysynyt kuinka voin, vaikka oltiin hankkimassa perhettä. Naiset näkevät miehet vain hyödykkeinä.
Miehet jättävät sairastuneen vaimonsa useammin kuin toisin päin. Facts. Miksi naisen pitäisi aina uhrautua? Jos masentunut mies ei esim. Ole kiinnostunut seksistä niin ilmanko pitäisi loputtomiin olla?
Ei toki, pettämään vain siinä tapauksessa!!! Vai???
Niinhän ne miehetkin ovat kautta maailman sivun toimineet. Onko se miehinen oikeus vain? Huoritteletteko Halla-ahot ja muut puliveivarit samalla tavalla?
No todellakin. Halla-Aho on kuvottava pettäjäukko, vastenmielinen niljake.
toivotaan että karita ei lähde tuohon loanheittoon.
Kukaan ei tietysti tiedä totuutta täysin. Voi olla taustalla mitä vaan. Karita kertoi joskus lehtijutussa:
"Vuonna 2022 Karita kertoi podcastinsa jaksossa, miten kaksikon suhde oli kestänyt 19 vuoden ajan. Karitan mukaan tärkeintä on ennen kaikkea valita olla toisen kanssa.
Petrissäkin on monia puolia, joista en välttämättä kaikista hirveästi välitä. Mutta valitsen rakastaa ja hyväksyä hänet ja itseni, keskeneräisenä. Juuri keskeneräisyys ja erilaisuus tekee meistä ainutkertaisuudessaan arvokkaita, merkityksellisiä ja hyvin erityisiä, Karita sanoi jaksossa.
Välillä meillekin tulee sanaharkkaa, erimielisyyksiä ja riitoja. Se on elämää, hei kaikille tulee. Joskus tekee hyvää vähän tuulettaa ja puhdistaa ilmaa. Tässä vuosien varrella se meidän riitely on muuttunut. Se on hyvin erilaista, kun vaikka ensimmäiset viisi vuotta se oli paljon räiskyvämpää.
Karita kertoi tuolloin, että ennen riitojen aikana saatettiin lähteä ovet paukkuen huoneesta. Myöhemmin riidat muovautuivat niin, että molemmat vetivät happea ja pyrkivät sen jälkeen ymmärtäen keskustelemaan riidan aiheesta.
Jaksossa Karita kertoi myös parin sopineen hääpäivänä, että mahdollisesta erosta puhuttaessa pari istuisi alas yhdessä katsomaan häävideota. Syyskuussa 2022 Karitan mukaan vielä ei ollut kertaakaan ollut tilannetta, missä ero olisi ollut pöydällä tai videota olisi täytynyt katsoa.
Onneksi ei vielä kertaakaan. Mutta siellä se on se video odottamassa, jos joskus tulisi sellainen hetki."
Kuinka Karitan rutiinien nyt käy: hän on tottunut joka päivä kuntoilemaan omalla, suurella kuntosalilla, uimaan omassa rannassa sekä altaassa, joogaa omassa joogahuoneessa jne jne.
Kyllä Karita on aina rahan haistanut:, mm. Joonas Hytönen, Vapun Teemu ja Petri. Uusi Teemu oli varmaan tarkoitettu huvitukseksi ja tarkoitus oli jatkaa ylellistä elämää Suvisaaristossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo toki puolison masennus on lieventävä asianhaara aloittaa pettäminen!
En sano, että pettäminen olisi oikein, mutta masentuneen ja talousvaikeuksiin ajautuneen kumppani elämä käy kyllä todella raskaaksi.
Samaa mieltä. Itse olen elänyt vuosikausia välillä masentuneen ja/tai kiukkuisen puolison kanssa, jolle pienikin vastoinkäyminen on katastrofi.
Voin sanoa, ettei ole todellakaan helppoa. Itse tulet väsyneenä töistä kotiin ja haluaisit edes hetken levätä, niin heti kuulet ryöpytyksen kaikista pieleen menneestä ja valituksen rahasta ja minun palkkani pienuudesta.
Itse olen tähän suhteeseen jäänyt, mutta en todellakaan ihmettele, että toiset eivät jaksa, vaan eroavat, jättävät ,pettävät ja ties mitä.
Monestihan tässä voi juuri herätä se ajatus, että toinen ei masennuksissaan kestä eroa, niin ei uskalleta erota, mutta haluaa jotenkin pitää itsensä hengissä ja järjissään, niin lähtee pettämisen tielle. Tämähän aiheuttaa tietysti paljastuessaan vielä pahempaa, mutta moni ei välttämättä siinä hetkessä sitä ajattele, jos elämään tulee joku valonpilkahdus toisen ihmisen muodossa.
En tiedä liittyykö tähän mutta Karita on tykännyt instassa erästä miestä helmikuussa, seuraava onkin halaushymiö ja sitten kesällä onkin jo sydän :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri teki ihan oikein, koska Karita olisi kertonut asian täysin eri tavalla. Kerrankin mies, jolla on munaa kertoa asiat niin kuin ne on. Hyvä Petri 💪
Joo tosi miehistä, lasta ei oteta huomioon yhtään, vain oma napa.
Onpa varmaan muutenkin tosi luotettava tietolähde joku hermoromahtanut mustasukkainen tyyppi somepäivityksineen.
Miehenhän pitäisi ottaa vaan tyynesti vastaan aivan kaikki sonta mitä feministisika niskaan kaataa, valittamatta, muuten ei ole oikea mies koskaan ollutkaan. Hävetkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri flipannut täysin.
Karita paennut kodistaan lapsen kanssa.
Petri jäänyt tissuttelemaan kotiin. Soittanut itkuisia puheluita kavereilleen ja kaverin kavereille, viestit laulaneet joka suuntaan.
Tää on sit ihan lähipiiriltä kuultua.
Tuollaisessa tilanteessa toisen on ihan syytäkin lähteä pois, ei siinä pysty yhdessä olemaan. Pakeneminen kuulostaa dramaattiselta, eikä tiedetä, onko tilanne ollut sellainen.
Petrin tissuttelusta en tiedä, mutta aika virheetöntä tekstiä kirjoittaa. Jos olisi kunnon kännissä, niin ulosanti tuskin olisi samanlaista.
Pakeneminen on melkoista ylidramatisointia. Petri on sanonut, että tuossa on ovi, kerää kamasi ja häivy täältä.
Se Karita ei nyt ole uhri, ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaiset ihmiset hokee jotain pettäjät on saatanasta -mantraa koska eivät kykene ajattelemaan asioiden syy-seuraussuhteita.
Pettäminen on toki väärin, mutta Petri osoitti olevansa ihan samalla tasolla tällä julkisella ja naurettavalla ulostulollaan. Mainita nyt vielä kostomielessä jostain pysyvästä fyysisestä muistosta, voi jeesus sentään mikä tollo.
Ei ole tolloa olla vihainen jos teet jotain toisen pyynnöstä/painostamisesta mieliksi ja sitten toinen ei pidä omaa osuuttaan kuviossa. Vitittaahan tuo. Normaalia suuttumusta. Julkinen eukko julkinen ero ja juttu. Petri ei itse hienona miehenä tullut julkisuuteen, nyt tuli, eli suuttunut tosissaan. Tuplapettäminen vielä.
Eli sinä nyt uskot vieraan ihmisen kertomuksen sanasta sanaan?
Pettäminen on varmasti kiistatonta, luettakoon se Karitan vahingoksi, mutta tuo loppu -onko meillä jotain syytä uskoa, että asia on juuri presiis niin kuin Petri uskoo ja niin kuin Petri itse vapaaehtoisesti, kännissä kuin käki, kertoo? koska vankilatkin on täynnä syyttömiä kun ihminenhän aina kertoo tapahtumista 100% rehellisesti, eikä yhtään pyri värittämään omalta kantilta kauniiksi?
Ei ole tolloa olla vihainen jos teet jotain toisen pyynnöstä/painostamisesta mieliksi ja sitten toinen ei pidä omaa osuuttaan kuviossa. Vitittaahan tuo. Normaalia suuttumusta. Julkinen eukko julkinen ero ja juttu. Petri ei itse hienona miehenä tullut julkisuuteen, nyt tuli, eli suuttunut tosissaan. Tuplapettäminen vielä.