Saako pyykkiä pestä pesukoneella muka yhden-kahden aikaan yöllä? Naapurin eläkeläinen pesee, asutaan rivitalossa.
Itsekin olen silloin hereillä ja koko talo tärisee.
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Saa, koska taloyhtiö ei voi kieltää normaaleja elämisen sääntöjä. Itseäni ei haittaa ollenkaan naapurin suihku yms äänet. Se mikä minua ärsyttää on junarata vieressä. Matkustaja junat ovat vielä ok, mutta tavarajunat pitää perkeleen ärsyttävää ääntä ja ovat vielä pidempiä 😭😤
"Muutin junaradan varteen ja nyt häiritsee radalta tulevat äänet..."
Vaadi nyt ihmeessä että junat lakkaisivat kulkemasta..
Poravasarallakin saa tehdä reijän taulukoukkua varten betoniseinään vaikka yöllä. Taulujen kiinnittelyjen äänet kun ovat normaaleja elämisen ääniä ja niitä ei voi kieltää.
Jooko?
Vierailija kirjoitti:
Maz kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, selvitä onko teillä hiljaisuusaika talon säännöissä. Jos on, saat valittaa.
Haha, eipä auta hiljaisuusaika, koska pyykinpesu on normaali elämisen ääni jota ei voi järjestyssäännöissä kieltää. Ja vaikka järjestyssäännöissä olisi mitä, niin itseasia laki ajaa niiden yli. Esimerkiksi jos järjestyssäännöissä on kielletty parvekegrillaaminen, niin saa silti grillata kaasugrillillä, koska se ei ole avotuli.
Normaalisti yö on nukkumista varten. Päivällä tehdään normaaleja asioita!
Globalistien propagandaa, että kaikkien pitää olla samanlaisia.
Ihmisiä on erilaisia, minä olen yövirkku ja sinulla ei ole siihen mitään päätösvaltaa, osaan muuten käyttää kuulokkeita, harrastelen pc pelaamista ja musiikin tekemistä ohjelmistolla.
Erityisesti vanhrmpi väestö ei tunnu olevan kuulleen kuulokkeista. Tai koe niiden käytön koskevan myös itseä.
On mullakin naapureilla viihdelaitteita päällä keskellä yötä. Ilman kuulokkeita siis eli tietää joskus, millainen viihde heitä kiinnostaa.Itsellä voi kuulokkeet jyskyttää bassojytinää yöllä, mutta siitä ei kukaan naapuri voi tietää ellei vain arvaa oikein.
Mä olen törmännyt erityisesti nuorempaan väestöön joka ei käytä kuulokkeita julkisissa liikkuessaan. Altistavat kaikki kanssamatkustajat sille mölysaasteelleen. Eikö vanhemmat raaski ostaa kuulokkeita vai mikä on ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Oho,aika moni sallii metelöinnin yöaikaan! Se linkous tärisyttää rakenteita jos kyseessä esim 60-70 luvun talo!
Kunnon kone oikein asetettuna ei tärise häiritsevästi
Itsellä ei edes olohuoneeseen kuulu linkous, eikä kone tärise
Vierailija kirjoitti:
Pörssisähköön siirryttyämme olen sekä leiponut että pyykännyt aamuöisin.
Ok-talossa, joten naapureita tuskin haittaa.
Miksi ihmeessä?
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho,aika moni sallii metelöinnin yöaikaan! Se linkous tärisyttää rakenteita jos kyseessä esim 60-70 luvun talo!
Kunnon kone oikein asetettuna ei tärise häiritsevästi
Itsellä ei edes olohuoneeseen kuulu linkous, eikä kone tärise
-
Ja unohtui sinulta kertoa, mikä se 'kunnon' pesukoneesi merkki ja malli oikein on? 😅🤣😂
Pörssisähköön siirryttyämme olen sekä leiponut että pyykännyt aamuöisin.
Ok-talossa, joten naapureita tuskin haittaa.