Ei ole olemassa työvoimapulaa ja jos on en ihmettele sitä.
Monissa työpaikoissa kovat vaatimukset aikaa ei kuitenkaan anneta, on suosikkeja ylitse muiden,kuppikuntia yms. Mulle ei mm moikata vaikka moikkaisin takaisin,puhutaan mun ylitse, vastaillaan töksösti yms. Oon aika uusi tuossa firmassa mutta olen huomannut että samaa kuin muissakin naisvaltaisissa aloilla,pelkkää hyväveli järjestelmä jossa toisille luvataan jatkuvasti tunteja ja toisille ei anneta tunteja tai poistetaan tunteja. Ei tarvitse ihmetellä nuortenkaan väsymystä,masentuneisuutta,työelämästä pois jäämistä yms. Pelkkää pskaa koko työelämä kuppikunnat mm pitäisi hajoittaa on epäreilua että toisia suositaan eikä puhuta toisille ja jos puhutaan puhutaan kuin tollolle tai toiselle mun yli.
Kommentit (3)
Työelämä on todellakin perseestä. En aio enää antaa sille mitään painoarvoa. Täysin yhdentekevää.
N26
Varsinkin vanhempien rouvien rinki,ei herranjumala kun ottaa yli puhutaan pskaa työntekijöistä sanotaan että ollaan kiireisiä heidän kiireet= rampataan tupakalla 10 min välein,lipitetään kahvia,puhutaan pskaa niistä jotka tekee ne fyysiset ja raskaat työt.
Lisäksi toisia kehutaan maasta taivaisiin ja toisille huudetaan naama punaisena vaikka tekisi jopa parempaa jälkeä kuin tuo jota kehutaan jatkuvasti.