Hulluimmat syyt miksi sinut on jätetty?
Oli orastava ihmissuhde. Seksiä ekan kerran. Aamulla yön jälkeen mies sanoi ettei pysty tähän suhteeseen.
Sain yön aikana 8 orgasmia ja mies siihen totesi että olin liian kiimainen.
Lisäksi alkoi valittaa, että ei voi esitellä minua kavereilleen koska he minut nähtyään haluaisivat kaikki panna minua eikä kestä sitä tilannetta. Ja että kaverit hässisivät minua selän takana.
Suutuin ja loukkaannuin verisesti. Sanoin, että en voi ulkonäölleni mitään enkä ikinä petä ihmissuhteissani. Olen kunnon nainen.
Erohan siitä tuli
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapee. Tuo mitä kirjoitit kuulostaa hullulta.. Mutta kokemuksesta tiedän että sun kaltaisen naisen kanssa seurustelu vaatii ihan järjettömästi luottamusta.
Sä et voi enää luottaa edes niihin sun rakkaimpiin ystäviin kun hekin alkavat haluta sun naista.
Mä olen seurustellut useamman vuoden nyt tälläisen naisen kanssa ja ymmärrän hyvin miksi monet ei tähän pysty.
Se todentotta kuulostaa hullulta. Mutta mulle kävin hyvin samankaltainen juttu: ekana yönä mies puuskahti juuri ennen kun ryhdyimme hommiin, että pystyyköhän hän tähän. Yö oli ihana, tulin monta kertaa (niinkuin myöhemminkin aina hänen kanssaan) ja aloitimme suhteen. Lopulta hän jätti minut, kun en enää pystynyt elämään sen pelon kanssa että jonain päivänä pettäisin häntä. Täysin absurdi tilanne, mutta ajattelen kuten sinä: hänellä ei ollut luottoa omaan itseensä että oli todella saanut parisuhteen juuri kaltaiseni naisen kanssa, joka saa ihan tarpeettoman paljon huomiota random ihmisiltä.
Ei se ole huonosta itsetunnosta kiinni vaan tiedosta.. Se että sä tiedät sen että ihan perus kauppareissu tarjoaa naiselle jo mahdollisuuden pettää.. Milloin miljonäärin kanssa, milloin lätkä pelaajan tai julkkiksen on aika perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aapee. Tuo mitä kirjoitit kuulostaa hullulta.. Mutta kokemuksesta tiedän että sun kaltaisen naisen kanssa seurustelu vaatii ihan järjettömästi luottamusta.
Sä et voi enää luottaa edes niihin sun rakkaimpiin ystäviin kun hekin alkavat haluta sun naista.
Mä olen seurustellut useamman vuoden nyt tälläisen naisen kanssa ja ymmärrän hyvin miksi monet ei tähän pysty.
Se todentotta kuulostaa hullulta. Mutta mulle kävin hyvin samankaltainen juttu: ekana yönä mies puuskahti juuri ennen kun ryhdyimme hommiin, että pystyyköhän hän tähän. Yö oli ihana, tulin monta kertaa (niinkuin myöhemminkin aina hänen kanssaan) ja aloitimme suhteen. Lopulta hän jätti minut, kun en enää pystynyt elämään sen pelon kanssa että jonain päivänä pettäisin häntä. Täysin absurdi tilanne, mutta ajattelen kuten sinä: hänellä ei ollut luottoa omaan itseensä että oli todella saanut parisuhteen juuri kaltaiseni naisen kanssa, joka saa ihan tarpeettoman paljon huomiota random ihmisiltä.
Ei se ole huonosta itsetunnosta kiinni vaan tiedosta.. Se että sä tiedät sen että ihan perus kauppareissu tarjoaa naiselle jo mahdollisuuden pettää.. Milloin miljonäärin kanssa, milloin lätkä pelaajan tai julkkiksen on aika perseestä.
Tähän vielä. Täähän ei ole hyvinä aikoina mikään ongelma, mutta kun parisuhteet aaltoilee. Välillä on haastavaa, tuntuu ettei nainen edes rakasta sua ja sä tiedät myös tällä hetkellä et siellä kaupassa, salilla, lenkkipolulla, instagramis ymym on tarjontaa aina. Sitä alkaa väkisinkin miettiå myös negatiivisia vaihtoehtoja ja asioita
Vierailija kirjoitti:
Olinkin aivan liian pitkä miehelle vuoden seurustelun jälkeen :D[/quote
Mulla on käynyt samoin ekoilla treffeillä. Mies tosin oli lyhyempi kuin oli antanut olettaa. Lisäksi en jaksanut laittaa piilareita ja mun silmälasit oli sitten kynnyskysymys. Jännä kun mallintöitäkin olen tehnyt😄. Ehkä meni vain pupu pöksyyn..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, totta kai ihminen voi pettää niin halutessaan. Mutta kuten joku tuossa ylempänä kommentoi, se että nainen on sinun kanssasi kiimainen ei tarkoita sitä että sama taika syntyy muiden kanssa. Itse kuulun juuri näihin naisiin, jotka syttyvät sitä enemmän ja syvemmin mitä kauemmin parisuhde kestää ja tärkeämmäksi toinen tukee. Mies tiesi tämän todella, mutta kuunteli pelkoaan, ei tietoaan.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, totta kai ihminen voi pettää niin halutessaan. Mutta kuten joku tuossa ylempänä kommentoi, se että nainen on sinun kanssasi kiimainen ei tarkoita sitä että sama taika syntyy muiden kanssa. Itse kuulun juuri näihin naisiin, jotka syttyvät sitä enemmän ja syvemmin mitä kauemmin parisuhde kestää ja tärkeämmäksi toinen tukee. Mies tiesi tämän todella, mutta kuunteli pelkoaan, ei tietoaan.
Sama.
Vaan kun sulla ei voi koskaan olla tietoa mitä toisen päässä liikkuu ja mitä toinen tekee tai ajattelee.. Siksi tälläisen super haluttavan naisen rakastaminen on älyttömän paljon vaikeampaa kuin normi naisen.
Mieti itse mies jonka ympärillä pyörii kokoajan 18-30v toinen toistaan kauniimpaa naista? Sulle tehdään kokoajan selväksi et yks sana niin nää on alasti sun miehen edessä..
Vs normaali mies. Kumman kanssa pitää olla järjettömän suuri luottamus?
Vierailija kirjoitti:
Laitoin punaista kynsilakkaa ja mies häipyi välittömästi.
Minua on lyöty punaisen kynsilakan takia . Äiti trauma. Punainen kynsilakka aiheuttaa tosi monelle tunteita ja joillain menee yli .
Vierailija kirjoitti:
Olin liian vanha 2 vuoden suerustelin jälkeen :D
Mies oli tumma ja sinä täytit 16v.
Ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Nainen joka kiintyy kumppaniinsa..Trolololo loo xD
Se nainen muutti hautausmaalle asumaan.
Vajaa viiskymppinen lapseton mies halusi sittenkin sanojensa mukaan perheen, vaikka ehdottomasti halusi velanaisen kumppanikseen.
Just joo! :D
Parin tapaamiskerran nainen lopetti yhteydenpidon kun kerroin että olin käynyt armeijan. Oli kyllä muutenkin aika vasemmalle kallellaan oleva.
M35
AP tässä. En siis ole vastaillut täällä itselleni😆Eli on muitakin naisia jotka on jätetty epäluottamuksen ja miehen huonon itsetunnon takia.
Ja siis tarkennan vielä, että mies oli minua 10 v vanhempi luulin, että olisi ollut kypsä, mutta ei
AP lisää vielä.
Oksettavinta oli kun siskolla meni poikki poikaystävänsä kanssa niin kaksi niistä otti minuun yhteyttä treffien toivossa. Hyi helv🤮🤮🤮 yököttää ajatus että ovat kiinnostuneita
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma silloin kun vietettiin aikaa yhdessä oli mukavaa ja silloin kun ei niin ei ollut. Että ota siitä sitten jotain selvää.
Olenko ainut joka ymmärtää tämän syyn ihan hyvin?
Olen juuri tuollaisessa tilanteessa. Kun tapaamme, on ihanaa. Mutta olosuhteista johtuen pystymme tapaamaan vain parin viikon välein, vähän vaihtelevasti. Tapaamisten välillä toivoisin tiiviimpää yhteydenpitoa, soittelua, viestittelyä, kuulumisten vaihtamista. Tulee sellainen olo, etten taida niin kovin kiinnostava ollakaan, kun ei toisesta kuulu mitään päiväkausiin, viikkokin helposti menee.
Olen pohtinut, onko järkeä jatkaa tapailua näin. Ja jos päätän lopettaa, voisin sanoa syyksi juuri tuon, että yhdessä on mukavaa, mutta erillään ei.
Vierailija kirjoitti:
Mieti itse mies jonka ympärillä pyörii kokoajan 18-30v toinen toistaan kauniimpaa naista? Sulle tehdään kokoajan selväksi et yks sana niin nää on alasti sun miehen edessä..
Vs normaali mies. Kumman kanssa pitää olla järjettömän suuri luottamus?
Mä en ymmärrä tätä logiikkaa.
Mun miestä iskee moni. Ikähaitari on reilusti isompi, mitä mainittu. Asiaa on tuotu myös minulle selväksi ja usein, mutta en minä tästä itseeni ota.
Olen vain ylpeä, että mieheni valitsi minut kaikkien niiden ehdokkaiden joukosta.
Tosin olen itse myös sellainen, joka viehättää miehiä, joten tilanne on sama molemmilla, ehkä siksi tiedänkin, ettei minulla ole mitään hätään. Isosta jokosta ollaan valittu toisemme.
A) jep edes veljeen ei pystynyt luottamaan. Niin sekaisin tää nainen saa miehien päät.
B) Mua häiritsi se puolisossa että sain hänet tosi helposti sänkyyn ja hän oli todellakin kiimainen.
C) niinpä, täs on vuosien varrella ollut ihan hitosti kaikkea, useammat seksuaaliset ahdistelut.. Kavereita on joutunut heivaamaan pois, broidiin katkaistu yhteydet ym. Miksi? Siksi koska järki ja moraali tuntuu unohtuvan yhdeltä jos toiselta kun tutustuvat mun puolisoon.