Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä häiritsee ihmisten puheessa eniten?

Vierailija
31.08.2023 |

Kiroilu? Mutina? Itse en kestä jos toinen henkilö ei puhu selkeästi vaan jonnekin puseron sisään ja on vaikeaa kuulla mitä sanoo!

Kommentit (401)

Vierailija
21/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latteuksien toistelu, kokonaisten sivulauseiden toistelu niin kuin on ne kuullut radiosta, tv:stä tai lukenut sanomalehdistä. Itsestäänselvyyksien kertominen toiselle aikuiselle keskustelun lomassa. Ikään kuin se toinen olisi pudonnut ulkoavaruudesta ja tarvitsee ohjausta. Todella yleistä ja fiksutkin ihmiset tekevät tätä, lopettakaa.

Vierailija
22/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa miehille suunnatuissa ohjelmissa alkuhärkänä ähkivät juontajat - ja naisille suunnatuissa keijukaispiipittäjät. 

Puhuisivat omalla äänellään niinkuin ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen mansplaini, minulla on aivot itsellänikin, en tarvitse valmiiksi sulateltua pullamössöä..

Vierailija
24/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkeskeisyys ja ylisanat.

"Mun duunis on HUIKEETA! Niinku UPEETA!"

Vierailija
25/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen mansplaini, minulla on aivot itsellänikin, en tarvitse valmiiksi sulateltua pullamössöä..

Sorry, mutta mansplainaaminen tarkoittaa mielestäni sitä, että mies selittää jotain luullen tietävänsä paremmin koska on mies.

Ei siis väliä onko asia pullamösönä vai ei.

Vierailija
26/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, mutta mansplainaaminen tarkoittaa mielestäni sitä, että mies selittää jotain luullen tietävänsä paremmin koska on mies.

Kyllä minä olen törmännyt naisiinkin jotka mansplainaa. Saman sarjan alentuvaa keskustelua kuin siinä samassa asemassa olevalta mieheltä.

"onhan sulla se ruuvimeisseli oikein päin kädessä, sitä pidetään näin?"

Vierailija
27/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olen törmännyt naisiinkin jotka mansplainaa. Saman sarjan alentuvaa keskustelua kuin siinä samassa asemassa olevalta mieheltä.

"onhan sulla se ruuvimeisseli oikein päin kädessä, sitä pidetään näin?"

Womansplainaaminen samaa sarjaa! "pidä tuosta paistinpannun kahvasta kiinni! Se hella on kohta kuuma!"

Vierailija
28/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö ööö. Ööö niinku ööö niinku sillee..ööö niinku tällee ööö tollee niinku

Vierailija
29/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mansplainaaminen tai neuvominen on narsistista, koska jos sitä tekee seurassa toiselle, niin että muutkin ympärillä kuulevat, jää vaikutelma, että se neuvottu on todella vajaaälyinen. Narsisti manipuloi juuri noin.

Vierailija
30/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos joutuu kuuntelemaan Porin murretta.

Vierailija
31/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englannin ja suomenkielen sekoittaminen puhekielessä häiritsee. Nuoret tuntuu käyttävän tän tyylistä puhuessaan.

Opettele englantia, niin et ole salty.

Vierailija
32/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät kautta rantain selostukset ja liian hiljaa puhuminen mutta toisaalta myös huutamalla puhuminen ärsyttää.

Vierailija
33/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Sekeästi ilmaistu on tarkasti ajateltu.

Vierailija
34/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen mansplainaaminen tai neuvominen on narsistista, koska jos sitä tekee seurassa toiselle, niin että muutkin ympärillä kuulevat, jää vaikutelma, että se neuvottu on todella vajaaälyinen. Narsisti manipuloi juuri noin.

Naiset on myös narsisteja. Itseasiassa, naisissa on paljon enemmän narsisteja kuin miehissä. Mutta jatka sinä inkkelinainen vain miesvihaasi.

Vierailija
35/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi.

Vierailija
36/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkku ja se, että luullaan, että syvällinen juttelu on omista vaatimattomista ongelmista puhuminen.

Vierailija
37/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaarittelijat. Että aloittaa tarinansa jo muinaisista roomalaisista.

Vierailija
38/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on myös narsisteja. Itseasiassa, naisissa on paljon enemmän narsisteja kuin miehissä. Mutta jatka sinä inkkelinainen vain miesvihaasi.

Narsismi on itseihailua, ei kusipäisyyttä. Selfien ottaminen on narsistista.

Vierailija
39/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkku ja se, että luullaan, että syvällinen juttelu on omista vaatimattomista ongelmista puhuminen.

Et olisi butthurt, jos opettelisit englantia.

Vierailija
40/401 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden puhe kaikkinensa on raskasta ja rasittavaa. Eikö se ikinä lopu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan