Mikä häiritsee ihmisten puheessa eniten?
Kiroilu? Mutina? Itse en kestä jos toinen henkilö ei puhu selkeästi vaan jonnekin puseron sisään ja on vaikeaa kuulla mitä sanoo!
Kommentit (401)
Kaikissa miehille suunnatuissa ohjelmissa alkuhärkänä ähkivät juontajat - ja naisille suunnatuissa keijukaispiipittäjät.
Puhuisivat omalla äänellään niinkuin ihmiset.
Kaikenlainen mansplaini, minulla on aivot itsellänikin, en tarvitse valmiiksi sulateltua pullamössöä..
Työkeskeisyys ja ylisanat.
"Mun duunis on HUIKEETA! Niinku UPEETA!"
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen mansplaini, minulla on aivot itsellänikin, en tarvitse valmiiksi sulateltua pullamössöä..
Sorry, mutta mansplainaaminen tarkoittaa mielestäni sitä, että mies selittää jotain luullen tietävänsä paremmin koska on mies.
Ei siis väliä onko asia pullamösönä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, mutta mansplainaaminen tarkoittaa mielestäni sitä, että mies selittää jotain luullen tietävänsä paremmin koska on mies.
Kyllä minä olen törmännyt naisiinkin jotka mansplainaa. Saman sarjan alentuvaa keskustelua kuin siinä samassa asemassa olevalta mieheltä.
"onhan sulla se ruuvimeisseli oikein päin kädessä, sitä pidetään näin?"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä olen törmännyt naisiinkin jotka mansplainaa. Saman sarjan alentuvaa keskustelua kuin siinä samassa asemassa olevalta mieheltä.
"onhan sulla se ruuvimeisseli oikein päin kädessä, sitä pidetään näin?"
Womansplainaaminen samaa sarjaa! "pidä tuosta paistinpannun kahvasta kiinni! Se hella on kohta kuuma!"
Öööö ööö. Ööö niinku ööö niinku sillee..ööö niinku tällee ööö tollee niinku
Tuollainen mansplainaaminen tai neuvominen on narsistista, koska jos sitä tekee seurassa toiselle, niin että muutkin ympärillä kuulevat, jää vaikutelma, että se neuvottu on todella vajaaälyinen. Narsisti manipuloi juuri noin.
Se, jos joutuu kuuntelemaan Porin murretta.
Vierailija kirjoitti:
Englannin ja suomenkielen sekoittaminen puhekielessä häiritsee. Nuoret tuntuu käyttävän tän tyylistä puhuessaan.
Opettele englantia, niin et ole salty.
Pitkät kautta rantain selostukset ja liian hiljaa puhuminen mutta toisaalta myös huutamalla puhuminen ärsyttää.
Niin.. Sekeästi ilmaistu on tarkasti ajateltu.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen mansplainaaminen tai neuvominen on narsistista, koska jos sitä tekee seurassa toiselle, niin että muutkin ympärillä kuulevat, jää vaikutelma, että se neuvottu on todella vajaaälyinen. Narsisti manipuloi juuri noin.
Naiset on myös narsisteja. Itseasiassa, naisissa on paljon enemmän narsisteja kuin miehissä. Mutta jatka sinä inkkelinainen vain miesvihaasi.
Enkku ja se, että luullaan, että syvällinen juttelu on omista vaatimattomista ongelmista puhuminen.
Jaarittelijat. Että aloittaa tarinansa jo muinaisista roomalaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on myös narsisteja. Itseasiassa, naisissa on paljon enemmän narsisteja kuin miehissä. Mutta jatka sinä inkkelinainen vain miesvihaasi.
Narsismi on itseihailua, ei kusipäisyyttä. Selfien ottaminen on narsistista.
Vierailija kirjoitti:
Enkku ja se, että luullaan, että syvällinen juttelu on omista vaatimattomista ongelmista puhuminen.
Et olisi butthurt, jos opettelisit englantia.
Muiden puhe kaikkinensa on raskasta ja rasittavaa. Eikö se ikinä lopu...
Latteuksien toistelu, kokonaisten sivulauseiden toistelu niin kuin on ne kuullut radiosta, tv:stä tai lukenut sanomalehdistä. Itsestäänselvyyksien kertominen toiselle aikuiselle keskustelun lomassa. Ikään kuin se toinen olisi pudonnut ulkoavaruudesta ja tarvitsee ohjausta. Todella yleistä ja fiksutkin ihmiset tekevät tätä, lopettakaa.