Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatekoot pitäisi standardisoida! Mun vaatekaapissa

Vierailija
31.08.2023 |

löytyy kokoja xxl-xs ja oon pysynyt samankokoisena itse. Miksi siis toisen liikkeen xxl on toisessa liikkeessä samankokoinen kuin xs? Kokomerkintöihin ei voi ollenkaan luottaa. Lisäksi kaupoissa on aivan liikaa xs-s vaatteita. Loppuunmyynneissä rekit on täynnä näitä kokoja. Eikö sisäänostaja voisi ostaa enemmän isoja kokoja kun niillä on enemmän kysyntää? Valitettavasti suurin osa suomalaisia on vähän pyöreämpiä.
Vaatekoot tulisi standardisoida, mielellään maailmanlaajuisesti. Silloin olisi helpompaa ostaa vaatteita netistä. Nykyään kiinan xxxxl vastaa usen meidän mediumia?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miksi siis toisen liikkeen xxl on toisessa liikkeessä samankokoinen kuin xs?

No on eroa, mutta ei niin paljon, että samankokoinen vartalonmyötäinen trikoopaita on toisessa kaupassa XS ja toisessa XXL.

Tämmöstä ei ole kukaan väittänyt. Sanoin että vaatekaapistani löytyy vaatteita xxl-xl. Liikkeissä taas esim. Kappahlin vaatteet ovat mitoiltaan suurempia kuin esim. Gina trikoon. En tarkoita siis täsmälleen samaa vaatetta vaan noin yleisesti ottaen. Ymmärrän täysin että on erilaisia malleja, kukapa ei ymmärtäisi. Aivan helposti malleihin voitaisiin laittaa standardikoot, eikä niitä kokoja tarvitse olla x potenssiin 10 kappaletta vaan nämä nykyiset merkinnät ovat riittäviä. Helpottaisi ostamista paljon.

Kyllähän täällä on kirjaimellisesti väitetty että "Miksi siis toisen liikkeen xxl on toisessa liikkeessä samankokoinen kuin xs?".

Kyllähän esim perus t-paita löytyy eri liikkeistä hyvin erilaisissa mitoissa vaikka kokolapussa lukeekin xl, se sopiikin lähinnä xs kokoisille. Jos ette ole tötmänneet tähän niin kehoitan käymään useammin shoppailemassa ja eri liikkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi