+40 naiselle hyviä kosmetiikkatuotteita 2023
Vinkkaillaan tähän sellaisia tuotteita, kun tuo kosmetiikkatarjonta on valtavaa ja tuotteet uudistuu, niin ei jämähdä siihen vanhaan, jos on parempaa tarjolla. :)
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako enää tuossa iässä.
Voi veikkonen. Minun mummoni permanenttasi tukkaa vielä vanhainkodissa ja laittoi hiukset päivittäin, ei itsestä huolehtiminen katso ikää :)
Mulla olisi etsinnässä joku viileän sävyinen luomiväripaletti, jossa olisi luonnollisia sävyjä. Harvemmin meikkaan, mutta välillä on kiva laittaa vähän ehostusta. Myös meikkivoidevinkit on tervetulleita! En halua mitään mattapintaista ja tunkkaista lopputulosta, vaan kuulaampaa.
Vierailija kirjoitti:
Pesen kasvot saippualla tai marseille saippualla. Kuorin säännöllisesti. Rasvaan joskus jos muistan.
Ihoni on herkkä monille rasvoille. Rasvoittuva iho.
Näytän 10 vuotta nuoremmalta kuin olen.
Nuorekkuutesi johtuu geeneistä, ei siitä että ihonhoitorutiinisi on mallia "pesen saippualla ja rasvaan kun muistan".
Vierailija kirjoitti:
Jos jollain on vinkata hyviä kasvovoiteita + siömänympärysvoiteita tosi herkkäihoiselle, niin kiitän kovasti. Kaikki väriaineet ja hajusteet ärsyttää. Geelimäiset ei sovi.
Olen myös tosi herkkäihoinen ja luottotuotteeni ovat BM-merkkkisiä.
"Kannattaako enää tuossa iässä."
Ikärasistiset miehet, mitä te teette Vauva.fi-sivulla, kosmetiikkaosiossa? :-D
Mattaiset tai korkeintaan silkkisen hohtavat luumun sävyt ovat hyviä, vaikka "lilaa luomeen" kuulostaakin epäilyttävältä. En vain ole täältä oikein löytänyt hyvää sävyä. Onneksi jo useampi vuosi sitten Japanista ostamani luomiväri on todella riitoisa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla olisi etsinnässä joku viileän sävyinen luomiväripaletti, jossa olisi luonnollisia sävyjä. Harvemmin meikkaan, mutta välillä on kiva laittaa vähän ehostusta. Myös meikkivoidevinkit on tervetulleita! En halua mitään mattapintaista ja tunkkaista lopputulosta, vaan kuulaampaa.
Luomiväreistä tämä Urban Decayn Naked basics
https://www.sokos.fi/tuote/100094382/urban-decay-naked2-basics-mattaluo…
Meikkivoide joko Nui Cosmetics Natural Liquid Foundation tai Zuii Organic Lux Luminescent Liquid Foundation. Ovat kosteuttavia ja lopputulos on kauniin kuulas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Kevyet meikkivoiteet (Lumene CC)
- Hyvä, erotteleva ripsari (Maybelline Sky High)
- Luonnonkosmetiikkapuolelta ihovoiteet - esim. Korres.
Vähemmän = enemmän. Luomiväriä vaaleammaksi, meikkivoidetta vain ohut kerros, ei paksuja rajauksia. Näille olen pärjäillyt, mutta ammattilainen en toki ole kauneualan suhteen. :)
Korres ei ole luonnonkosmetiikkaa.
Korresin tuotteet eivät ole sertifioitua luonnonkosmetiikkaa, mutta yritys välttää mm. mineraaliöljyä, silikoneja, parabeeneja, propyleeniglykolia, etanolamiineja ja PEG-yhdisteitä. Pesevät ainesosat tulevat luonnosta, ei synteettisiä sulfaatteja. Tuotteiden luonnonraaka-ainepitoisuus on 80-99,8%.
misellivesi on hyvä putsari ,jonkun ihonkuorinta sienen kanssa käytettynä. kasvo öljyt on hyviä. panostan ihon kuorintaan ja hierontaan. hieronta rulla ja guasha tyyppiset jutut on hyviä vanhemmille naisille ,vähentää turvotusta. mattavärit ja huulirasvat käytössä. en käytä enää voimakkaita nuoriso värejä, vaan pikemminkin nude sävyjä.
katoin videoita youtubesta sanalla ja tutorial night rutine. vogue ja esim. julkkikset esittelee miten hoitaa ihoaan. kerrostivat paljon tonereita ja rasvoja ja öljyjä. naomi watts esim. ja juliannen moore. näyttivät omat meikki ja ihonhoito ohjeensa.sovella suomen tuotteilla.
Vierailija kirjoitti:
Itelle ei sovi tuo Lumene CC voide se lähtee täysin päivän aikana pois kasvoilta...jotenkin sulaa. Muilla samaa? Muuten tykkäisin.
Mulla sama juttu tuon Lumene cc:n kanssa, ei kestä iholla, häviää lähes kokonaan päivän aikana.
Kosteuttava suihke tai hoitovesi. Avitcid. Laadukas kasvoöljy.
Sensain kaksoispuhdistus on sellainen mistä en luovu. Iho pysyy tosi hyvässä kunnossa. Oon käyttänyt pitkään ja aina vaan toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itelle ei sovi tuo Lumene CC voide se lähtee täysin päivän aikana pois kasvoilta...jotenkin sulaa. Muilla samaa? Muuten tykkäisin.
Mulla sama juttu tuon Lumene cc:n kanssa, ei kestä iholla, häviää lähes kokonaan päivän aikana.
Primer alle ja kevyt puuterointi päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Primer alle ja kevyt puuterointi päälle.
Ei auta, kokeillut kaikki nuo. Lancome käytössä, pysyy ihan erilailla.
Vierailija kirjoitti:
Sensain kaksoispuhdistus on sellainen mistä en luovu. Iho pysyy tosi hyvässä kunnossa. Oon käyttänyt pitkään ja aina vaan toimii.
Ylihintaista mineraaliöljyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako enää tuossa iässä.
Voi veikkonen. Minun mummoni permanenttasi tukkaa vielä vanhainkodissa ja laittoi hiukset päivittäin, ei itsestä huolehtiminen katso ikää :)
Kävin kuukausi sitten ottamassa permiksen. Olen 49 v. tummahiuksinen, kiharasta tuli tosi käkkärä ja näytän nyt 70-luvun kaunottarelta. Oikeastaan ihan funky look 😄
Joo toki tuo on myös makukysymys. Itse näytän jotenkin valjulta ja sairaalta jos käytän vaikka syksyn värejä, eikä ne miellytä silmääkään. Jonkun muun päällä taas todella passelit.