Mies lopetti yhteydenpidon
Onko kenelläkään käynyt mitään vastaavaa?
Juttelin parin vkon ajan yhden ihan mahtavan tyypin kanssa netin kautta tutustuimme. Meillä clickas monessa asiat samat mielenkiinnon kohteet ja sama elämäntyyli. Emme ole vielä tavannu.
Nyt sit yhtäkkiä mies suutahti yhdestä ihan mitättömästä asiasta ja sanoi että ei enää muka sen asian vuoksi kiinnosta.
Ei ole blokannu eikä muuta mutta ei ole lukenut mun viestiä. Enkä tiedä lukeeko ikinä.
Oli puhetta myös tapaamisesta, mutta päivää ei lyöty lukkoon. Aiemmin mies vaikutti kovin kiinnostuneelta.
Monta pv on kohtuullista odottaa että vastaisi jtn. En siis pommittanut vaan ihan pari viestiä laitoin silloin heti perään.
Nyt oon antanut hlö olla kun koen ettei se pommitus ainakaa sitä auta vaan pahentaa.
Tiedän että hyvä unohtaa ja aionkin / oonkin mutta kun tää oli niin mahtava hlö että harmittaa jos yhteydenotot väheni kokonaan
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että löysi uutta. Suuttui mulle vaan pienestä asiasta.
Ap
Näin tehdään, kun halutaan tekosyy yhteydenpidon katkaisemiselle. Tätä voi tapahtua kun suhde on jo tapailuasteella, joskus vielä myöhemminkin. Kertoo, että tekijä on lapsellinen ja selkärangaton. Älä haikaile perään.
Samaa mietin. Eihän kukaan oikeasti mistään pikkuasiasta riskeeraa sitä, että menettää itselle mieluisan/tärkeän kumppaniehdokkaan.
Harvoin sitä deittisivun tai -sovelluksen kautta löytynyt keskustelukumppani nyt on kovin tärkeä. Mitä ap piti pikkujuttuna saattoi miehelle olla iso juttu. Toki on fiksua todeta, jos aikoo viestittelyn lopettaa, mutta ihmisiä on monenlaisia. Osa käyttäytyy fiksusti, osa ei.
Tämän takia sovin tapaamisen parin viestin jälkeen jos tyyppi vaikuttaa muuten järkevältä.
Jos ehtii pidempään viestitellä niin toisesta luo itselleen sellaisia mielikuvia mitkä eivät ole oikeasti totta vaan omaa kuvitelmaa.
En ole some. Ihan kohtan ihmiset ja jutelen ihmisten kanssa oikeassa elämässä.Kertomasi mies ehkä oli koti koronassa kuhan heitti sinulle läpää? Tai sitten rakas naisystävä 2 viikkon lomalla etelässä ja tappoi vain aikaa kanssasi?
No jos se tyyppi on suuttunut jostain aivan mitättömästä vitsistä, niin ei se kovin mukava tyyppi varmaan ollutkaan.
On minullekin Tinderissä käyny joskus niin, että olen viestitellyt mukavan ja asiallisen miehen kanssa ja ollut jopa puhetta tapaamisestakin. Sitten kun minä olen suoraan kysynyt, että haluaisitko tavata ensi viikon lauantaina, niin hän poisti matchin.
Aloittajan mielestä pikkujuttu voi olla toiselle täysi deal breaker. Aivan oikeinhan mies tuossa toimi, kun kertoi suoraan että nyt meni maku ja lopetetaan tähän. Jokaisella on siihen täysi oikeus, jos kumppaniehdokkaasta paljastuu jotain epämieluisaa. Ei se ole mikään neuvottelu, eikä sen jälkeen tarvitse enää toisen viesteihin vastata, kun kerran on kertonut että kiinnostus loppui.
Siis henkilö ei ole mahtava muuta kuin siinä, että antoi sinulle VALTAVAN red flagin. Nyt älä missään nimessä jätä sitä huomiotta. Tuo mies tietää ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Siis henkilö ei ole mahtava muuta kuin siinä, että antoi sinulle VALTAVAN red flagin. Nyt älä missään nimessä jätä sitä huomiotta. Tuo mies tietää ongelmia.
Mieshän dumppasi jo apn. Ei se ole mikään red flag ettei halua jonkun kanssa suhdetta, kun toisesta paljastuu jotain epämieluisaa.
Mistä tiedät että se o mahtava vaikka et ole tavannut. Ei kirjoittelu kerro ihmisestä yhtään mitään. Oli varmaan komea ja sen takia ihastuit siihen ja valehteli sinulle koko ajan ja sillä on muita naisia.
Veikkaan että ei ollut mikään pikkuasia koska ap ei sano mikä se on, toistaa vaan pikkuasiaa
Suosittu mies valitsee parhaat kymmenien joukosta.
Mullekin käynyt noin.
Olisit antanut ajoissa.