Mies lopetti yhteydenpidon
Onko kenelläkään käynyt mitään vastaavaa?
Juttelin parin vkon ajan yhden ihan mahtavan tyypin kanssa netin kautta tutustuimme. Meillä clickas monessa asiat samat mielenkiinnon kohteet ja sama elämäntyyli. Emme ole vielä tavannu.
Nyt sit yhtäkkiä mies suutahti yhdestä ihan mitättömästä asiasta ja sanoi että ei enää muka sen asian vuoksi kiinnosta.
Ei ole blokannu eikä muuta mutta ei ole lukenut mun viestiä. Enkä tiedä lukeeko ikinä.
Oli puhetta myös tapaamisesta, mutta päivää ei lyöty lukkoon. Aiemmin mies vaikutti kovin kiinnostuneelta.
Monta pv on kohtuullista odottaa että vastaisi jtn. En siis pommittanut vaan ihan pari viestiä laitoin silloin heti perään.
Nyt oon antanut hlö olla kun koen ettei se pommitus ainakaa sitä auta vaan pahentaa.
Tiedän että hyvä unohtaa ja aionkin / oonkin mutta kun tää oli niin mahtava hlö että harmittaa jos yhteydenotot väheni kokonaan
Kommentit (31)
Miten se on mahtava tyyppi, jos suutahti jostain pikkuasiasta eikä edes vastaa viesteihisi?
Yritä olla kehittelemättä tuollaisia ihastumisen tunteita ihmiseen, jota et ole koskaan edes tavannut. Jalat maassa vähintään sinne ensitapaamiseen asti. Kuullostat todella nuorelta ja deittailun vasta aloittaneelta. Tulet huomaamaan, miksei ennen ensi kohtaamisia kannata haaveilla ja kuvitella yhtään mitään siitä toisesta.
Vierailija kirjoitti:
En usko että löysi uutta. Suuttui mulle vaan pienestä asiasta.
Ap
Näin tehdään, kun halutaan tekosyy yhteydenpidon katkaisemiselle. Tätä voi tapahtua kun suhde on jo tapailuasteella, joskus vielä myöhemminkin. Kertoo, että tekijä on lapsellinen ja selkärangaton. Älä haikaile perään.
Varmaan ärsyttää että meni ns. Kiva mies sivu suun mutta jos se oikeesti suuttui jostain pienestä ja turhasta tässä vaiheessa niin ei ollut sitten kummoinen mies lopunviimein.Millainen olisi parisuhteessa? Voi olla vaikea tyyppi.
Tai sitten miehiseen tyyliin ei oikeasti suuttunut mistään mutta sai syyn suuttua että voi lopettaa tuon teidän jutun siihen vedoten, jos sillä ei ollut aiemmin pokkaa lopettaa tota hommaa.
Kerroitko oman mielipiteesi, et myötäillytkään ja kehunut tyyppiä koko aikaa. 😂🤣😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Näin tehdään, kun halutaan tekosyy yhteydenpidon katkaisemiselle. Tätä voi tapahtua kun suhde on jo tapailuasteella, joskus vielä myöhemminkin. Kertoo, että tekijä on lapsellinen ja selkärangaton. Älä haikaile perään.
Samaa mietin. Eihän kukaan oikeasti mistään pikkuasiasta riskeeraa sitä, että menettää itselle mieluisan/tärkeän kumppaniehdokkaan.
Riippuu mistä suuttui. Oliko oikeasti mitätön pikkuasia? Ehkä se asia kertoi sinusta jotain perustavanlaatuista, mikä oli miehelle turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Samaa mietin. Eihän kukaan oikeasti mistään pikkuasiasta riskeeraa sitä, että menettää itselle mieluisan/tärkeän kumppaniehdokkaan.
Se on ihan oma valinta, kirjoittamallakin paljastuu monia asioita hoita ei siedä
jos ette olleet vielä edes tavanneet niin yhden päivän odottaisin ja sit katselisin muita miehiä. eihän tuo ollut yhtään mitään vielä.
Kylmä totuus on se, että jos mies on kiinnostunut niin hän kyllä löytää aikaa kiireenkin keskeltä.
Ja sinulla on nyt viestien perusteella hänestä jo joku mielikuva mikä ei välttämättä todellisuudessa pidä paikkaansa.
anna olla
Ei kannata lähtee tohon jojoilupeliin mukaan..Mies ei ole tosissaan sun suhteesi jos heti noi katoamismerkit on näkyvissä. Voi olla että hänellä on myös noita muitakin säätöjä meneillåän sun lisäksi Fiksu mies vastaa ja lukee viestit. Vähemmän fiksu ei.
Vierailija kirjoitti:
Viestikö monen kanssa ja jätti sut tuollein rannalle
Nykyään toi peli niin tyypillistä monille miehille. Lapsellista touhua!
Tervetuloa nettitreffimaailmaan, tollasta se on. Jos tapaat joskus jonkun, joka ei jätä päätäsi täyteen kysymysmerkkejä, olet onnekas. Totean tämän reilun kymmenen vuoden nettitreffikokemuksella. 😔
Itse olen applikaatio applikaatiolta lopettelemasss touhua.
Vierailija kirjoitti:
Kerroitko oman mielipiteesi, et myötäillytkään ja kehunut tyyppiä koko aikaa. 😂🤣😄
Eli siis narsistin luonne
Jos mulle olisi joku kirjoittanut "clickas" ja "jtn" niin homma olisi aika nopeasti ohi.
Klikata tarkoittaa minulle muuten ilmeisesti aivan päinvastaista kuin mitä ap sillä ymmärtää. Joku muukin netissä on samaa mieltä kanssani: "klikata: mennä metsään: klikata: mennä pieleen: klikata: mennä vikaan: klikata: napsauttaa: klikata: napsuttaa hiirellä: klikata: nettilinkkiverbi: klikata: näpätä: klikata: näpäyttää: klikata: painaa"
Anna olla. löysi toisen