Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aino jäätelön harhaanjohtava pakkaus - onko valtiolla liikaa tarkastajia? Olisiko leikkausten paikka

Vierailija
30.08.2023 |

Meillä on aikamoinen armeija täällä sääntö-Suomessa kaiken maailman tarkastajia ja ylitarkastajia ja valvojia. Olisikohan mitenkään mahdollista leikata julkiselta puolelta näitä paperinpyörittäjiä? Aino-jäätelön väärä pakkaus ei ehkä ole Suomen isoimpia ongelmia tällä hetkellä.
https://yle.fi/a/74-20047469

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamme orjuuttajiamme ja heidän sääntöjään.

Vierailija
2/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huijaaminen nyt mun mielestä mitenkään ok ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherpesua....

Vierailija
4/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitäisi tehdä vertailu, paljonko muissa maissa on kaikenlaisia julkisen puolen pikkupomoja ja tarkastajia. Ihan turha ylläpitää kalliita ja tehottomia järjestelmiä, joiden ainoa tarkoitus on byrokratia.

Vierailija
5/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perinteinen voi fudge".

Voi viddddddddu, tuollaisesta kielen pahoinpitelystä pitäisi määrätä viisitoista vuotta kuritushuonetta jokaiselle, joka on markkinointi- ja ideointiprosessiin osallistunut!

Vierailija
6/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perinteinen voi fudge".

Voi viddddddddu, tuollaisesta kielen pahoinpitelystä pitäisi määrätä viisitoista vuotta kuritushuonetta jokaiselle, joka on markkinointi- ja ideointiprosessiin osallistunut!

Siis "paahteinen voi fudge", mutta ihan sama muuten.

Vierailija
7/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan elintarviketurvallisuuden valvontaan ei riitä resurssia. Valtion ja kuntien prioriteetit ovat kyllä tosi oudot. Syödään vääristeltyä ja epähygieenisesti valmistettua ruokaa, kunhan se ei vaan ole vääränlaisessa pakkauksessa.

Vierailija
8/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan "pohjalaismiesten" rituaaliteurastukseen ei puututa, olen valmis hyväksymään Aino-jäätelön vääristelevät ympäristöystävällisyysmainospuheet.

Vierailija
9/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu Fazer myslipakkauksen kaa. iso paketti ja sisältö sopisi puolta pienempään. Todella kusetusta.

Vierailija
10/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä tuolla vihervassaroinnilla ratsastamista on välillä ihan hyvä rajoittaa. Tässä tapauksessa kannatan ankaria sanktioita.

Vierailija
11/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tähän kymmenen virkaa jotka voisi lakkauttaa.

Vierailija
12/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nostettu tikunnokkaan esimerkinomaisesti jotta muut markkinoijat ymmärtää ottaa vaarin.

Vierailija
13/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko "vihreä siirtymä" perustuu harhaanjohtaville mielikuville ja suoranaisille valheille. 

Vierailija
14/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastamme orjuuttajiamme ja heidän sääntöjään.

Olet orja, jos yritykset eivät saa markkinoida sinulle valheellisilla väittämillä. Ihan miten vain. 

Vierailija
15/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko "vihreä siirtymä" perustuu harhaanjohtaville mielikuville ja suoranaisille valheille. 

Näinhän sen täytyy olla, kun anonyymitrolli niin netissä sanoi. Kiitos, että jaoit tämän. 

Vierailija
16/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu Fazer myslipakkauksen kaa. iso paketti ja sisältö sopisi puolta pienempään. Todella kusetusta.

Ei kai se mitään kusetusta ole, jos siinä on paino näkyvillä. 

Vierailija
17/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan "pohjalaismiesten" rituaaliteurastukseen ei puututa, olen valmis hyväksymään Aino-jäätelön vääristelevät ympäristöystävällisyysmainospuheet.

Koska maailmassa on epäkohtia, yritykset saavat kusettaa sinua. Onko sinulla joku raja, missä tämä ylittyy vai käykö ihan mikä tahansa niin pitkään kun rituaaliteurastusta on?

Ylipäätään, olitko laajemmin valmis luopumaan koko kuluttajanturvaksi tehdystä lainsäädännöstä ja mahdollisen ongelmien ilmetessä käymään jenkkityylisesti oikeutta omilla varoilla?

Vierailija
18/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Aino olekaan todistettavasti "iki-ihana", vai toeestako tuo on nyt kiinni.

Tällaiseen kyllä puututaan, mutta esim. konkurssifirmalta talopaketin ostaneelle sanotaan, että ei nyt kannata soitella meille.  Ei voida auttaa.

Ja auta armias jos kuluttaja kokee vääryyttä pankin tai vakuutusyhtiön taholta?

Apua et saa mistään.

Vierailija
19/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuslaisille on.

Vierailija
20/31 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä edes kiinnostaa jäätelön pakkaus? Itse valitsen jäätelön ihan maun perusteella, eikä pakkaus ole mitenkään olennainen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi