Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Anteeksi että sanon näin, mutta
20.12.2006 |
jollain tavalla tuo Saarioisen mainoksen " syömään!" -lapsi on tosi rasittavan oloinen ja ärsyttävä.
Olen paha ihminen. Sulkeudun vaatekomeroon loppuvuodeksi.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mies ei voi sietää sitä lasta, sanoo vain, että " Kakara määkii." Ja siis ei olla mitään lapsivihaajia.