Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko varatut miehet seksuaalisesti haluttavampia kuin sinkut?

Vierailija
29.08.2023 |

Koetteko te naiset että varatut miehet ovat jollain tavalla seksuaalisesti haluttavampia kuin sinkkumiehet? Itse muistan sinkkuajoiltani että seksiseuraa oli usein vaikeaa saada, mutta kun menin kihlohin ja lähdin viihteelle sormus sormessa niin väitän että olisin paljon useammin saanut seksiä kuin sinkkuna. En tiedä tuoko sormus jollain tavalla kantajalle itsevarmuutta mikä vetoaa naisiin...?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehet usein yrittää liikaa naisten suhteen. Varattu on rauhallisempi ja luonnollisempi ja sen takia voi viehättää enemmän.

Totta. Varattu saa kotonakin.

Hmm... kaikki eivät vain saa :(

Vierailija
22/38 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut naiset puhuu ja vain sinkku mies kiinnostaa niinkö. Sinkut naisethan eivät puhuneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein suhteeni ainakana havaisin, että kaupankassat ym. flirttailivat minulle usein, kun olin tyttöystäväni kanssa liikkeella. Nyt kun olen sinkku vastaavaa huomiota ei - valitettavasti - tule.

Uskon kyse on kuitenkin pitkälle siitä, että varattu on turvallinen, flirtti jää flirtiksi eikä mies innostu liikaa, sen että flirttiin ei saa vastakaikua voi tulkita tyttöystävän vaikutukseksi eikä oma ego kärsi. Pikkuflirttiä siis on helppo harjoitella varattujen kanssa.

Vierailija
24/38 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein suhteeni ainakana havaisin, että kaupankassat ym. flirttailivat minulle usein, kun olin tyttöystäväni kanssa liikkeella. Nyt kun olen sinkku vastaavaa huomiota ei - valitettavasti - tule.

Uskon kyse on kuitenkin pitkälle siitä, että varattu on turvallinen, flirtti jää flirtiksi eikä mies innostu liikaa, sen että flirttiin ei saa vastakaikua voi tulkita tyttöystävän vaikutukseksi eikä oma ego kärsi. Pikkuflirttiä siis on helppo harjoitella varattujen kanssa.

Ei oo kuule varmastikaan "turvallista" flirttailla jos tyttis on näkösällä :D Sellaisessa kissatappelussa ei olis kiva olla mukana. Vai ajatteleeko noin toimivat naiset että se mies sitten rauhoittaa tilanteen tms. 🤔

Vierailija
25/38 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehet usein yrittää liikaa naisten suhteen. Varattu on rauhallisempi ja luonnollisempi ja sen takia voi viehättää enemmän.

Totta. Varattu saa kotonakin.

Tämä se varmaan on minkä naiset huomaa kun mies on rennompi ja itsevarma kun seksipuoli on kunnossa ja paineet poissa. Se sitten näkyy ulospäin ja viehättää. Itse taas varattuna saan flirttiä ja huomiota todella paljon enemmän naisilta töissä kuin poikamiehenä

Vierailija
26/38 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon puhutaan flirtistä kun on varattu, itse olen ollut varattuna jo parikymmentä vuotta, sormus sormessa.  Minulle ei kyllä ole osunut ensimmäistäkään flirttiä kyllä kohdalleen kaupan kassalla, tai baarissa tai yleensäkään missään :) Et ei se sillai mikään selvyys ole että varattuja kukaan lirkuttelis tai katseet kohtais..  ei myöskään lasten kanssa liikkuessa tai yksin liikkuessa.. et en kyllä allekirjoittais tota väitettä omien kokemusten mukaan. varatut saa kyllä olla ihan rauhas aina, oot yksin ravintolassa, kuntosalilla, elokuvissa, uimassa tai vaikka laskuvarjolla hyppimässä.. 

Vierailija
27/38 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut varattujen perään. Olen solidaarinen muille naisille. Sinkuista löytyy aivan helmiä.

Vierailija
28/38 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Toki tässä iässä vaan suurin osa 'omanlaisista' on varattuja, mutta siis ei se varattu-status heissä houkuta, vaan luonne ja dad body :) 

Vierailija
29/38 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä se varmaan on minkä naiset huomaa kun mies on rennompi ja itsevarma kun seksipuoli on kunnossa ja paineet poissa. Se sitten näkyy ulospäin ja viehättää. Itse taas varattuna saan flirttiä ja huomiota todella paljon enemmän naisilta töissä kuin poikamiehenä

Nainen voi flirttailla varattujen kanssa enemmän juuri siksi, että tarkoituskin on vain flirttailla kevyesti ja piristää päivää, ei oikeasti vikitellä. Sellainen on just turvallisempaa varattujen kanssa, niin ei tule väärinymmärryksiä eli että toinen luulee, että oikeasti kiinnostaa. Itse sinkkunaisena flirttaan vain varatuille juuri tästä syystä :) 

Vierailija
30/38 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kaappihomoja. 😂😝😱

Vierailija
31/38 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mate Choice -kopiointi ihmisissä (kumppaninvalintakopiointi): On olemassa merkittäviä todisteita siitä, että naiset valitsevat miehensä sekä fyysisten että käyttäytymisominaisuuksien perusteella. Koska ihmiset ovat sosiaalinen laji, jolla on paljon tiedon jakamista, pitkäaikaisia parisuhteita sekä huomattavia huolenpitokustannuksia lapsista, on todennäköistä että naiset voisivat välttää huomattavia kustannuksia, jotka liittyvät tiedon etsimiseen potentiaalisista miehistä, kumppaninvalintaa kopioimalla. Tässä tutkimuksessa testattiin pitävätkö naiset miehiä houkuttelevampina, silloin kun miehet esiteltiin heille seurustelukumppanin kanssa, verrattuna miehen esittelyyn sinkkuna, ja vaikuttiko miehen seurustelukumppanin kauneus naisten kopioimispäätöksiin. Tulokset viittasivat siihen, että..." LÄHDE: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26181063/

Vierailija
32/38 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En halua varattua miestä. Otan mieluummin vapaan. Vaikka itse oon varattu

Vierailija
33/38 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on pelkkää viihdettä. Varattu ei aiheuta harmeja ja parhaassa tapauksessa osaa panna. Yleensä varattu on edws siedettävän näköinen kun on kelvannut jollekin. N24

Vierailija
34/38 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Pitka ja hoikka sinkkublondi olit ja tanssitin sinua lukemattomia kertoja. Viimeinen kerta oli se, kun vihdoin valitsit yöpaikan ja lähdit ukkomiehen matkaan. Se oli siitä kerrasta moro.

2. Todellinen muotovalio olit ja kesä kesätyöpaikkakunnalla kauan sitten oli kuuma ja hikinen. Elokuulla sitten paljastui, että olit kuitenkin kotipuolessasi naimisissa, vastoin kaikkia puheitasi.

>>Tosielämässä varattuihin ei kosketa<<

Bull*hit!

Tuossa vain kaksi esimerkkiä eletystä elämästä.  Kun aikoinaan homma alkoi treffairintamalla haiskahtaa hiukkaakaan vakavammalle, muistin pitää pienimuotoisen ristikuulustelun todellisesta sinkkuudesta. Siitäkin huolimattta vuosikymmeniä myöhemmin selvisi, että pitkäaikainen puolisoni oli treffailun alkukuukaudet ajellut kaksilla rattailla.

Vierailija
35/38 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies on todennäköisesti itsevarma, rento, ehkä supliikki, tämä vetoaa moniin naisiin. Jos on pitkään sinkku tai ehkei edes koskaan ole ollut suhteessa, toistuvat torjunnat yms. niin kyllähän nuo mahdollisesti säteilee ulospäin epävarmuutena, outoutena, jännittyneisyytenä jne. 

Vierailija
36/38 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahemmin sinkkuna naisilta huomiota ole tullut ja varattuna ei tilanne ole muuttunut mihinkään. No onneksi sentään yhdelle kelpasi. En kyllä muutenkaan pettämään lähtisi.

Vierailija
37/38 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi flirttailla varattujen kanssa enemmän juuri siksi, että tarkoituskin on vain flirttailla kevyesti ja piristää päivää, ei oikeasti vikitellä. Sellainen on just turvallisempaa varattujen kanssa, niin ei tule väärinymmärryksiä eli että toinen luulee, että oikeasti kiinnostaa. Itse sinkkunaisena flirttaan vain varatuille juuri tästä syystä :) 

Täysin riippumatta sosioseksuaalisesta statuksestaan, jokainen mies ymmärtää flirttailevan kaunottaren aina sillä tavalla, että kyseessä on flirttaileva kaunotar, riippumatta siitä mikä kaunottaren sosioseksuaalinen status on. Joka muuta väittää, ei vain ole koskaan ollut siinä tilanteessa.

Vierailija
38/38 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, katson aina onko miehellä sormus, jos on, lähden menemään.

Tästä syystä mä en koskaan pidä sormusta yksin liikkuessani.