Ovatko varatut miehet seksuaalisesti haluttavampia kuin sinkut?
Koetteko te naiset että varatut miehet ovat jollain tavalla seksuaalisesti haluttavampia kuin sinkkumiehet? Itse muistan sinkkuajoiltani että seksiseuraa oli usein vaikeaa saada, mutta kun menin kihlohin ja lähdin viihteelle sormus sormessa niin väitän että olisin paljon useammin saanut seksiä kuin sinkkuna. En tiedä tuoko sormus jollain tavalla kantajalle itsevarmuutta mikä vetoaa naisiin...?
Kommentit (38)
Tutkitusti miehen viehätysvoima naisen silmissä kasvaa jos muut naiset ovat kiinnostuneita miehestä. Rahalla oli samanlaisia vaikutuksia miehen kiinnostavuuteen. En etsi tutkimusta koska en jaksa. Omat havainnot ovat saman suuntaisia. Tuetenkin on poikkeuksia, kuten juuri sinä joka olet tulossa sanomaan, ettei sinua ainakaan..
Juu onhan tuo selvä asia. On tutkimuksia aiheesta ja on se itse tullut huomattua kanssa moneen kertaan.
Ei ole, katson aina onko miehellä sormus, jos on, lähden menemään.
On, koska en hae pidempiä suhteita. Yhden yön/vkon/kk:n suhteisiin ei missään tapauksessa sinkkumiehiä, sillä he "ripustautuvat" ja pahimmillaan alkavat vainoamaan.
Vierailija kirjoitti:
On, koska en hae pidempiä suhteita. Yhden yön/vkon/kk:n suhteisiin ei missään tapauksessa sinkkumiehiä, sillä he "ripustautuvat" ja pahimmillaan alkavat vainoamaan.
Mutta että olet toisen naisen miehen kanssa? Mies panee vaimoakin paljaalla.
Mikään ei ole niin seksikäs kuin pienten lasten isä. Ei sillä, että minä heitä iskisin, vaan ihan yleisesti. Myös oma mieheni oli parhaimmillaan isäksi tultuaan.
Ainakaan varattuna ei ole mitään paineita naisen saamisessa ja se luonnollinen rentous varmasti vetoaa moniin naisiin.
Ei kiinnosta varatut tippaakaan. Pidän luotettavista ihmisistä ja tyyppi joka paneskelee ympäriinsä avioliitossa ei ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Annatko paljaalla vieraille ja millaista seksiä varattujen kans on?
Pitäisköhän alkaa käyttää sormusta :)
No ei se mun mielestä kauheasti vaikuta, mutta ehkä ne varatut on yleisesti vähän rennomman oloisia. Mutta varattujen kanssa en alkaisi kehittelemään mitään, se olisi vaan niin väärin petettyä kohtaan. Katselen siis vaan sinkkuja sillä mielellä. Fantasiat tietty erikseen.
Sinkkumiehet usein yrittää liikaa naisten suhteen. Varattu on rauhallisempi ja luonnollisempi ja sen takia voi viehättää enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumiehet usein yrittää liikaa naisten suhteen. Varattu on rauhallisempi ja luonnollisempi ja sen takia voi viehättää enemmän.
Totta. Varattu saa kotonakin.
Kyllä ainakin itsellä olisi vientiä riittänyt vakiintumisen jälkeen. Aiemmin ei juuri.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan varattuna ei ole mitään paineita naisen saamisessa ja se luonnollinen rentous varmasti vetoaa moniin naisiin.
Väittäisin että tämä on se keskeisin tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän alkaa käyttää sormusta :)
Ei se sormus siihen auta että sinkkuna killität kieli pitkänä naisia viihteellä ja pelko perseessä että joutuu tumputtamaan jos ei natsaa.
Varatun miehen rauhallisuudesta naiset huomaa ettei sen tarvitse kotona tumputtaa.
Sitten riippuen naisen omasta moraalista se joko aktivoi kiinnostumaan tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
No ei se mun mielestä kauheasti vaikuta, mutta ehkä ne varatut on yleisesti vähän rennomman oloisia. Mutta varattujen kanssa en alkaisi kehittelemään mitään, se olisi vaan niin väärin petettyä kohtaan. Katselen siis vaan sinkkuja sillä mielellä. Fantasiat tietty erikseen.
Hääräätkö varattujen kanssa siis fantasioissasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hääräätkö varattujen kanssa siis fantasioissasi?
No ei siinä se "varattu" -status millään tavalla sytytä, vaan ennemminkin se, että ei tarvii antaa sen häiritä, you know. Tosielämässä varattuihin ei kosketa.
On