Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko tyttöystävät ja vaimot odottavat NHL-kauden alkua?

Vierailija
29.08.2023 |

Sieltä on pian tulossa uusi versio Änäristä markkinoille (NHL 24) ja NHL-kausi alkaa lokakuussa. Joko on aviomiehillä fiilikset katossa ja naisilla siinä samassa? Yöllä katsotaan NHL:ää ja sitten työpäivän jälkeen tukevat päikkärit.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin mä.  Toki nekin matsit on parasta paikan päällä, mutta kun ei tuota rahaa ja aikaa ole kokoajan jenkkeihin lennellä, niin sit pitää kattoo kotona.  Dallasissa oon päässy näkeen livenä, miehen kanssa mentiin vartavasten kattomaan.  Mut onneks ollaan kumpikin niin lätkähulluja, ettei paljoa yön kattomiset haittaa kumpaakaan,tosin naapureita käy vähän sääliks, nimenomaan sen fiiliksen takia.

Vierailija
2/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, miestäni ei kiinnosta jääkiekko. Eikä kyllä minuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin mä.  Toki nekin matsit on parasta paikan päällä, mutta kun ei tuota rahaa ja aikaa ole kokoajan jenkkeihin lennellä, niin sit pitää kattoo kotona.  Dallasissa oon päässy näkeen livenä, miehen kanssa mentiin vartavasten kattomaan.  Mut onneks ollaan kumpikin niin lätkähulluja, ettei paljoa yön kattomiset haittaa kumpaakaan,tosin naapureita käy vähän sääliks, nimenomaan sen fiiliksen takia.

Olet unelmavaimo.

Vierailija
4/4 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, miestäni ei kiinnosta jääkiekko. Eikä kyllä minuakaan.

Täällä sama. Meillä on muuta elämää kuin penkkiurheilu, onneksi.