Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassan hymy ei tarkoita, että hän kävisi kuumana sinuun

Vierailija
29.08.2023 |

Se, että ruokakaupan kassa hymyilee, ei tarkoita että myyjä kävisi kuumana sinuun. Myyjän tehtäviin kuuluu olla ystävällinen asiakkaille. Ei se tarkoita mitään sen kummempaa, Nyman sanoo.

Kommentit (212)

Vierailija
61/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kassa kysyy sun puhellinnumeroa?

Se paikka on varmaan tokmanni tai rusta, johon klubijäsenyys perustuu sun numeroon. Siksi ne niitä kyselee.

Maailman vanhin kikka. Kuten nimen stalkkaaminen henkkareista muka ikärajavalvonnan perusteella vaikka asiakas olisi kolmekymppinen :D

Monestiko sulle on soitettu? Siinä näet.

Vierailija
62/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelin Siwan kassalla parikymppisenä ja sain riesakseni vakkariasiakkaan,noin 60vuotiaan miehen joka sai päähänsä että minusta tulee hänelle vaimo. Tein kai virheen kun naurahdin jutuilleen siitä miten  tulisin luokseen leipomaan pullaa ja siivoilemaan,kyseessä kun ei ollut vitsi. Ja papparainenhan sekosi täysin kun sai selville että olen mennyt kihloihin, huusi huo""raa niin että kauppa kaikui. 

Miksi naiset ovat noin ailahtelevaisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt jokainen täydellä latauksella toimiva ihminen ymmärtää, että ystävällinen palvelu on ohjeistus ylemmältä työnjohdolta.

Kassatkin sen tietää, että joukossa on joskus greepyjä asiakkaita, mutta maksavia asiakkaita kohdellaan korrektisti ja ystävällisesti.

Oma päätöksesi on, oletko greepy asiakas, joka kassaa puistattaa vielä illallakin, vai mukava ihminen, ketä on kiva palvella ensi viikollakin.

Vierailija
64/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein eilen niin, että kehuin ravintolan kassatädin vaaleanpunaisia kynsiä kauniin värisiksi. Olen hirveän kömpelö sosiaalisissa tilanteissa, mutta se nainen vaikutti ihan ilahtuneensa siitä mun kehusta. Teinkö jotain väärin?

Vierailija
65/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työskentelin Siwan kassalla parikymppisenä ja sain riesakseni vakkariasiakkaan,noin 60vuotiaan miehen joka sai päähänsä että minusta tulee hänelle vaimo. Tein kai virheen kun naurahdin jutuilleen siitä miten  tulisin luokseen leipomaan pullaa ja siivoilemaan,kyseessä kun ei ollut vitsi. Ja papparainenhan sekosi täysin kun sai selville että olen mennyt kihloihin, huusi huo""raa niin että kauppa kaikui. 

Oikeesti...?

Vierailija
66/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt jokainen täydellä latauksella toimiva ihminen ymmärtää, että ystävällinen palvelu on ohjeistus ylemmältä työnjohdolta.

Kassatkin sen tietää, että joukossa on joskus greepyjä asiakkaita, mutta maksavia asiakkaita kohdellaan korrektisti ja ystävällisesti.

Oma päätöksesi on, oletko greepy asiakas, joka kassaa puistattaa vielä illallakin, vai mukava ihminen, ketä on kiva palvella ensi viikollakin.

No niinpä. Mutta kun pitäis olla " täydellä latauksella" toimiva!

Vierailija
67/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kassa lipoo huulia ja imee jäätelöä viettelevästi?

Sitähän ne tekevät kassalla juuri. Kassamiehet varsinkin. Aina löytyy uusi tikkari karkkiosastolta.

Vierailija
68/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynsien ihailija kirjoitti:

Mä tein eilen niin, että kehuin ravintolan kassatädin vaaleanpunaisia kynsiä kauniin värisiksi. Olen hirveän kömpelö sosiaalisissa tilanteissa, mutta se nainen vaikutti ihan ilahtuneensa siitä mun kehusta. Teinkö jotain väärin?

Hyvä nyrkkisääntö on, että mitä ulkonevampi kohta, sitä turvallisemmin sitä voi kehua.

Vierailija
69/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt ihan päivänselvää. Vai eikö joillekuille olekaan?

Vierailija
70/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sitä tarkoittaa. Ihme telaketjufeminismiä taas ilmassa.

Vierailija
71/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Yleensä kunnolla ihastunut menee lukkoon eikä pysty hymyilemään.

Pikku vinkki: on ERITTÄIN epätodennäköistä, että kassahenkilö olisi "kunnolla ihastunut" asiakkaaseen, tai edes ihastunut. Jos kassa on sulle vähän tympeämpi eikä hymyile samaan tapaan kuin muille, se tarkoittaa luultavimmin sitä, että hän on huomannut sinun iskeneen silmäsi häneen ja pitää sinua epämiellyttävänä.

Tiedän koska työskentelen asiakaspalvelijana ja käyttäydyn itse noin. N28

Vierailija
72/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pitää paikkansa tuo toteamus. Kyllä kassaneiti voi olla ihan himoissaan, vaikka ei hymyilisikään. Selviää vain kokeilemalla.

Vierailija
73/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän ne tekevät kassalla juuri. Kassamiehet varsinkin. Aina löytyy uusi tikkari karkkiosastolta.

Voi kun olisikin kassalla aikaa syödä jäätelöä! Tai edes omat eväänsä rauhassa syödä. Ei ole tällä jengillä kyllä mitään käsitystä siitä, miten rankka duunia se on. 

Vierailija
74/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kassa kysyy sun puhellinnumeroa?

Tokmannilla tuokin on mahdollista.

Vierailija
75/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisikin kassalla aikaa syödä jäätelöä! Tai edes omat eväänsä rauhassa syödä. Ei ole tällä jengillä kyllä mitään käsitystä siitä, miten rankka duunia se on. 

Eiköstä aikoinaan ollut juttua etteivät edes vessaan kaikki pääse vaan kåyttåvät vaippoja

Vierailija
76/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikku vinkki: on ERITTÄIN epätodennäköistä, että kassahenkilö olisi "kunnolla ihastunut" asiakkaaseen, tai edes ihastunut. Jos kassa on sulle vähän tympeämpi eikä hymyile samaan tapaan kuin muille, se tarkoittaa luultavimmin sitä, että hän on huomannut sinun iskeneen silmäsi häneen ja pitää sinua epämiellyttävänä.

Onneksi aika harva kassatyttönen on tuollainen nihilisti. Kauneus on katoavaista, joten kannattaa iskeä niitä asiakkaita niin kauan, kun se vielä onnistuu. Naiset vanhenevat niin nopeasti. Tämä on yleisesti tiedossa.

Vierailija
77/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten nämä vatsakkaat,kaljuuntuvat,huonohampaiset ja maksaläiskäiset +60v  ukot crocseissaan ja tuulitakeissaan uskovat ihan tosissaan, että se heidän tupakkansa ja kahvimaitonsa rahastanut  19vuotias kassatyttö hymyilee flirttimielessä koska sekoaa edessään seisovasta upeasta uroksesta. Onko miehillä oikeasti  noin suuri tarve todistaa,että he "osaavat vielä"?

Vierailija
78/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mää oon koko ikäni luullu, hyvä että sanoit.-Anneli 67 v.-

Vierailija
79/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköstä aikoinaan ollut juttua etteivät edes vessaan kaikki pääse vaan kåyttåvät vaippoja

Se oli Jenkeissä se.

Vierailija
80/212 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi aika harva kassatyttönen on tuollainen nihilisti. Kauneus on katoavaista, joten kannattaa iskeä niitä asiakkaita niin kauan, kun se vielä onnistuu. Naiset vanhenevat niin nopeasti. Tämä on yleisesti tiedossa.

Ja se on onni. Saa olla vihdoin limanuljaskoilta rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän