Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mokasin pahasti. En tunnistanut veljeni vaimoa jonka olen nähnyt jo 20 vuotta kerran kuukaudessa.

Vierailija
29.08.2023 |

Hänellä oli värjätyt hiukset ja kampaus eritavalla.
Istuimme kylässä ja katselin häntä oudosti.
Ihmettelin, että kuka tuo on.
Kysyin sitten veljeltä, että missä vaimosi on?
Kumpakin menivät hämilleen, että tässähän se on.
Änkytin sitten, että nii ii nkö...
Katselin vielä häntä ja sitten aloin nähdä tutu piirteet.
Tämä tapahtui merkkipäivä kahveilla eilen.
Olen muutenkin pelännyt, että tuttavani epäilevät, että minulla on varhainen dementtia, koska olen viime aikoina ollut hajamielinen.
Ikää on 56v.
Kyllä hävetti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on kyllä pitänyt hetki miettiä, kun blondi tutunnäköinen ihminen on sitten paljastunut siksi entiseksi tummatukaksi.

Vierailija
22/25 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voi olla tavanomaista herkempi havainnoimaan terveydentilaa, jos on tapahtunut jotain tai ihan luonnollistakin ikääntymistä mikä muuttanut radikaalisti.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko sanaakaan.

Jos joka kuukausi tuota henkilöä olet nähnyt 20 vuoden ajan, olisit tunnistanut pelkästä äänestä, olemuksesta ja liikkumisesta, vaikka olisi ollut peruukki päässä.

Kannattaa uskoa. Minä jäin nuorena auton alle , ei sattunut onneksi pahasti. Lähdin onnettomuuden jälkeen kävelemään , kuulin kyllä kun kuski huusi jotain. Myöhemmin paljastui että olin jäänyt tätini miesystävän auton jyräämäksi.  Miesystävää olin nähnyt tyyliin kymmenen vuoden ajan. Taitaa olla kasvosokeus meikällä : D

Tuollaisella tilanteella ei ole mitään tekoa kasvosokeuden kanssa. Ihminen joka jää pikkaisen auton alle menee hetkeksi shokkiin.

Vierailija
24/25 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään heti tunnistanut varsin tuttua sukulaistyttöä juhlissa, kun tämä oli värjännyt hiuksensa vaaleista tummiksi. Aivot kai yhdisti niin vahvasti henkilön blondiksi eikä suostuneet uskomaan muuta. Värit on muutenkin se, mihin kiinnitän ensimmäisenä huomion.

Ja joo, mulla kai jonkinasteista kasvosokeutta muutenkin. Joskus olen esittäytynyt joillekin ihmisille kahdesti. Uudella työpaikalla aina tuskaa aloittaa, kun menee kauan, että opin tuntemaan kasvot ja pähkäilen, olenko tämän ihmisen kanssa jo istunut samassa palaverissa.

En tunnista esim. eri automalleja ollenkaan paitsi jonkun rättisitikan ja kuplan. Kiinnitän huomion vain väriin. 

Vierailija
25/25 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on totta niin muistitestiin mars.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi