Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peak takki äidille, olisiko palstalaisista apua =)

31.08.2008 |

Näin tänään Vantaalla turnauksessa yhden äidin päällä kivan näköisen Peak Performancen takin. Yritin surffata netissä, mutta en löytänyt kuin yhden kuvan huutiksesta ja tämä kuva on todella samannäköinen kuin näkemäni takki:

http://riemun.huuto.net/auctionimages/3/1d/50af7e407f11c0c012386ff5270a…

Onko tällaista Shelly mallista takkia enää mistään saatavilla vaaleana tai ehkä mustana?

Kiitos =)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama takki taisi olla Stockan kantistarjouksessakin pari vuotta sitten. Mutta siis jos et vanhaa mallistoa mistään enää löydä niin uskoisin taas ensi keväänä löytyvän. Melkein samanlainen malli on muuten myös ollut Henry Lloydilla.

Vierailija
2/8 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on viime vuodelta mutta samanlainen takki löytyy myös tämän kevään mallistosta (Shelly nimellä).Itse katselin ko. takkia Ison Omenan Womena liikkeessä tässä kesällä mutta varmasti löytyy myös muualta.Hintaa oli n. reilut 200e tänä keväänä.

Minulla on myös Henri Lloydin vastaava takki tummansinisenä.Malli on hieman tyköistuvampi mutta muuten ominaisuudet aika lailla samat.Nyt syksyllä olen taas mieltynyt tummempiin väreihin, joten tällä hetkellä olen käyttänyt enemmän tuota Lloydin takkia.Sitä puolestaan taitaa hyvällä tuurilla saada vieläkin Stockkalta alesta vaikka itse ostin sen jo aikapäivää sitten:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Röpöläinen, jos jostain takin löydät niin tulethan tänne kertomaan, itsellä sama takki hakusessa koossa M.

Ruotsin huutiksessa www.tradera.com on paljon Pekiä, mutta en sieltäkään ole tuota takkia löytänyt.

Tanja [http://www.tradera.com]

Vierailija
4/8 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin Peakin sivuilta jälleenmyyjiä ja soittelin 7 paikkaan ja kaikista on kevätmallistot loppu. Joten jos kukaan on nähnyt takkia jossain koossa M niin vinkatkaa pikimmiten!

Omani on viime vuodelta mutta samanlainen takki löytyy myös tämän kevään mallistosta (Shelly nimellä).Itse katselin ko. takkia Ison Omenan Womena liikkeessä tässä kesällä mutta varmasti löytyy myös muualta.Hintaa oli n. reilut 200e tänä keväänä.

Minulla on myös Henri Lloydin vastaava takki tummansinisenä.Malli on hieman tyköistuvampi mutta muuten ominaisuudet aika lailla samat.Nyt syksyllä olen taas mieltynyt tummempiin väreihin, joten tällä hetkellä olen käyttänyt enemmän tuota Lloydin takkia.Sitä puolestaan taitaa hyvällä tuurilla saada vieläkin Stockkalta alesta vaikka itse ostin sen jo aikapäivää sitten:)

Vierailija
5/8 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama takki mustana (ostettu edellä mainitusta Stockan kantiksesta) ja on edelleen kuin uusi ja käytössä lähes päivittäin.

Vierailija
6/8 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa oma apu oli paras apu =) Soittelin vielä pienen turhautumisen jälkeen kahteen paikaan ja viimeisessä tärppäsi. Ja toiminta oli nopeaa, sisareni kävi juuri poimimassa takin minulle Tampereen Kekäleestä. Jos joku vielä takki etsii niin myyjä kertoi tangossa roikkuvan valkoisen kokoa M ja beigen kokoa L. Numero sinne on 03 313 89800.

Vink vink tanjuska75 =)

Täytyy metsästää mustaa sitten keväällä! Beigen kanssa laitan mustan paksun huivin, niin tuntuu syksyisemmältä.

Vierailija
7/8 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Röpöläinen vinkistä:)!

Mietin vielä hetken, toivottavasti en liian kauaa (tapani mukaan..).

Paljonko takki maksoi Kekäleessä?

Tanja

Vierailija
8/8 |
01.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

215e. Kyselin ovatko tulossa tarjoukseen, niin vastasi että onhan noita takkeja alella jo myyty ja voi 20% alen antaa. Eli hintaa jäi 172e.