Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku voi suuttua, mutta

Vierailija
20.12.2006 |

eilistä 4D dokumenttia kun katselin niin jäin miettimään näitä hedelmöityshoitoja. Muistan eilen silmään sattuneen täällä aloitus joka meni jotenkin " luonto on luonut jotkut lapsettomiksi" (en tosin lukenut kyseistä ketjua tai alotusta) ja siitä varmaan ajatus sitten lähti. Tietysti olen itse onnellisessa asemassa että sikiän kun kani niinkuin miehen työhaastattelussa haastattelija oli miehelle todennut :)

Mutta olen kuitenkin sitä mieltä että miksi näitä hedelmättömyyshoitoja annetaan kun lapsia vailla kotia on paljon maailmassa!? Täällä maapallolla alkaa kuitenkin olla jo aika paljon populaa niin miksi länsimaissa vielä hoidetaan sitä kun niitä lapsia tupsahtelekkaan niin paljon kun joku haluaa. Jos kaikki lapsettomat lapsen haluavat adoptoisi säästyisi varmasti rahaa ja ihmiskohtaloita. Adoptiossa on mun mielestä kyllä epäkohtana se raha! Siis joku vetää välistä kauheita summia ja vaan ne saa lapsia kellä rahaa on. Kaikki adoptioperheen selvitys ja tutkinta on aina paikallaan ja tärkeää kun joskus taitaa sekin seula pettää.

Jäin vaan ajattelemaan että jospa se luonto onkin luonut lapsettomia ihmisiä juuri maapallon väkiluvun rajoittamiseksi!?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvää keskustelua hyvä pitää yllä, tässäkin asiassa.

Mutta, mutta.. uskallan kuitenkin väittää että tätä asiaa on erilaista miettiä lapsettomuushoitoja käyneenä kuin jos sikiää kuin kani.

Onkohan olemassa pariskuntia jotka eivät edes yritä biologisia lapsia, vaan adoptoivat suoraan..hmm..tuskin montaa.

Lähes kaikki kuitenkin yrittävät sitä biologista ensin, sen jälkeen kynnys lähteä adoptioon on varmasti suurempi kuin hoitoihin(jos hoidot mahdollisia)

Ja meillä kaikilla on varmasti erilainen käsitys ja ajatus siitä,miten tässä elämässä on asiat tarkoitettu.

Vierailija
22/28 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

selitäpäs sitten että millä perusteella niitä lapsia sitten " jaetaan" ?! Ikäväkseni olen huomannut että usein juuri ne, jotka eivät lapsia olisi ansainnut (tarkoitan niitä, jotka niistä ei huolehdi/välitä) niitä saavat ja taas lasta yli kaiken toivovat jäävät ilman... Että tämäkö sitten reilua, kysyn minä? Tietyissä asioissa järkeilyn voisi jättää tyystin oman pääkoppansa sisään!

Että mukavaa joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääsitpä sanomaan. Ymmärsitlö kuitenkin asiani, vai pitääkö selittää?

22

Vierailija
24/28 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lasteni tähden/kuullen soisin että tuota omaa ei korostettaisi noin. Adoptiolapsella on myös oikeus kuulla että on oma, koska hän sitä on.

23

Vierailija
25/28 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina ollut ja on, yhä enenevässä määrin.

Täällä heti yksi sellainen perhe.

23

Vierailija
26/28 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei luonto hoida asiaa??? Koska moni jotka ei saa lasta olisi " ihaneelinen vanhempi"

Vierailija
27/28 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset vaan on tarkoitettu elämääm narkkari/alkoholisti/ muutenvaanbimboperheissä. Ei sille mitään voi, meidän täytyy vain sopeutua siihen.

Vierailija
28/28 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsettomien vastuulla ratkaista maailman orpojen ongelmia. Jos lähdetään tuollaiselle linjalle kuin ap, niin silloin pitäisi kaikilta kieltää omien, biologisten lasten hankkiminen ja adoptoida hylättyjä lapsia, kunnes yksikään lapsi ei asu orpokodissa.

Jokaisella on oikeus tavoitella omaa lasta, oli se sitten helposti sikiämällä tai vaikeasti hoidoilla.

t. tänään inseminaatiossa ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme