Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Metrossa heilui taas puukko. Kiva kun tuntematon voi tulla kimppuun kesken työmatkan.

Vierailija
28.08.2023 |

Perusmaanantain julkisessa liikenteessä. Autoilu on ainoa järkevä tapa liikkua Helsingissä.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6c02ec75-6308-4a87-bde8-515a7b035a2d

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaisten suuri osuus rikoksissa on tilastoilla todistettava fakta, ei se siitä miksikään muutu äärioikeistosta öyhöttämisellä.

Vierailija
22/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuinka monta sivullista loukkaantuu vakavasti tai kuolee vuosittain julkisen liikenteen kyydissä verrattuna omalla autolla liikkumiseen? Tässä tietoa henkilöautossa kuolleista ja loukkaantuneista:

https://www.liikenneturva.fi/tutkimukset/henkilovahingot-henkiloautossa…

Julkisilla liikkuneista en näin nopeasti löytänyt tietoa, mutta, jos vuosittain kuolisi tuo keskimäärin 120 ihmistä julkisissa, niin keskimäärin joka 3. päivä olisi uutinen siitä, että joku on kuollut julkisissa. Vastaavasti jos julkisissa loukkaantuisi tuo 2200 ihmistä, joista esimerkkinä vuosi 2021 170 vakavasti. Jos julkisissa vuosittain loukkaantuisi vakavasti 170 ihmistä, lähes joka toinen päivä olisi lehdessä uutinen, että taas joku loukkaantui vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa puukotetaan ja ap huutelee miten Helsingissä on turvatonta..? Olen asunut Helsingissä koko ikäni, käytän julkisia useamman kerran viikossa, ja aina olen päässyt perille täysin turvassa. Ei nyt ihan jokaisesta asiasta tarvitse lietsoa paniikkia ja leimata koko systeemiä toimimattomaksi.

Vierailija
24/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kukaan tuntematon ole vaarassa, ne on maan mann et ja nistit jotka keskenään tappelee.

Vierailija
25/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossa puukotetaan ja ap huutelee miten Helsingissä on turvatonta..? Olen asunut Helsingissä koko ikäni, käytän julkisia useamman kerran viikossa, ja aina olen päässyt perille täysin turvassa. Ei nyt ihan jokaisesta asiasta tarvitse lietsoa paniikkia ja leimata koko systeemiä toimimattomaksi.

no sit ei varmaan tapahdu koskaan mitään, kun olet itse aina päässyt turvallisesti perille.

Vierailija
26/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on sama metro joka liikkuu Helsingissä.

Vierailija
27/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä Aalto Yl metroasemalla .

Olikohan kyseessä kenties diplomi-insinööri.

Vierailija
28/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no sit ei varmaan tapahdu koskaan mitään, kun olet itse aina päässyt turvallisesti perille.

Suhteutettuna kuljetettuihin matkustajiin Helsingin julkinen liikenne on todella turvallista.

-eri

Vierailija
29/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kuinka monta sivullista loukkaantuu vakavasti tai kuolee vuosittain julkisen liikenteen kyydissä verrattuna omalla autolla liikkumiseen? Tässä tietoa henkilöautossa kuolleista ja loukkaantuneista:

https://www.liikenneturva.fi/tutkimukset/henkilovahingot-henkiloautossa…

Julkisilla liikkuneista en näin nopeasti löytänyt tietoa, mutta, jos vuosittain kuolisi tuo keskimäärin 120 ihmistä julkisissa, niin keskimäärin joka 3. päivä olisi uutinen siitä, että joku on kuollut julkisissa. Vastaavasti jos julkisissa loukkaantuisi tuo 2200 ihmistä, joista esimerkkinä vuosi 2021 170 vakavasti. Jos julkisissa vuosittain loukkaantuisi vakavasti 170 ihmistä, lähes joka toinen päivä olisi lehdessä uutinen, että taas joku loukkaantui vakavasti.

Älä nyt tule sotkemaan hyvää öyhötystä faktoilla.

Vierailija
30/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten joku pipipää löi metrossa kirveellä tuntematonta miestä. Mies kuoli.

1 tapaus koko metron olemassaolon historiassa ja täällä ihmiset kuvittelee että tapahtuu päivittäin :D

Vierailija
31/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomaalaisten suuri osuus rikoksissa on tilastoilla todistettava fakta, ei se siitä miksikään muutu äärioikeistosta öyhöttämisellä.

Syy on yleensä lapsellinen miehinen uho ja itsehillinnän ongelmat.

Vierailija
32/32 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olikos se niin, että väkivalta on aliarvostettu ongelmanratkaisukeino?

Tuossa meidän ostarilla muuan valkonaama huuteli toissa perjantaina, että hän haluaa tappaa jonkun, koska on psykoosissa. Aluksi hänellä oli ruuvimeisseli, jolla sohi, sitten haki jostain puukon. Poliisit nappasivat kolmen partion voimin tyypin kiinni.

Pari viikkoa aiemmin oli iso poliisioperaatio, kun valkonaamanarkit oli hakanneet huumevelkaantuneen valkonaaman puukolla reikiä täyteen. Tämän valkonaaman valkonaamainen tyttöystävä istuu parhaillaan vankilassa puukotettuaan paikallista valkonaamaa mustasukkaisuuksissaan.

Aivan turha yrittää selitää jotain rasistista paskaa, kun tämä on suomalaisen väkivaltarikollisuuden kuva. Kantaväen surkeimmisto hakkaa teräaseella ja astaloilla toisiaan ja sivullisia. Ja äänestää persuja, jos känniltään pystyy.

Tilanne toki korjaantuu ajan myötä ottamalla tänne samanlaisia, mutta eri värisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi