Oletteko joutuneet tänään rankkasateeseen?
Kommentit (56)
Vain kun olin juuri maauimalassa. Satoi ikävästi vettä suoraan silmiin vähän aikaa. Muuten ei tietenkään haitannut.
En, laitettiin takkaan just tuli. Mukavaa.
Joo kävelin töihin sateenvarjon alla, ja kävelen myös takaisin kotiin. Se on noin 10-15 min kävely suuntaansa. Mua ei sade haittaa, en oo sokerista tehty niin en sula. Ihanaa kun vihdoin tulee syksy.
Huomioin sen, että tuo sade kyllä rauhoitti autoilijat pitämään kaasujalan kurissa. Mentiin "letkajenkkaa" sopuisasti.
En ole. Meillä ei ole satanut tänään tippaakaan.
Turussa on satanut rankasti. Jätän kirjaston suosiolla huomiselle, onneksi voin.
Vierailija kirjoitti:
Hgissä tulee kaatamalla, taivas pelkkää harmaata. Pakko palauttaa kirjoja kirjastoon tänään. Laitan sadetakin ja otan sateenvarjon jos vielä illalla tällaista. Onneksi lyhyt matka.
Vierailija kirjoitti:
Voi itku. Ihan lapsen kanssa.
Herkkä asia sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Noup. Ehdin käymään kaupassa ennen sadetta. Harmi vaan kun näyttää, että suunniteltu lenkki jää väliin.
Täällä satoi kaatamalla mennessäni kauppaan, samoin palatessani sieltä. Koko päivän on satanut.
En. Asun talossa, jossa on katto.
Pientä tihkua tuli päivällä kun olin töissä, muuten on ollut kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä pitäisi ennusteen mukaan sataa kaatamalla mutta aika tavallista tuo vielä ollut, vasta iltakuudeksi tulossa oranssipilvi.
Oranssi pilvi? Tuleeko Venäjän suunnalta?
Ihan pikaisesti. Autosta kauppaan ja kaupasta autoon.
Tulin pyörällä kotiin 15 km ja puolet matkasta satoi kaatamalla ja loput kevyemmin. Vaikka minulla oli vettähylkivä tuulipuku huppariasun päällä niin kastuin aivan läpikotaisin aluspaitaa myöten. Vastatuuli vielä oikein tehosti sadetta.
Voi itku. Ihan lapsen kanssa.