Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, tarjoaako paksu penis aina VOIMAKKAAMMAN fyysisen tuntemuksen kuin tavallinen?

Vierailija
28.08.2023 |

Vai onko nämä enemmän henkimaailman juttuja? Ja nyt pitää siis pyrkiä miettimään puhtaasti sitä fyysistä tuntemusta vaginassa.

Nainen, tarjoaako paksu penis aina VOIMAKKAAMMAN fyysisen tuntemuksen kuin tavallinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minkälainen kalu, vain jos mies samalla koskee klitorista pääsen sfääreihin.

Kun ei ole. Mulla on kausia jolloin saan ainoastaan yhdynnässä tai vähintäänkin paljon helpommin. Ei pliis yleistetä omia kokemuksia muihin.

Vierailija
22/24 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka yleistänyt? Sinä...

minä puhuin ihan kuule omasta kokemuksesta, ja se on todellakin minun kokemukseni ja mulla lupa siihen.

Rakastan sitä kum mun mieheni iso  kalu tulee sisään ja samalla vähitellen mies hamuaa sitä klitorista. Minäkin teen niin kalulle, ja mies siistä nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaankokeillut lisätä eristysnauhalla paksuutta? Onnistuuko?

Vierailija
24/24 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka yleistänyt? Sinä...

minä puhuin ihan kuule omasta kokemuksesta, ja se on todellakin minun kokemukseni ja mulla lupa siihen.

Rakastan sitä kum mun mieheni iso  kalu tulee sisään ja samalla vähitellen mies hamuaa sitä klitorista. Minäkin teen niin kalulle, ja mies siistä nauttii.

Onko tämä vitsi?