Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämän haluan sanoa työmarkkinatuen suojaosasta. Parempi väki, lukekaas.

Vierailija
28.08.2023 |

Tuo 300 euroa mahdollisti omalla kohdallani sen, että pystyin ottamaan paskaduuniakin vastaan, koska laskin työmarkkinatuen ja asumistuen siihen palkan lisäksi. Sen verran virtsan, ulosteiden, lian ja solvaamisen kohteena jouduin hommassani olemaan, ettei sitä olisi tehnyt pelkällä 11 e/tunti-palkalla. NYT EN ENÄÄ OTA MITÄÄN PASKADUUNIA VASTAAN. Eli koska ei ole elämiseen riittävälläkään palkalla töitä luvassa, niin heittäydyn ihan kokonaan työelämän ulkopuolelle, kunnes suojaosa joskus mahdollisesti palautetaan.

Minua ei ole siunattu nopealla oppimiskyvyllä eikä yltiösosiaalisella luonteella eikä lahjakkuudella ylipäänsä. Lahjakkuuskin on samalla lailla kuin ulkonäkö, että sen saaminen on onnenpeliä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee henkilökohtaisista avustajista pula.

Vierailija
2/7 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos, nyt jatkossa te menette tekemään nuo hommat ihan talkootyönä, kun vastikkeeton sosiaaliturva poistuu. Loppuu toi töidenvälttely kun diili on se, että menet itse valitsemaasi duuniin itse sopimallasi palkalla tai sitten valtio valitsee paikan puolestasi minimikorvauksella

Vierailija
4/7 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin totta.

Poliitikkojen elämänkaari ei vaan ole vielä siinä, että joutuisivat hoitokotiin tai avustettaviksi. Se visio heiltä puuttuu täysin.

Hassua kyllä, että poliitikot ovat ihan pihalla ja tarvitsevat kasapäin näitä avustajia, mutta kas heidän avustajiensa palkka on hieman eri kuin henkilökohtaisen avustajan tai omaishoitajan.

Vierailija
5/7 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilökohtainen orja se on niillä palkoilla.

Vierailija
6/7 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin

Vierailija
7/7 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen oikeiston kannattaja, tämä suojaosa pitää jättää, sitä pitäisi jopa lisätä 500 euroon. Päättäjät eivät osaa käyttäytymistieteiden alkeitakaan, kun eivät ymmärrä, miten mieli toimii.

Toinen asia on se, että lapsille pitää suunnata enemmän tukea. Otettakoon veroa hieman lisää progressiivisesti vaikka yli 3500 euroa kuussa ansaitsevilta. Kuulun itse tähän ryhmään.