opel asra farmarin omistajat
kehukaaa/haukkukaa autoanne. Kannattaako ostaa? ollaan katotu 2002 mallista astraa...
Tyyppivikoja?
kaikista tiedoista olisin kitollinen
Kommentit (9)
Meillä oli v. 2000 Astran farmari (ostettaessa oli ajettu 50.000 km ja myytäessä taisi olla reilu 90.000 km). Omistettiin auto 2 vuotta (2/03-3/05) ja tuona aikana siihen tehtiin normaalin huoltokirjan mukaisten huoltojen lisäksi yli 1000 eurolla ylimääräistä remonttia. Viat oli sähkövikoja, joiden korjaaminen maksoi maltaita. Huollossa aina arvailtiin, että mikähän tämmöistä mahtaisi aiheuttaa...
Muuten ihan ok auto, mutta turhan kallis kukkarolle.
oli 2002 dieselfarkku ja ainoo vika oli startin hiilisillan palaminen (joka auton ongelma kun tarpeeks startataan) muuten viaton
ja kertaakaan ei ole vikoja olllut, aina toimii oli keli mikä vain vaikka ajettukin on jo 255 tkm.
No minulla on Asran mittarissa 336000 km. Mitään luettelimistasi viista ei vielä ole ollut. Ei yhtään niveltä, vetoniveltä, suojakumia jne ole mennyt. Autoon vaihdettu öljyt 100000-12000 km:n välein. Halpa auto pitää. Huollot maksavat murto-sosan siitä mitä toisessa autossani VW:ssa. Dieseleitä molemmat. Opelissa tehtaan huoltarjouksia,voit verrata mihin tahansa merkkiin. Edullisinta kyytiä Opelilla. sm
Kaikki autot muuttuu vanhemmuuttaan ooppeleiksi.
No muutama kirjoitusvirhe samaan hintaan. Minulla on ollut yli parikymmentä autoa, en ole merkkifani. Järkisyistä Opeleita on ollut toisena ajokkina vuodesta 1988. Olen yli 190 senttinen, saksalaisiin autoihin sopii pitkäkoipinenkin. Yksi tärkein kriteeri onkin autoon pääseminen ja siitä poistuminen ja kuljettajan tilat.
Onko nuo kuulopuheita vai? Esitä jotakin faktaa tai tutkittua tietoa.
Meillä vuoden -00 bensa 1.6, ajettu 150000 km. Starttimoottori piti vaihtaa 10 v jälkeen, mutta se ei maksanut paljon. Ei muuta vikaa. Farmarimallin tavaratilan peite - sellainen eestaas rullaava ja mihin sen sitten laittaa kun se pitää irrottaa - on kyllä hankala, joten testatkaa se. Ja jos siinä on xenon-polttimot, niin unohtakaa; onneksi yleensä ei ole.
Noissa Astroissa voi olla todella kalliita vikoja. Jakopään hihna saattaa olla katkennut takuuaina -> iso moottoriremppa. Ohjausvaihde sökö -> hinta 2000. Ruoste ei ole enää ongelma. Jarrusatulat vinot -> iso remppa. Jarrut hirtää kiinni -> käsijarru ei pidä. Mutta ehjää autoa ei ole. Astrassa viat ovat vain kalliita.