Noora Fagerströmin mies Petteri lähettelee Instassa tappouhkauksia
Kommentit (1854)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään tätä Fagerströmin puolisoa puolustelematta, törkeää käytöstä juu, mutta tämä viestiketju on kyllä jotain omaa luokkaansa! Aivan kuin yksi ja sama henkilö olisi viettänyt koko päivän koneella näitä omia herjaus/raivoviestejä kirjoittaen??
Jos puoliso olisi ollut fiksu ja sivistynyt, hän ei olisi tyrkyttänyt itseään julkisuuteen ja julkaisut
naamallaan, nimellään ja puolisona mielipidettään julkisessa mediassa. Sitä saa mitä tilaa.
Tyyppi on kuin koulukiusaaja.
Koulukiusaajat kertovat juuri noin, kiusaa muita, sitten kun kiusatulta palaa päreet ja kiusattu lyö tur paan, niin sitten kiusaaja huutaa äitiä, opettajia jne. apuun ja väittää tulleensa väärin kohdeltuksi ja syyllistää muita, vaikka se löytyy peiliin katsomalla.
Orpo varmaan pelkää aamuisin jo herätä kun tietää että jo seuraava on tempaissut taas jotain mehevää kuitenkin.
Wau, Petteri ampaisi heti superjulkkikseksi, jutut jo Hesarissa, Seiskassa, Iltapaskoissa...etc. Voi tulla moiset lipsahdukset kalliiksi businekselle. Hehän ovat vielä vähemmistöosakkaina investointipankkiirien pyörittämässä Jungle -kuviossa. Voipi sanktioita ropista, jos ihan tietoisesti omistaja itse tuohoaa brändiä ja pankkiirien rahoittaman brändin arvo laskee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai menee hermot, kun vassarit maalittaa. Täälläkin noiden puolustaminen sensuroidaan.
Kokoomus persuuntuu kovaa vauhtia, mokaillaan ja syytetään sitten vihervasemmistoa.
Maaseudulla olen tehnyt havaintoja muutamista kokkari-persu-vasureista. Ne ne vasta tuuliviirejä on ja elävät kuin pellossa ilman sääntöjä ja moraalia. Huhhuh. Melkoinen idioluutio meneillään. Näiden pojat on kaupungeissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko kansanedustajan henkeen ja terveyteen kohdistuva uhkailu asianomistajarikos?
Ymmärtääkseni suoja on parempi kuin rivikansalaisella.
Vierailija kirjoitti:
Wau, Petteri ampaisi heti superjulkkikseksi, jutut jo Hesarissa, Seiskassa, Iltapaskoissa...etc. Voi tulla moiset lipsahdukset kalliiksi businekselle. Hehän ovat vielä vähemmistöosakkaina investointipankkiirien pyörittämässä Jungle -kuviossa. Voipi sanktioita ropista, jos ihan tietoisesti omistaja itse tuohoaa brändiä ja pankkiirien rahoittaman brändin arvo laskee.
Petteri on kohta varmaan itse pakastimessa.
Mitä te vihervassarit vaahtoatte. Odottakaas kunhan hallitus pääsee vauhtiin ja saadaan vastavallankumoksellisten kurituksen mahdollistavat lait! Silloin tiedätte miten tulee käyttäytyä. Kuri tulee jos ei osaa olla hiljaa ja painaa hommia. Potkut vaan. Lakko-oikeus kielletään ensin. Sitten annetaan mahdollisuus antaa potkut jos huvittaa, siitä se lähtee, kele, tana!
Eipä tarvitse juisseja ostella. En kyllä ole tähänkään mennessä ostellut.
Jungle Juice oli ainakin aikoinaan lempinimi amylnitraatille.
Tääkin pariskunta on tyypillisiä ahneita kokkare porvareita jotka nyhtää duunarin selkänahasta kaiken minkä irti saa.
Nyt vaan tämä mehulafka kaikilla sitten boikottiin, oksettavaa kommentointia Nooralta ja mies vaikuttaa olevan järjiltään, siis tappouhkauksia oikeesti??
Mä olen käynyt lasten kanssa säännöllisesti Jungle Juice Barissa. En käy enää. Enkä jatkossa osta enää heidän pakastesmoothieaineksiaankaan.
Onneksi jokainen voi itse päättää, millaisia suomalaisia yrittäjiä haluaa tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tuota ämmääedes äänesti. Noloa.
Kyllä weeteeväelläkin pitää olla oma edustaja eduskunnassa.
Meillä on jo persut. Ei tarvita toista wt-puoluetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu ei ole poistunut lukuisista ilmiannoista huolimatta.
Asiasta on nyt lähetetty suora palaute konsernin johdolle. Lisäksi useista yksittäisistä kirjoituksista on tehty nettivinkki poliisille.
Asia ei jää tähän.
Toivottavasti!! Niin ala-arvoista uhittelua pikku-Petteriltä. Kunnon wt!
Konsernin johto ei lue näitä piiperryksiäsi, eikä poliisikaan tutki tämmösiä mitättömyyksiä ottaen huomioon mitä Petteri on itse puuhastellut ja kirjoitellut. Mutta niitä taatusti alkaa kiinnostamaan rahakätköjutut pakastimessa, järkkäritouhut ja muu jauhojengeily. Ihan varmasti.
Alkaa mennä vähitellen sekaisin persulit ja kokoomuslaiset. Vähämielistä öykkäröintiä ja öyhötystä tulee molemmilta samaan tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tarvitse juisseja ostella. En kyllä ole tähänkään mennessä ostellut.
Just ostin päivällä tuoreita hedelmiä vitosella. Ihania drinkkejä saan moneksi päiväksi!
Eipä tarvi enää tuohon firmaan rahoja laittaa
Kyllä weeteeväelläkin pitää olla oma edustaja eduskunnassa.