Aloin taas riehumaan kännissä. Kysymys ei ole siitä ettenkö hallitsisi itseäni tai juomista, mutta juodessani aggressioni vapautuvat enkä välitä pidättää niit
Olisin kyllä voinut jättää väliin. Nyt taas morkkis.
Sotkin yhden ystävän tärkeän päivän eilen.
Kommentit (47)
Itse olen aggressiivinen selvinpäin jos minulle vittuillaan, mutta kännissä haluan vain halata koko maailmaa ja kuuntelen musaa.
Keski-ikäinen äijä.
Oletko nainen? Naisten aggressiivisuutta humalassa lisää e-pillerit, jos nainen syö niitä. Jotenkin se yhdistelmä lisää testosteronin eritystä naisessa, ja taas mentiin! Tutkittua tietoa. (Enkä ole incel vaan nainen 69 v. Yleensä kaikki naisista kielteisiä asioita kirjoittavat leimataan täällä "inkkeleiksi".)
Kyllä se alkoholi on syy. Pyrkisin sinuna eroon siitä.
Alkoholi on myrkkyä aivojen kemialle, jokainen tuon tietää.
Riippuvuus alkaa vaivihkaa. Kyse ei ole sun mielipiteestä jos aivot tullu tuosta riippuvaiseksi.
Alkaa ohjata elämää ja istut vänkärin penkillä mitä tapahtuu.
Tunnen ap:n kaltaisen naisen. Äitinsä on samanlainen ja silloin kun oltiin tekemisissä, voivotteli usein "lasista lapsuuttaan". Kuitenkin järjesti omille lapsilleen samanlaisen tai sikäli jopa pahemman lapsuuden kuin itsellään oli, koska miehet vaihtuivat ja juominen oli myös arkipäiväistä eikä vain viikonloppuisin ja lomilla.
Miksi ihminen ei lopeta alkoholinkäyttöään, kun itsekin havaitsee, ettei se sovi hänelle? Elämä olisi mennyt niin paljon paremmin, jos olisi lopettanut juomisen. Kaipa riippuvuus tulee jo geeneissä.
Kännissä ihminen näyttää todellisen luonteensa, selvänä peittelee sitä.
Näytitkö ap baarissa pillua?
Sehän on hyvin herkässä teillä alkoholiongelmaisilla.