Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehet ajattelevat naisesta joka on ihastunut häneen.

Vierailija
28.08.2023 |

Mutta mies ei itse ole ihastunut.

Kommentit (114)

Vierailija
101/114 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on niin vaikea pala joillekin naisille tunnustaa ettei Suomen Kaikki Miehet ole potentiaalisia pettäjiä??

Oletteko oikeasti noin katkeria ja miehiin pettyneitä ettette usko, että on olemassa uskollisia, kunnollisia, rakastavia miehiä??

Todella katkeraa ja miesvihamielistä settiä.

Tiedän montakin pitkää, onnellista liittoa jossa ei ole petetty. Tiedän monta ihanaa, uskollista miestä.

Vierailija
102/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan monesta asiasta. Siitä, missä määrin tuo nainen tätä kohdetta miellyttää ja millä tasolla tuttavuus on.

Jos nainen on kuitenkin jollakin tasolla viehättävä, vaikkeivät avut vakavampaan kiinnostumiseen riitäkään, niin varmaan mies haluaa pitää tämän naisen lähellään. Ihan vain siksi, että vääränkin ihmisen ihastuminen voi tuntua tosi imartelevalta ja kohottaa itsetuntoa, ellei ihastuja ole liian tunkeileva ja ala esittää vaatimuksia. Tätä voi tietysti kutsua myös tunteilla leikkimiseksi.

Jos nainen ei viehätä yhtään ja miestä hävettäisi edes ajatella, että joku muu voisi luulla heidän välillään olevan jotakin, niin silloin varmasti ajatukset ovat aika tylyt ja naisen haluaa oikeasti toivottaa sinne missä pippuri kasvaa.

Mutta nämä kuvitelmat ovat nyt naisen kynästä ja näkökulmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten teille, joilla on kuppainen ja kuonainen sielu, vastaisitteko yhteen kysymykseen joka on askarruttanut minua aina?

En arvosta pskankaan vertaa rakkausrunoja enkä rakkauslauluja. Siis moni biisi on kyllä muuten sävellyksenä tosi hyvä, mutta sanoitukset ihan pskoja.

Luultavasti suurin osa rakkauslauluista on miesten tekemiä, siis myös sanoitukset.

Miten teiltä onnistuu noin nerokas teeskentely? Siitä kaikki pisteet niille, joilla on kuppainen ja kuonainen "sielu." Nerokkuutta se on tuokin. Miten osaatte eläytyä naisten maailmaan? Suurimmalle osalle naisia sanoitukset menevät täydestä.

Unelma ja siihen rakastuit...

Polttavan mieltä hivelevään unelmaan,,,

Pilvissä mielesi liikkui....

Ja törmäsit realistiseen Himalajaaan......

Etkä osanut vuorikiipeillä.....

Mieti kuka rakensi unelman ja kuka ajoi päin suurinta vuorta?

elokuu 2023 HH

Sun  täytyy kysyä siltä johon olet törmännyt. En osaa vastata kenenkään puolesta.

Tämä onkin laajaleviteinen...

Titityyt sitä  jo livertävät...

Vaikka koht on syyskuu.....

HH elokuu 2023

Kannattaisko nyt laittaa korkki kiinni, ja ottaa päiväunet? Sun jokaisessa viestissäsi on niin paljon kirjoitusvirheitä, että itkettäis, jos naurulta ehtis 😅

Kas se Sinun pääsi sisälle pääsi....

Se pieni kirjoituwsvihre pahulainen...

Mut sitäpä et ole huomannut....

Vaik itse olet ajatustesi päättäjä...

Vai oletko,,,,?

HH sygsy 2023

Nyt korkki kiinni ja päivänokosille

Vierailija
104/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko tuollaisiin ihastumisiin. Voi jotain vääntöä olla mutta kyllä toisen pitää ensin yllyttää jotenkin. Makkarassa on kaksi päätä. Tällainen viisaus on mulle kerrottu joskus.

Vierailija
105/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en usko tuollaisiin ihastumisiin. Voi jotain vääntöä olla mutta kyllä toisen pitää ensin yllyttää jotenkin. Makkarassa on kaksi päätä. Tällainen viisaus on mulle kerrottu joskus.

Millä tavalla esimerkiksi voi toista yllyttää? Riittääkö hyvältä näyttäminen? Lyhyt hame tai treenatut lihakset? Vai tarkoitatko ystävällisyyttä, peräti leikkimielistä flirttiä? Vai ihan tarkoituksellista harhaanjohtavaa, manipuloivaa toimintaa? Kiinnostaa eri näkökulmat, tämä ei ole haaste vaan utelias kysymys.

Vierailija
106/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti itse ajattelen, että voisiko nainen olla sellainen, että sen kanssa voisi harrastaa kuitenkin seksiä. Mutta en olisi siitä ihastumisesta niin kovin kiinnostunut.

Vierailija
107/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotias tyttö on ihastunut minuun. Joka kerta kun näkee minut niin hyppää kaulaan ja pussaa suulle. Ajatukseni ovat ristriitaisia koska olen 19 vuotias. Mitä tehdä?

Vierailija
108/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rehellisesti itse ajattelen, että voisiko nainen olla sellainen, että sen kanssa voisi harrastaa kuitenkin seksiä. Mutta en olisi siitä ihastumisesta niin kovin kiinnostunut.

Mulla naisena on paha tapa tulkita toisten kiinnostus omiani peilaten eli olen huono asettumaan toisen asemaan. Eli vaikka toinen olisi aivan vakavissaan ihastunut, niin jos hän on sellainen jonka kanssa tekee mieli seksiä muttei mitään muuta, tulkitsen herkästi että hänkin haluaa vain seksiä. Ja jos toinen on vain seksiä vailla mutta minua kiinnostaisi vakavamminkin, niin ylitulkitsen merkkejä ja kuvittelen hänenkin haaveilevan juhannushäistä. Siinä sitten aina toiseen sattuu.

Vierailija
109/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ainakin ajattelevat että mitenkä voisi hyötyä tuosta kaksilahkeisesta antamalla sen luulla että jotain voisi tapahtua

Vierailija
110/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotias tyttö on ihastunut minuun. Joka kerta kun näkee minut niin hyppää kaulaan ja pussaa suulle. Ajatukseni ovat ristriitaisia koska olen 19 vuotias. Mitä tehdä?

Vierailija
111/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ainakin ajattelevat että mitenkä voisi hyötyä tuosta kaksilahkeisesta antamalla sen luulla että jotain voisi tapahtua

Joskus oon ajatellut että voisin panna jotain ihastunutta miestä, joka ei itseä kiinnosta. Mutta se ihastuu sitten ihan korviaan myöten ja loukkaantuu ikihyviksi, kun ei tulekaan suhdetta.

Vierailija
112/114 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on niin vaikea pala joillekin naisille tunnustaa ettei Suomen Kaikki Miehet ole potentiaalisia pettäjiä??

Oletteko oikeasti noin katkeria ja miehiin pettyneitä ettette usko, että on olemassa uskollisia, kunnollisia, rakastavia miehiä??

Todella katkeraa ja miesvihamielistä settiä.

Tiedän montakin pitkää, onnellista liittoa jossa ei ole petetty. Tiedän monta ihanaa, uskollista miestä.

Omalla pienellä kokemuksella vaikuttaa siltä, ettei naisiin todellakaan ole luottamista. Vaikkei heitä olekaan kuin muutama ollut, silti kaikista paljastunut tää juttu että muut miehet kyllä kiinnostaa suhteessakin ollessa. Yksi sen exänä jopa suoraan minulle sanoi. Toisella sitten itseään luotettavaksi kehuvista puheistaan huolimatta käytös oli toisten miesten kanssa sellaista, että antoi hyvinkin selvästi ymmärtää. Yksi miehistä oli kaverini joka minulle kertoi miten nainen selkäni takana tälle oli viestitellyt.

Vierailija
113/114 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmillisinta mitä on tapahtunut on se, että minuun ihastunut nainen johon itselläkin on ollut tunteita, on vetäytynyt tilanteesta kun ulkopuolinen nainen joka on ollut minuun ihastunut ja johon en ole ollut ihastunut on alkanut haaveilemaan ja sepittelemään "suhteestamme". Tapahtui työpaikalla.

Eli luonteesi ei ollutkaan sitä parasta laatua.

Miten kommenttisi liittyy siihen mihin vastasit?

Vierailija
114/114 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämukava tunne siinä tulee. Ajankohtainen minulle nyt. Töissä kaksi ihmistä on alkanut tuoda itseään esille. Kummastakaan en oikein pidä sen perusteella mitä olen ehtinyt tutustumaan. Toinen on kontrolloiva toisella ilmeisesti jotain neurologista. No, ihmisiä on erilaisia mutta ärsyttää kun tykkään tehdä töitä yksin kun kyse ei ole asiakaspalvelusta ja nämä tulee hengaileen. Häiriö on jo itsessään häiriötä puhumattakaan siitä etten oikein välitä noista tyypeistä edes kavereina.