Mitä miehet ajattelevat naisesta joka on ihastunut häneen.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis, se on imartelevaa. Ja tarjoaa tietysti tilaisuuden seksiin, jos ei ole väliä asian moraalisesta puolesta.
Ruman naisen ihastuminen aiheuttaa inhoa ja lievää häpeää. Ei kai se oikeasti kuvittele meidän olevan samaa tasoa?Me naiset ajatellaan juuri näin miehistä, mutta jostain syystä teidän mielestä meidän pitäisi hyväksyä ihan mitä tahansa kuppaista kuonaa mitä te olette suurin osa.
Tämän kommentin kirjoittajan ja yläpeukuttajien sielu on synkkä.
Riippuu tietenkin mille peukuttaa mitenkin. Minä yläpeukutan tässä ketjussa joissa on totuus, vaikka olisin eri mieltä. Naiset pääsevät nopeasti perille miesten kelvottomasta luonteesta ja "sielunelämästä."
Kenen tahansa sielu on synkkä, joka tuollaista kieltä käyttää kuvaamaan ihmisiä, tai tuollaisen kielenkäytön hyväksyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on tunnustanut että työpaikalla on eräs assistentti joka on ihastunut mieheeni.
Häntä asia hyväntahtoisesti huvittaa, hymyilee asiasta ja ehkä on otettu huomiosta. Nainen on tosi mukava ja muistaa aina lahjoilla miestäni ja pyrkii halailemaan. Flirttailee miehelleni.
Tiedän että mieheni on puoleensavetävä. On ns auktoriteetti asemassa työelämässä ja älykäs, sivistynyt, ystävällinen, miehekäs ja hyvä seuramies. Myös rakastaa eläimiä ja lapsia.
Ex ystäväni yritti lähennellä uudenvuoden juhlissa miestäni ja luuli saavansa tämän. Eipä onnistunut sillä mieheni on uskollinen ja rakastaa minua.
Jaa no. Ei kannata olla ihan noin luottavainen.
Tarkennusta.
Sulla on liian ihanteelliset käsitykset miehistä. Eivät ne koe mitään rakkautta.
Ovat sillä tavalla karkeita, koska niillä ei ole sielunelämää. Syöminen, nukkuminen ja se muu, you know.
Siinä se. Muu on pelkkää teeskentelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis, se on imartelevaa. Ja tarjoaa tietysti tilaisuuden seksiin, jos ei ole väliä asian moraalisesta puolesta.
Ruman naisen ihastuminen aiheuttaa inhoa ja lievää häpeää. Ei kai se oikeasti kuvittele meidän olevan samaa tasoa?Me naiset ajatellaan juuri näin miehistä, mutta jostain syystä teidän mielestä meidän pitäisi hyväksyä ihan mitä tahansa kuppaista kuonaa mitä te olette suurin osa.
Tämän kommentin kirjoittajan ja yläpeukuttajien sielu on synkkä.
Riippuu tietenkin mille peukuttaa mitenkin. Minä yläpeukutan tässä ketjussa joissa on totuus, vaikka olisin eri mieltä. Naiset pääsevät nopeasti perille miesten kelvottomasta luonteesta ja "sielunelämästä."
Kenen tahansa sielu on synkkä, joka tuollaista kieltä käyttää kuvaamaan ihmisiä, tai tuollaisen kielenkäytön hyväksyy.
Minä en oikeastaan yläpeukuttanut tuota. Koska siinä on, että miehet ovat kuppaista kuonaa. Minä ilmaisen sen näin: miehillä on kuppainen ja kuonainen sielu. (Vaikka niillä ei ole sielua,)
Vierailija kirjoitti:
Näin on tapahtunut.
Koulussa samalla luokalla ollut todella epäviehättävä nainen alkoi katselemaan vähän liikaa ja lyöttäytymään seuraan. Teki tikusta asiaa ja yritti maksimoida yhdessä vietetyn ajan.
Kun en tehnyt mitään aloitetta niin nainen lähetti tekstarilla kahvikutsun.
En vastannut siihen mitään. Koulussakin pyrin aina välttelemään naista.
Tämä oli kaikkinensa tosi tragikoominen tilanne kun olin tuohon aikaan totaalikokematon ja olisin kelpuuttanut lähes mitä tahansa, mutta ei tuon tasoista naista.
Oletko traumatisoitunut tuosta lapsuuden tapahtumasta? Ei sitä monille paljoa tarvitse traumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että nainen on jakorasia,kiertopalkinto...
M28Ja sitten miehet ihmettelee miksi naiset eivät halua tehdä alotteita.
Oletteko te naiset ajatustenlukijoita?
llmeestä näkee mitä ajattelette. Vaikka teillä olisi naama peruslukemilla.
Eli näet jo perusilmeestä, että mies halveksii naisia? Ei ole tervettä tuo.
Näkee. Huomaa, ettet tunne naisia ollenkaan. Katsos koska naiset ovat oikeasti niin fiksuja.
Noh - reheline vastaus SINULTA! Kun naisella on tunnemootori päällä niin missä se fiksuus on? Katsokaa vaikka politiikkaa ja päätöntä kanalaumaa. Esim LGBTQ+++ LIIKETTÄ jossa varhaisteineille vaaditaan HORMONIHOITOA!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on tunnustanut että työpaikalla on eräs assistentti joka on ihastunut mieheeni.
Häntä asia hyväntahtoisesti huvittaa, hymyilee asiasta ja ehkä on otettu huomiosta. Nainen on tosi mukava ja muistaa aina lahjoilla miestäni ja pyrkii halailemaan. Flirttailee miehelleni.
Tiedän että mieheni on puoleensavetävä. On ns auktoriteetti asemassa työelämässä ja älykäs, sivistynyt, ystävällinen, miehekäs ja hyvä seuramies. Myös rakastaa eläimiä ja lapsia.
Ex ystäväni yritti lähennellä uudenvuoden juhlissa miestäni ja luuli saavansa tämän. Eipä onnistunut sillä mieheni on uskollinen ja rakastaa minua.
Tarkennusta.
Sulla on liian ihanteelliset käsitykset miehistä. Eivät ne koe mitään rakkautta.
Ovat sillä tavalla karkeita, koska niillä ei ole sielunelämää. Syöminen, nukkuminen ja se muu, you know.
mEga ÄÄÄÄliö. Lue miesten kirjoitamia runoja. Noh joiku naikonen on juonut päivän sitruunat ja ajatelee santsata toista.
Vierailija kirjoitti:
Ruman naisen ihastuminen aiheuttaa inhoa ja lievää häpeää. Ei kai se oikeasti kuvittele meidän olevan samaa tasoa?
Ikävä kyllä, se usein nimenomaan tarkoittaa, että olette samaa tasoa.
Sitten teille, joilla on kuppainen ja kuonainen sielu, vastaisitteko yhteen kysymykseen joka on askarruttanut minua aina?
En arvosta pskankaan vertaa rakkausrunoja enkä rakkauslauluja. Siis moni biisi on kyllä muuten sävellyksenä tosi hyvä, mutta sanoitukset ihan pskoja.
Luultavasti suurin osa rakkauslauluista on miesten tekemiä, siis myös sanoitukset.
Miten teiltä onnistuu noin nerokas teeskentely? Siitä kaikki pisteet niille, joilla on kuppainen ja kuonainen "sielu." Nerokkuutta se on tuokin. Miten osaatte eläytyä naisten maailmaan? Suurimmalle osalle naisia sanoitukset menevät täydestä.
Vierailija kirjoitti:
Näin on tapahtunut.
Koulussa samalla luokalla ollut todella epäviehättävä nainen alkoi katselemaan vähän liikaa ja lyöttäytymään seuraan. Teki tikusta asiaa ja yritti maksimoida yhdessä vietetyn ajan.
Tämä oli kaikkinensa tosi tragikoominen tilanne kun olin tuohon aikaan totaalikokematon ja olisin kelpuuttanut lähes mitä tahansa, mutta ei tuon tasoista naista.
Köh .....tällä loukasit noin 100 miljoonaa naista koska naiset ovat samaistujia. Minun päivän sitruunani kaakatti-laumalle jolla ei ole kuin yksi joukko-ajatus kerrallaan päässä ......LGBTQ+++ JA HORMONIHOITOA VARHAISTEINI-IKÄISILLE!
En ole ikinä kuullutkaan, että kenelläkään naisella olisi mitään seksuaalista mielenkiintoa miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkennusta.
mEga ÄÄÄÄliö. Lue miesten kirjoitamia runoja. Noh joiku naikonen on juonut päivän sitruunat ja ajatelee santsata toista.
Juuri ehdin kirjoittaa noista "rakkaus"runoista-ja sanoituksista. Voisitko vastata siihen? Tuota asiaa ihmettelen, miten osaatte eläytyä noin hyvin suurimman osan naisten maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä kuullutkaan, että kenelläkään naisella olisi mitään seksuaalista mielenkiintoa miehiä kohtaan.
Ei olekaan. Se on teeskentelyä.
Mukavaahan se on, että pidetään miellyttävänä. Harvoin on kiusaannuttavaa. Maailmassa tulee eteen paljon ihmisiä, joista joihinkin huomaa itsekin vähän ihastuvansa, ja yleensähän ne, vaikkapa työympäristössä, ovat oikein mukavia tilanteita, kun vain ei ala hölmöilemään.
Vierailija kirjoitti:
Sitten teille, joilla on kuppainen ja kuonainen sielu, vastaisitteko yhteen kysymykseen joka on askarruttanut minua aina?
En arvosta pskankaan vertaa rakkausrunoja enkä rakkauslauluja. Siis moni biisi on kyllä muuten sävellyksenä tosi hyvä, mutta sanoitukset ihan pskoja.
Luultavasti suurin osa rakkauslauluista on miesten tekemiä, siis myös sanoitukset.
Miten teiltä onnistuu noin nerokas teeskentely? Siitä kaikki pisteet niille, joilla on kuppainen ja kuonainen "sielu." Nerokkuutta se on tuokin. Miten osaatte eläytyä naisten maailmaan? Suurimmalle osalle naisia sanoitukset menevät täydestä.
Unelma ja siihen rakastuit...
Polttavan mieltä hivelevään unelmaan,,,
Pilvissä mielesi liikkui....
Ja törmäsit realistiseen Himalajaaan......
Etkä osanut vuorikiipeillä.....
Mieti kuka rakensi unelman ja kuka ajoi päin suurinta vuorta?
elokuu 2023 HH
Miten me voisimme auttaa teitä jotka olette noin pahasti traumatisoituneita "rumien" naisten lähestymisestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elokuu 2023 HH
Sun täytyy kysyä siltä johon olet törmännyt. En osaa vastata kenenkään puolesta.
Ojennan Sinulle sitruunan.....
Koska ilman et elää voi...
Haluat jakaa loputonta katkeruutasi....
Maailomalle lahjaksi antaa..
elokjuhuhuu 2023 HH
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
elokuu 2023 HH
Sun täytyy kysyä siltä johon olet törmännyt. En osaa vastata kenenkään puolesta.
Tämä onkin laajaleviteinen...
Titityyt sitä jo livertävät...
Vaikka koht on syyskuu.....
HH elokuu 2023
Näin on tapahtunut.