Nainen paljasti että entisellä miehellä oli iso!
Vakuutteli että minun normaali on aivan riittävä. Nyt sitten viikonloppuna keskustelussa jälleen sivuttiin entisiä kumppaneita ja seksiä heidän kanssaan. Keskustelun lomassa lipsautin että edellisellä naisella oli todella kireä ns lypsävä pillu. Tähän loppui lauantai-ilta ja myös puhuminen. Olen hivenen hämmentynyt tästä tilanteesta.
Miksi nainen on etuoikeutettu puhumaan entisten kumppaniensa vehkaistä ja minä en?
Kommentit (8)
Joo jos toi on totta se on typerää. Jos näistä pitää puhua niin kyllä molemmista saa, ei voi mennä niin että ite sanoo tollasta mut ei kestä samaa. Suuttuu turhasta.
Voimaantunit mies kestää pienet arvostelutkin. Voimaantua voi vaikka käymällä vieraissa.
Millainen vulva naisellasi on? Voisiko se olla kauniimpi, houkuttelevampi, pienempi, lehtevämpi, symmetrisempi, tuoksuttomampi, säännöllisempi kierroltaan jne
Eihän tässä yhtälössä ap:n kulli ole ainoa muuttuja.
Ei muuta kuin muijan kesälomarahat ensi vuonna labiaplastiaan niin oppiipahan olemaan!
Ja kyllä sen muijan slakerta saadaan fyssarilla kuntoon. Ihme juttu että sä olet naisen kanssa joka ei selvästikään ole hyvä pano, ap.
Naiset ovat aina kateellisia toisilleen. Siksi.