Kulmien laminoinnista kysymys, apua!
Kävin keskiviikkona ekaa kertaa kulmien laminoinnissa ja en tiennyt että kulmista tulisi alkuun niin tummat, ja niitä ei saisi pestä 48 tuntiin. Jouduin kulmista väriä pesemään pois töiden vuoksi, sillä en kuvauksiin ja tapaamisiin voinut mennä niin vahvat värit kulmissa. Laittaja sanoi että ensimmäisen pesun jälkeen kulmat olisi ihanteelliset mutta nyt jouduin ne itse sössimään.
Nyt kun kävin ekan kerran kunnolla suihkussa, kulmat ovat lähes normaalit ja ilman värejä juurikin kun jouduin ne heti silloin pesemään.
Milloinkohan voin mennä seuraavan kerran tuohon käsittelyyn uudelleen? Pitääkö odottaa se 5-6viikkoa mitä se kosmetologi suositteli?
Hitsi kun olisi alunperinkin tiennyt että se väri on ennen ekaa pesua niin tumma ja kulmia ei voi pestä 48h, harmittaa kun jouduin töiden vuoksi pesemään ne pois:(
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen helvetin turhuuteen ihmiset rahansa laittavatkin.
Niinpä, parketti tai lankku sen olla pitää
Siis ihmettelen tätä että mitkä värit kulmissa on ollut joita ei saa pestä pois?! Kulmien laminointi tehdään permanenttiaineilla joilla tehdään myös ripsien kestotaivutukset. Kulmat värjätään siihen tarkoitetuilla kestoväreillä, mutta ne kyllä puhdistetaan pois siellä kauneushoitolassa. Ja pitäisi puhdistaa myös ihosta jos se on värjääntynyt. Pesukielto koskee siis itse laminointia, ettei karvojen uusi asento palaudu normaaliksi.
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, että jos töissä ei voi olla tummilla kulmilla, miksi värjätä kulmia tummemmiksi?
Ehkä kannattaisi vaan värjätä ruskealla ilman laminointia. Tai käyttää meikkikynää tai geeliä.
Entäs tummempien rotujen edustajat!?
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, että jos töissä ei voi olla tummilla kulmilla, miksi värjätä kulmia tummemmiksi?
Ehkä kannattaisi vaan värjätä ruskealla ilman laminointia. Tai käyttää meikkikynää tai geeliä.
Ne kulmat on siis paljon tummemmat sen ekat 2pv ennen ekaa pesua. Ero on huomattava ekan pesun jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Siis ihmettelen tätä että mitkä värit kulmissa on ollut joita ei saa pestä pois?! Kulmien laminointi tehdään permanenttiaineilla joilla tehdään myös ripsien kestotaivutukset. Kulmat värjätään siihen tarkoitetuilla kestoväreillä, mutta ne kyllä puhdistetaan pois siellä kauneushoitolassa. Ja pitäisi puhdistaa myös ihosta jos se on värjääntynyt. Pesukielto koskee siis itse laminointia, ettei karvojen uusi asento palaudu normaaliksi.
😂 Kaikkea sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle se kosmetologi sanoi että ylimääräinen väri lähtee ihosta ja kulmista vasta ekan pesun jälkeen. Ja kyllä sitä väriä todella paljon lähti. Ihosta varsinkin
Vierailija kirjoitti:
Voi kiesus, miksi kukaan käyttää aikaansa ja rahaansa tällaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvettiäkö se sulle kuuluu?
Mitä tämä laminointi siis tekee, karvat väännetään eri asentoon kuin muuten olisivat ja värjätään? Tai jotain sinne päin?
Laminaatti on jalkoihin kylmän tuntuinen, parketti parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvettiäkö se sulle kuuluu?
No kyllähän se nyt kuuluu hemmetti soikoon.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä laminointi siis tekee, karvat väännetään eri asentoon kuin muuten olisivat ja värjätään? Tai jotain sinne päin?
Vissiin värjätään ja vedetään permis ja sitten muovit päälle. Kulmakarvoihin. Voi morjens. Turhuuksien turhuus ja kaikki turhuus.
Kuinkas monta euroa vetäisit viemäristä alas tällä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin värjätään ja vedetään permis ja sitten muovit päälle. Kulmakarvoihin. Voi morjens. Turhuuksien turhuus ja kaikki turhuus.
Kuinkas monta euroa vetäisit viemäristä alas tällä kertaa?
Eipä mua se raha huoleta, onneksi on hyvä palkka
Asiallinen vastaus: ei saa laminoida 5 viikkoon, mutta saa värjätä.
Eikö värin vety ota pois laminointi ainetta?
Ne voi kyllä värjätä uudelleen mutta laminointiaine vai mikä onkaan ei tartu kun vasta sitten kun entinen on kasvanut/kulunut pois ja liian usein tehtynä se voi allergisoida.