Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tilanteessani: Uusi mies juo itsensä humalaan lasten

Vierailija
27.08.2023 |

Ollessa hänen luonaan. Miehellä YT-neuvottelut töissä ja tilanne päässyt kriisiytymään ja mies joi torstai-illasta alkaen koko viikonlopun.
En ole viettänyt hänen kanssaan aikaa tänä viikonloppuna, kun oltiin edellinen viikko hänen mökillään lapseni kanssa ja nyt kun hänen omat lapset hänellä niin hän on saapunut kotiin joka yö joskus baarien sulkeuduttua. Hänen lapsensa ovat jo toki teini-ikäisiä, mutta alle 16-vuotiaita. Lapset lähtevät huomenna äidilleen ja mies soitti minulle ympäri päissään äsken. Alkoi toden teolla huolestuttamaan ja mietin, että mitä teen. Mies pyysi minuakin illaksi sinne, mutta ärsytti että hän oli juonut niin monena iltana, että jäin kotiin ja huolestuin nyt noista lapsista kun mies olikin juonut vielä lisää, edellisen puhelumme jälkeen ja oli nyt tosi kännissä käymässä nukkumaan ja lopetti puhelun, kun lapsensa huusivat häntä (varmaan huolestuen että isä lähtee taas). Olen tavannut nämä lapset ja he ovat mukavia. Miehen juominen on omien sanojensa mukaan nyt karannut tämän työkriisin myötä, mutta havaitsin jo keväällä, että helposti hänellä olisi menohaluja yhden baari illan jälkeen. Yt:t kestävät vielä 3 viikkoa ja lapset ovat hänellä joka toinen viikko. Sanoin jo miehelle, että dokaaminen saa nyt loppua, tai mä lähden, mutten haluaisi jättää näitä lapsia pulaan. Mitä teen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette ole jo naimisissa asti. Älä jatka elämääsi tuon miehen kanssa.

Vierailija
22/24 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on jo alkoholisti, eli ei pääse irti  kierteestään, niin tiedät varmaan, että viina on hänelle se kaikkein rakkain ja ohittaa ihan kaiken muun. Täysraittius on ainut, mikä pelastaa, ei kukaan ihminen eikä mikään vastuu, työ, perhe, nehän voidaan aina ohittaa. Minnesota-hoitoa kehutaan, pääsisikö hän sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siksi juo että yt:t vaan siksi, että on alkkis. Lasu ja karkuun. Heti.

Vierailija
24/24 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu ja mies vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi