Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nuoresi menisi luvatta kielletylle alueelle ja satuttaisi siellä itsensä, kehtaisitko haastaa kielletyn alueen toimijan oikeuteen?

Vierailija
27.08.2023 |

Nuori meni louhokselle ja kiipesi päivän aikana louhittavan kallion päälle. Pudottuaan hän sai vammoja. Nyt perhe on haastanut louhijat oikeuteen, koska louhinnassa olevalla kohdalla ei ollut lippusiimaa. Kieltokylttejä ja lippusiimat olivat reunoilla. Aktiivisessa louhinnassa olevaan kohtaan on vähän vaikea laittaa lippusiimaa; se kun tuhoutuisi louhinnan yhteydessä.

https://yle.fi/a/74-20036516

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on korkeita kallioita ja jyrkkiä rinteitä siellä täällä ja liukkaita kallioita rannikolla.  Kaikille ei ole älynlahjoja annettu. kiipeilijälle eikä kiipeilijän vanhemmille. Ainahan sitä yrittää saa mut hei haloo. Suru sumentanut älyn. Onnettomuuksia toki sattuu paremmillekin.

Vierailija
2/4 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kertonut hänelle, ettei louhokselle mennä?

Voi herranjestas anna-mun-kaikki-kestää! Kaikki aina MUIDEN syyksi kun itse on kyvytön kasvattaja ja lapsi on tyhmä kuin saapas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne oli kun nuori laski hyppyrimäessä siimaan ja kuoli. Täysin kielletty paikka ja silti ne jotkut liikuntatoimen tyypit saivat rangaistuksen. Ei mahdu minun oikeustajuuni

Vierailija
4/4 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ajatella, että en, mutta todellisuudessa olisin varmaan ihan sekaisin, jos lapseni kuolisi. Saattaisi sitä tehdä kaikkea hölmöä, kuten etsiä syyllistä väärästä osoitteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi