Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelmana humalaiset kyydin pummaajat

Vierailija
27.08.2023 |

Loppuipa taas kivasti ilta eilen.
Kävimme ystävieni kanssa pyörähtämässä pubissa. Joka kerta kun olen selvinpäin liikenteessä, ilta menee siihen, että ihmiset tulevat pummaamaan kyytiä. Joskus saattaa olla ihan ventovieraitakin henkilöitä, jotka ovat jostain kuulleet, että olen autolla liikenteessä.
Jos kieltäydyt kuskailemasta humalaisia kotiin, saat silmien pyöräyttelyä tai jopa ihan suoraan haukut. Siinä on sitten oma ilta pilalla. En jaksa enää.
Onko muilla tätä ongelmaa ja miten toimitte?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät tietysti sen verran rahaa palvelusta ettei kyyti houkuttele. Tai neuvot tilaamaan taksin.

Vierailija
2/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä uskovat kun sanon että jos se jankuttaminen kyydistä ei lopu alkaa läski tummua.

m40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy pubeissa. Ainakaan selvinpäin. Ei ole siis tuota ongelmaa.

Vierailija
4/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne ventovieraat saa tietää, että olet autolla? Vasikoijat kuriin.

Vierailija
5/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut monen monta vuotta juomatta sairauden takia ja kyllä se vaan niin on, että ensin jaksoin välillä käydä siellä baarissa juomassa limun, veden tai kupin kahvia ja sosialisoimassa, mutta ei niitä ihmisiä vaan jaksa katsoa kun dokaavat ja se kyytien pummaaminen alkaa kyllä ärsyttämään jossain vaiheessa. Lopetin käymästä ja silti niitä puheluita tulee iltaisin ja öisin ja vaikka aloin ajat sitten sanomaan täysin poikkeuksetta jopa omalle puolisolle, että en vie enkä hae, niin silti tulee niitä puheluita joissa jaksetaan jauhaa, että "vaikka mä tiedän että sä et kuskaa ihmisiä ni voisitko silti tän kerran, mä voin vaikka maksaa (vau)". Tein jo ajat sitten päätöksen että poikkeuksia ei ole ja jos joku siitä suuttuu tai ystävyys loppuu siihen niin aivan sama mulle. Toki puolison kohdalla teen poikkeuksen jos tilanne sitä vaatii esim turvallisuus syistä tai jotain, mutta muuten ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
6/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko mä ainut, joka kokee huonoa omaatuntoa kun kieltäytyy läheisten kyytipyynnöistä?

Siinä vaiheessa kun 5 eri ihmistä pitää kuskata ympäri paikkakuntaa, niin siinä ihan oikeasti menee aikaa ja rahaa. Yleensä kukaan ei tarjoa bensarahaa ja toisaalta matkat ovat kuitenkin sen verta lyhyitä, ettei kehtaisi pyytää. Ihmiset eivät ilmeisesti ymmärrä tätä. Ap

Vierailija
7/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut monen monta vuotta juomatta sairauden takia ja kyllä se vaan niin on, että ensin jaksoin välillä käydä siellä baarissa juomassa limun, veden tai kupin kahvia ja sosialisoimassa, mutta ei niitä ihmisiä vaan jaksa katsoa kun dokaavat ja se kyytien pummaaminen alkaa kyllä ärsyttämään jossain vaiheessa. Lopetin käymästä ja silti niitä puheluita tulee iltaisin ja öisin ja vaikka aloin ajat sitten sanomaan täysin poikkeuksetta jopa omalle puolisolle, että en vie enkä hae, niin silti tulee niitä puheluita joissa jaksetaan jauhaa, että "vaikka mä tiedän että sä et kuskaa ihmisiä ni voisitko silti tän kerran, mä voin vaikka maksaa (vau)". Tein jo ajat sitten päätöksen että poikkeuksia ei ole ja jos joku siitä suuttuu tai ystävyys loppuu siihen niin aivan sama mulle. Toki puolison kohdalla teen poikkeuksen jos tilanne sitä vaatii esim turvallisuus syistä tai jotain, mutta muuten ei kiinnosta pätkääkään.

Ehkä täytyy vain ottaa tällainen nollalinja silläkin uhalla, että tulee k*sipään maine. Ap

Vierailija
8/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ruveta kuskaamaan ketään! Jos baariin on menty, niin ihan omalla vastuulla on päästä sieltä pois. Ei ole mitään syytä olettaa, että joku muu hoitaisi känniläisen kotiin sieltä. Ihme touhua.

Vierailija
9/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi pitää mennä pubiin mennä selvinpäin. Onko se ainoa keino tavata ihmisiä vai mistä on kyse. Luulisi että ihmisilä olisi vapaa-ajan harrastuksia tai muuta järkevää tekemistä.

Työporukalla on käyty joskus harvoin syömässä pitemmän kaavan mukaan ja olen useimmiten ollut autolla. Ei ole koskaan tarvinnut kuskata ketään eli jokainen on sumplinut kotimatkansa itse taksilla tai julkisilla liikennevälineillä.

Vierailija
10/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että et ole taksikuski. Soittakoot taksin. Jos suuttuu niin voi voi.

Vierailija
11/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ventovieraita kyytiin pubista! Saat pian viranomaiset perääsi pimeän taksin ajosta.

Vierailija
12/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ne ventovieraat saa tietää, että olet autolla? Vasikoijat kuriin.

Jotkut saattavat leuhkia, että on oma kuski mukana.

Vierailija
13/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään ruveta kuskaamaan ketään! Jos baariin on menty, niin ihan omalla vastuulla on päästä sieltä pois. Ei ole mitään syytä olettaa, että joku muu hoitaisi känniläisen kotiin sieltä. Ihme touhua.

Ihanaa, että ihmisillä on näin selkeä mielipide asiaan. Helpottaa omia omantunnon tuskia. Kiitos kommentista! Ap

Vierailija
14/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miksi pitää mennä pubiin mennä selvinpäin. Onko se ainoa keino tavata ihmisiä vai mistä on kyse. Luulisi että ihmisilä olisi vapaa-ajan harrastuksia tai muuta järkevää tekemistä.

Työporukalla on käyty joskus harvoin syömässä pitemmän kaavan mukaan ja olen useimmiten ollut autolla. Ei ole koskaan tarvinnut kuskata ketään eli jokainen on sumplinut kotimatkansa itse taksilla tai julkisilla liikennevälineillä.

Itse ainakin käyn katsomassa keikkoja baareissa. Näin tapahtui eilenkin. Ap

Vierailija
15/15 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos alat pyytää pientä maksua. Tyyliin 5-10 euroa mobilepaylla, etukäteen, ennen kuin kyytiin pääsee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi