Oletko koskaan myöhästynyt jatkolennolta ja joutunut ostamaan uuden lentolipun ?
Minua vähän jännittää kun vaihtoaika on lyhyt niin kerkeänkö
Kommentit (6)
Olen myöhästynyt jatkolennolta, mutta silloin minut vietiin ilmaiseksi hotelliin, haettiin seuraavana aamuna ja lennettiin määränpäähän. Siksi kannattaa ostaa lennot yhdessä paketissa, eikä erikseen.
Olen joo. Sen virheen tein, etten tosiaan ostanut yhdelle lipulle ja sitten sainkin ostaa uuden ja 10 kertaa kalliimman. Olin O'Haresta lentämässä kotiin Lontooseen ja lipulle tuli hintaa 3500 puntaa. Eipä tuo sinällään haitannut kun oli matkakassa kunnossa ja sellaisena kun sen pitäisi aina matkalle lähtiessä olla. Jonkun kuukauden sain tehdä töitä, että sain takaisin tuon rahan.
En mutta 2x lentokone on odottanut minua ja lapsia pari tuntia kummallakin kerralla ja eri matkoilla!
En kerro tarkemmin, koska täällä aika huolettomasti lainaillaan toisten kertomuksia ja esitetään ne omina! En tykkää 😞
Vierailija kirjoitti:
Olen joo. Sen virheen tein, etten tosiaan ostanut yhdelle lipulle ja sitten sainkin ostaa uuden ja 10 kertaa kalliimman. Olin O'Haresta lentämässä kotiin Lontooseen ja lipulle tuli hintaa 3500 puntaa. Eipä tuo sinällään haitannut kun oli matkakassa kunnossa ja sellaisena kun sen pitäisi aina matkalle lähtiessä olla. Jonkun kuukauden sain tehdä töitä, että sain takaisin tuon rahan.
Aivan varmasti olisi löytynyt edullisempi lento.
Onneksi tuota stressiä kokevat vain rikkaat lentoluuhaajat. Itselläni fillari tai potkukelkka odottavat aina. Eivätkä tuhoa ilmakehää.
En, koska lennot on ollut yhdellä lipulla, niin lentoyhtiö on järjestänyt veloituksetta uuden yhteyden perille.