Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Oletko koskaan lähtenyt baariin ystävättären kanssa joka jättänyt sinut lehdellä soittelemaan

Vierailija
27.08.2023 |

nähdessään tuttaviaan tms.? Eli istunut näiden pöydässä ja sinä omassasi seinäkukkasen ominaisuudessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole moisia "ystäviä".

Vierailija
2/8 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toki, eikä tuota ole tapahtunut pelkästään naisseurassa. Olen ollut hyvin usein jonkinlainen väliaikaisratkaisu, kun kaveri on halunnut baariin, muttei ole halunnut lähteä yksin. Minut on myls haluttu saattajaksi siltä varalta, ettei kaverilla onnistakaan, vaan hän tarvitsee saattajan turvallista kotiinpaluuta varten.

Lopetin kyllä varahenkilö-henkivartijana olemisen parikymmentä  vuotta sitten ja raivasin tarpeettomat ihmiset elämästäni pois. Rajansa kiltteydelläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena joitain kertoja.

Enemmän on ollut niitä tilanteita, joissa lähden kaverin kanssa jonnekin, ja mukaan tulee jossain vaiheessa poikakaveri/ miesystävä, jonka jälkeen loppuaika onkin heidän kuhertelunsa katselemista. Minua ei enää huomata, eikä kanssani keskustella kuin ohimennen.

Tuontyylinen nainen muuttuu kuin taikaiskusta yberflirttailevaksi kiherteleväksi ja hihitteleväksi, vaikka on naisten seurassa asiallinen.

Vierailija
4/8 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä.

Vierailija
5/8 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Oltiin kaverin kanssa syömässä ja sitten hän halusi mennä tiettyyn baariin. Ei kertonut että siellä on hänen työkaverinsa häiden jatkot. Ite en tuntenut ketään, kaveri tunsi puolet seurueesta. Liukenin aika pian paikalta enkä vastannut kun kaveri seuraavana aamuna ihmetteli mihin katosin vaikka oli niin hauskaa

Vierailija
6/8 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena joitain kertoja.

Enemmän on ollut niitä tilanteita, joissa lähden kaverin kanssa jonnekin, ja mukaan tulee jossain vaiheessa poikakaveri/ miesystävä, jonka jälkeen loppuaika onkin heidän kuhertelunsa katselemista. Minua ei enää huomata, eikä kanssani keskustella kuin ohimennen.

Tuontyylinen nainen muuttuu kuin taikaiskusta yberflirttailevaksi kiherteleväksi ja hihitteleväksi, vaikka on naisten seurassa asiallinen.

Samoin on käynyt nuoruudessa, eli liki 30 vuotta sitten muutaman kerran. Varsinkin yhden kaverin kanssa sitten kieltäydyin lähtemästä enää, kun mukavan alkuillan jälkeen olinkin yksin. Lopetin silloin baareissa käymisen kokonaan ja löysin mieheni, jonka kanssa emme baareihin enää menneetkään.

Vierailija
7/8 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen toki, eikä tuota ole tapahtunut pelkästään naisseurassa. Olen ollut hyvin usein jonkinlainen väliaikaisratkaisu, kun kaveri on halunnut baariin, muttei ole halunnut lähteä yksin. Minut on myls haluttu saattajaksi siltä varalta, ettei kaverilla onnistakaan, vaan hän tarvitsee saattajan turvallista kotiinpaluuta varten.

Lopetin kyllä varahenkilö-henkivartijana olemisen parikymmentä  vuotta sitten ja raivasin tarpeettomat ihmiset elämästäni pois. Rajansa kiltteydelläkin.

Yksi muunnelma tästä on kaveri, joka löytää baarista toisen samanlaisen henkilön, joka on varakaverinsa kanssa liikkeellä. Nämä baarireissun päähenkilöt tekevät tiivistä tuttavuutta keskenään, ja varakaverit möllöttävät tympääntyneinä vieressä. En ole koskaan ollut tilanteessa, jossa varakaverit olisivat kiinnostuneet toisistaan millään tavalla, ja joskus vastenmielisyys on ilmaistu mulkoilemalla ja tuhahtelemalla. Pois ei tietenkään saa lähteä, koska silloin päähenkilöt havahtuvat ja vastustelevat ankarasti.

Vierailija
8/8 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli hilkulla mutta menin itsevarmasti samaan pöytään jota kohta hallitsinkin kuin Ursula merinoita ja kaveritar jäi pimentoon. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi