Miesystävä vain tekstaa, ei soita
Olen kyllästynyt tähän. Olen ilmaissut asian hänelle, mutta aikaa soitteluun ei vain löydy. Haluan puhua puhelimessa, kuulla hänen äänensä, koska on ikävä.
Mikä ratkaisuksi? Omien tunteiden ja pettymyksen nieleminen?
Kommentit (36)
Ap on lapsellinen. Olisit tyytyväinen jos mies pitää jollain tavoin yhteyttä. EI kaikki tykkää soitella ja monella ei ole ketään, joka edes laittaisi viestiä.
Olet kiittämätön, joten ehkä parempi, jos lasket miehen menemään jollekin, joka ei noin pikku asiassa vaadi miestä muuttumaan sellaiseksi, kun itse tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Ap on lapsellinen. Olisit tyytyväinen jos mies pitää jollain tavoin yhteyttä. EI kaikki tykkää soitella ja monella ei ole ketään, joka edes laittaisi viestiä.
Olet kiittämätön, joten ehkä parempi, jos lasket miehen menemään jollekin, joka ei noin pikku asiassa vaadi miestä muuttumaan sellaiseksi, kun itse tahtoo.
Sinä tässä se lapsellinen olet, kun yrität määritellä, mitä AP tarvitsee parisuhteelta.
Ei se voi soittaa koska panee toista naista
Ex oli tuollainen. 2 ja puol v yhdessä, hyvin harvoin soiteltiin mutta viestitteli päivittäin. Lopulta viestejä lenteli sitten muuallekin..
Viestittely on kevyttä ja helppoa. Keskustelu vaatii syvyyttä ja tunnetta.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli tuollainen. 2 ja puol v yhdessä, hyvin harvoin soiteltiin mutta viestitteli päivittäin. Lopulta viestejä lenteli sitten muuallekin..
Viestittely on kevyttä ja helppoa. Keskustelu vaatii syvyyttä ja tunnetta.
Tekstareita voi myös laatia vaikka kaverin kanssa. Puhelimessa se ei oikein onnistu toisen sitä huomaamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kiittämätön, joten ehkä parempi, jos lasket miehen menemään jollekin, joka ei noin pikku asiassa vaadi miestä muuttumaan sellaiseksi, kun itse tahtoo.Sinä tässä se lapsellinen olet, kun yrität määritellä, mitä AP tarvitsee parisuhteelta.
Parisuhde on kompromisseja. Ymmärtäisi, jos mies ei ollenkaan pitäisi yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kiittämätön, joten ehkä parempi, jos lasket miehen menemään jollekin, joka ei noin pikku asiassa vaadi miestä muuttumaan sellaiseksi, kun itse tahtoo.Sinä tässä se lapsellinen olet, kun yrität määritellä, mitä AP tarvitsee parisuhteelta.
Parisuhde on kompromisseja. Ymmärtäisi, jos mies ei ollenkaan pitäisi yhteyttä.
Aivan, mutta on edelleen AP:n asia, missä hän suostuu kompromisseihin ja missä ei.
Nää jutut menee niin että miehellä on salattavaa eli toinen nainen. Jos oikeesti haluaa sinun kanssa olla niin kyllä haluaa soittaa ja nähdä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Mies saattaa olla introvertti? Useimmat introvertit inhoavat puheimessa puhumista ja kirjoittavat mieluummin. Kasvokkain tapaaminen ja juttelu on introvertista mukavaa, mutta puhelin on epämiellyttävä.
Juurikin näin! Itse introverttina vihaan puhelimessa puhumista, viestittelisin paljon mieluummin kaikkien kanssa. Yli kaiken inhoan sitä, kun joku hölöttäjä soittaa. Koko puhelu menee siinä, kun minä vaan kuuntelen mitä tämä hölöttäjä suu vaahdossa selittää. Yritän kuulostella että nytkö tulisi sellainen väli, että minäkin voisin jotain sanoa. Sitten kun lopulta pääsen ääneen, tämä hölöttäjä alkaa röyhkeästi puhua päälleni. Tai sitten huomaan hänen ponnettomista vastauksistaan että häntä ei kiinnosta pätkääkään minun sanomiset. Hän vain odottaa koska hän taas pääsee ääneen. No, yleensä en jaksa edes tällaisille hölöttäjille vastata. Jos rakastaa omaa ääntään niin paljon, niin miksi täytyy omaa ääntä kuullakseen soittaa jollekin? Eikö voisi vain puhua itsekseen koko päivän....
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pelkää puhua puhelimessa ja soittaa todella harvoin. Tekstaillaan kun ei voi nähdä. Oon jo tottunut. Yhdessä oltu 8 vuotta.
Minun mieheni on samanlainen. Todella rasittavaa välillä. Olen kirjoittanut pitkän viestin itseäni häiritsevistä asioista ja hän valitsee viestien joukosta ne asiat, mihin vastaa jotain. Muuten jättää kokonaan vastaamatta. Asioista ei vaan puhuta. Henkistä väkivaltaahan tuo on.
Minulle puhelut ovat vaikeita siksi, että en voi muodostaa toiseen katsekontaktia. Lisäksi minulla on puheongelmia, ja tämä puoli tuntuu korostuvan, koska katsekontakti ja visuaaliset eleet jäävät puuttumaan.
Minä 50+ nainen, en halua puhua puhelimessa. Harmittaa, kun pari tuttavaa, joihin haluaisin pitää useamminkin yhteyksiä viestein, en sitä voi tehdä, kun he heti soittavat perään. He eivät halua viestitellä, minä en halua puhua puhelimessa, joten yhteyksiä pidetään vain muutaman kerran vuodessa.
Hän ei soita? Mutta entä jos sinä soitat hänelle, niin vastaako ja jääkö juttelemaan? Eiköhän kaikki tee niin kuin itselle sopii, sinä haluat puhua puhelimessa, joten sinä olet se joka soittaa. Hän kommunikoi mieluiten viestein, joten hän tekee niin.
Muistiopas. Jätä seuraavista:
- Haluton perheellistymään. Latelee tekosyitä miksei käy.
- Haluton ostamaan sormuksia.
- Haluton ilmaisemaan tunteitaan ja toiveitaan.
- Haluton tekemään mitään itsensä tai naisensa hyväksi.
Parisuhde ei ole hyväntekeväisyyttä. Saat luvalla poistua.