Mitä teidän perheessä ne tapahtuu juuri nyt?
Mitä teillä tapahtuu nyt?
Mitä aijotte tehdä seuraavan tunnin aikana?
Kommentit (50)
Makaan hotellihuoneen sängyssä maha täynnä roskaruokaa. Äsken käytiin drinkeillä. Yli 14 000 askelta mittarissa. Kylvettiin ja saunottiin. Mies katsoo urheilua ja ite roikun puhelimella. Koht varmaan p*nnaan ja sit käyn nukkumaan.
Löhöän suihkun jälkeen ja katson TV:tä. Syön iltapalaksi jogurttia, johon sotkin hilloja (lakkoja). Olen ottanut jo unilääkkeet ja toivon, että saisi nukuttua yöllä.
Selviytyjiä tässä sohvalla itsekseni katselen. Siirsin sujuvasti siivouksen huomiseksi. Suppilovahverorisottoa söin äsken, nyt on maha täynnä ja hyvä fiilis.
Leppoisaa iltaa kaikille 😊
Kiva ketju!
Mä istun sohvalla silmät ristissä ja mietin että pitäisi nukkua. Napero on ollut unilla pari tuntia, ja aamulla on taas aikainen herätys ja 14 tuntia raatamista edessä. Mutta kun tarvitsen myös tämän oman hetkeni, en jaksa olla pelkästään äiti. Nyt juuri on ihanan hiljaista.
Saunassa on käyty mieheni kanssa. Juuri söin mikromakkaran ja alamme katsoa elokuvaa. Uusi koiranpentu nukkuu pedissään, samoin kuin muut kissat ja koirat
Miks mulle tulee tästä ketjusta jotenkin joulu mieleen? Silleen hyvällä tavalla. Jotenkin turvallista ja idyllistä ja arkista samaan aikaan.
Olemme koko perhe kotona. Minä selaan puhelimella vauvapalstaa, mies katsoo yleisurheilua. Lapset ovat kaikki kotona. Vanhin tytär tuli jo torstaina kotiin kotiin hoasin asunnosta ja lukee tenttiin kirjaston nojatuolissa. Keskimmäinen leipoo leipää aamuksi (tekee taikinaa, paistetaan aamulla) ja nuorin nukkuu kirjaston sohvalla koirien kanssa.
Seuraavan tunnin aikana mennään varmaan nukkumaan.
Olen kolmestaan päiväkoti-ikäisten lasteni kanssa kotosalla. Lapset nukkuvat, minä syön iltapalaa ja palstailen. Tunnin sisään hoidan todennäköisesti ensimmäiset yöheräämiset ja käyn sitten itse nukkumaan. Mies on viikonloppureissulla ja palaa huomenna. Ihanaa, että hän ehtii ja jaksaa joskus harrastaa lasten jo hiukan kasvettua. Lähden itse reissuun sitten lokakuussa.
Mies nukkumassa saaressa kun Suomen luonnon Nuku yö-ulkona.
Kuopus ajelemassa.
Esikoinen hiippailee tossa ja koneella.
Mua yököttää ja pitäis tehdä asioita.
Katson mm-kisoja, abi opiskelee ja kissat nukkuvat. Koira odottaa iltalenkkiä. Lenkin jälkeen ehkä lasi viiniä ja joku sarja Netflixistä tai Areenasta.